Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?

Data: 2020-03-25 18:10:03
Autor: A. Filip
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
IMHO jeśli po sezonie grypowym tempo nowych zakażeń Covid-19 ostro zleci
(kombinacja wdrożonych procedur i cieplejszej pogody) to wybory w
(ciepłym) maju są całkiem możliwe z sensownie małym poziomem zagrożenia
epidemiologicznego.

Ja nie uważam tego scenariusza za bardzo prawdopodobny ale IMHO jest
prawdopodobny na tyle by wyborów w maju _jeszcze_ nie odwoływać.
Wprowadzenie "krajowej kwarantanny" by doczekać późnej wiosny
może okazać się "bardzo właściwym" posunięciem.
Pożyjemy, zobaczymy (sami).

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-25 23:21:44
Autor: Pisiorowy Escobar
w <anfi+d64f05f9af-k3p3@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

[...]

filipek jak zwykle totalnie nieogarnięty
a komisje skąd weźmiesz ?
w zasadzie już powinny być gotowe

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-03-27 23:14:23
Autor: z
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
Mało zielonych ludków?

Ty się nie boj.

Jesteś pożyteczny jak Runt ;-)

Data: 2020-03-27 23:23:01
Autor: Runt
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
W dniu 2020-03-27 o 23:14, z pisze:
Mało zielonych ludków?
W Sejmie maja większość.
Ty się nie boj.
Ty się bój.
Jesteś pożyteczny jak Runt ;-)
Jesteś nieprzydatny i czas cię zutulizować.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-26 06:33:04
Autor: Runt
W dniu 2020-03-25 o 18:10, A. Filip pisze:
[...]

Tak? Miliony wyborców maja zapie...ć do urn, a >400 posłów olać posiedzenie?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-26 21:08:51
Autor: japanizer
On Thursday, March 26, 2020 at 2:10:51 AM UTC+9, A. Filip wrote:
[...]

Na początku maja Kaczelnik wyjdzie z pieczary i jako szeregowy poseł ogłosi w TVPiS po dzienniku telewizyjnym, a przed prognozą pogody: słuchamy suwerena, i wybory przesuniemy o 3 miesiące.
Tak się załatwia opozycję.

Data: 2020-03-26 22:10:57
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

A jakie to ma dla was znaczenie?  Liczycie na drugą falę, która przykryje PiS?

JB

Data: 2020-03-26 22:46:52
Autor: japanizer
On Friday, March 27, 2020 at 2:10:58 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

A jakie to ma dla was znaczenie?  Liczycie na drugą falę, która przykryje PiS?

Dla mnie to wielkiego znaczenia nie ma, bo tu gdzie mieszkam, zaraza jak na razie daje żyć, maseczki można kupić.

https://img.wiocha.pl/images/7/6/76a4760a41e8cf8c61a9a8c17793baed.jpg

Data: 2020-03-27 00:44:22
Autor: Jacek Bialy
> [...]

A jakie to ma dla was znaczenie?  Liczycie na drugą falę, która przykryje PiS?

   -- - Dla mnie to wielkiego znaczenia nie ma, (...)

No nie żartuj, tylko mów szczerze, bo inaczej znowu...

Data: 2020-03-27 01:19:01
Autor: japanizer
On Friday, March 27, 2020 at 4:44:23 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

   -- - Dla mnie to wielkiego znaczenia nie ma, (...)

No nie żartuj, tylko mów szczerze, bo inaczej znowu...

Przecież nie żartuję. Ot, takie przypadki trafiają się ludziom z PiS:

https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-w-polsce-to-firma-radnego-pis-zaopatrzy-szpitale-w-maseczki-6492349209224833a

Koronawirus w Polsce. To firma radnego PiS zaopatrzy szpitale w maseczki
To firma, której prezesem jest Wojciech Ahnert, radny PiS z Chorzowa, dostarczy maseczki ochronne dla czterech szpitali i stacji sanepidu na Górnym Śląsku. Będzie pośredniczyć w sprzedaży 5 mln sztuk tego produktu.

Data: 2020-03-27 02:21:18
Autor: Jacek Bialy
> [...]

To firma, której prezesem jest Wojciech Ahnert, radny PiS z Chorzowa, dostarczy maseczki ochronne dla czterech szpitali i stacji sanepidu na Górnym Śląsku. Będzie pośredniczyć w sprzedaży 5 mln sztuk tego produktu.
-- -- -- -- -

Dzisiaj każdy prawdziwy Polak pomaga walczyć z wirusem. Orlen produkuje dezynfektory. Maseczki szybko się zużywaja, więc nie tylko radni PiS, ale nawet siostry w zakonach je szyją. A może za jakąś robotę zabrałyby się lenie z PO?

JB

Data: 2020-03-27 02:37:59
Autor: japanizer
On Friday, March 27, 2020 at 6:21:19 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

Dzisiaj każdy prawdziwy Polak pomaga walczyć z wirusem. Orlen produkuje dezynfektory. Maseczki szybko się zużywaja, więc nie tylko radni PiS, ale nawet siostry w zakonach je szyją. A może za jakąś robotę zabrałyby się lenie z PO?

Korupcja to dla ciebie bycie prawdziwym Polakiem? Naprawdę aż takim idiotą jesteś? Nic dziwnego, że za komuny latałeś kapować do swoich kolegów-esbeków.

Data: 2020-03-27 03:14:02
Autor: Jacek Bialy
[...]

    -- - Korupcja to dla ciebie bycie prawdziwym Polakiem? No nie ośmieszaj się!  Na Białorusi leżą tony maseczek - masz firmę, to jedź, odbierz i przywieź.  I weź ukrytą kamerę, gdyby po drodze jakieś pisiory chciały cię skorumpować   A jak nie masz firmy, to zamknij japę zamiast zazdrościć innym.

JB

Data: 2020-03-27 03:20:23
Autor: japanizer
On Friday, March 27, 2020 at 7:14:04 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

    -- - Korupcja to dla ciebie bycie prawdziwym Polakiem? No nie ośmieszaj się!  Na Białorusi leżą tony maseczek

A respiratory na drzewach rosną. Uff, to jesteśmy uratowani!

Data: 2020-03-27 03:29:03
Autor: Jacek Bialy
> [...]

No nie ośmieszaj się!  Na Białorusi leżą tony maseczek

   -- - A respiratory na drzewach rosną. Uff, to jesteśmy uratowani!

Skoro nie rosną, to państwo z tektury - a jak wyrosną, no to korupcja..
Gadaj idiotami!

JB

Data: 2020-03-27 18:32:40
Autor: Runt
W dniu 2020-03-27 o 11:29, Jacek Bialy pisze:
No nie ośmieszaj się!  Na Białorusi leżą tony maseczek
    -- - A respiratory na drzewach rosną. Uff, to jesteśmy uratowani!
Skoro nie rosną, to państwo z tektury - a jak wyrosną, no to korupcja..

Albo okradanie kontenerów PCK ;-)))

Gadaj idiotami!

Spróbuj innym językiem. Nie nienawiści.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-28 18:30:43
Autor: Jacek Bialy
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
   -- - Spróbuj innym językiem. Nie nienawiści

Pilnuj własnego
JB

Data: 2020-03-29 07:44:33
Autor: Runt
W dniu 2020-03-29 o 03:30, palant Jacek Bialy pisze:
    -- - Spróbuj innym językiem. Nie nienawiści
Pilnuj własnego
jacusiu, ile ty masz lat?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 03:53:54
Autor: Jacek Bialy
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
    -- - Spróbuj innym językiem. Nie nienawiści
Pilnuj własnego
   -- - jacusiu, ile ty masz lat?

Wystarczająco dużo, żeby nie robić takich rzeczy:
 "W dniu 2020-03-29 o 03:30, palant Jacek Bialy pisze:"

Tak więc zamiast bawić się we francuską guwernantkę, pilnuj własnego języka (przynajmniej w realu, żeby ci go czasem nikt nie przytrzasnął).

JB

Data: 2020-03-29 14:14:44
Autor: Runt
W dniu 2020-03-29 o 11:53, Jacek Bialy pisze:
     -- - Spróbuj innym językiem. Nie nienawiści
Pilnuj własnego
    -- - jacusiu, ile ty masz lat?

Wystarczająco dużo, żeby nie robić takich rzeczy:

To nie rób!

  "W dniu 2020-03-29 o 03:30, palant Jacek Bialy pisze:"

Mogę zamienić palant na pawian ;p-))))

Tak więc zamiast bawić się we francuską guwernantkę,
>pilnuj własnego języka (przynajmniej w realu, żeby ci go czasem nikt nie przytrzasnął).

jacusiu, przemysl to wszystko sobie. wiek ma swoje prawa ale nadmiar durnot z twojej strony zaczyna być zbliżony do bełkotu filipka.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 05:36:11
Autor: Jacek Bialy
[...]

    -- - To nie rób!

A mówiłem, że będziesz płakał..   Buu ha-ha!

  "W dniu 2020-03-29 o 03:30, palant Jacek Bialy pisze:"

   -- - Mogę zamienić palant na pawian ;p-))))

Zmieniaj sobie jak chcesz, tylko później nie płacz dzieciaku..

JB

Data: 2020-03-30 07:31:27
Autor: Runt
W dniu 2020-03-29 o 14:36, palant Jacek Bialy pisze:
[...]

Nu!

   "W dniu 2020-03-29 o 03:30, palant Jacek Bialy pisze:"

    -- - Mogę zamienić palant na pawian ;p-))))

Zmieniaj sobie jak chcesz, tylko później nie płacz dzieciaku.

Nu!

Ile ty masz lat dziadzia?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 13:58:10
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ja nie twój wujek ani dziadzia..

JB

Data: 2020-03-31 07:39:48
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 22:58, Jacek Bialy pisze:
[...]

Ditto.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-04 02:12:28
Autor: Jacek Bialy
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
    -- - Ditto
A to po ukraińsku? A   może po jugosławiańsku?     Buu ha-ha!

  -- - trzeba było się dziadzia uczyć się języków. ;-)))

Wygrałeś Stedtke - w moich czasach uczyli o towarzyszu Tito  ;-DD

JB

Data: 2020-04-05 07:10:00
Autor: Runt
W dniu 2020-04-04 o 11:12, Jacek Bialy pisze:
     -- - Ditto
A to po ukraińsku? A   może po jugosławiańsku?     Buu ha-ha!
   -- - trzeba było się dziadzia uczyć się języków. ;-)))
Wygrałeś Stedtke
Co to za jeden? Klon Kałeckiego? ;p-)
  - w moich czasach uczyli o towarzyszu Tito  ;-DD
Wciąż tkwisz w tamtych czasach?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-06 03:41:46
Autor: Jacek Bialy
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?

Data: 2020-04-06 15:24:58
Autor: Runt
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?

Data: 2020-04-02 13:35:37
Autor: Jacek Bialy

Data: 2020-03-27 18:31:33
Autor: Runt
W dniu 2020-03-27 o 11:14, Jacek Bialy pisze:
[...]

Skoro to taki "byznes" dlaeczgo ty tego nie zrobisz? Do roboty leniu!

I weź ukrytą kamerę, gdyby po drodze jakieś pisiory chciały cię skorumpować

Nie mów! Znów chciały 40 mln w łapę?

A jak nie masz firmy, to zamknij japę zamiast zazdrościć innym.

Zwsze możesz okradać kontenery PCK ;-))))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-28 18:28:27
Autor: Jacek Bialy
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
   -- - Skoro to taki "byznes" dlaeczgo ty tego nie zrobisz?

Mam własny.
JB

Data: 2020-03-29 07:43:32
Autor: Runt
W dniu 2020-03-29 o 03:28, Jacek Bialy pisze:
    -- - Skoro to taki "byznes" dlaeczgo ty tego nie zrobisz?
Mam własny.
Spanie do południa to nie "byznes", to lenistwo.
--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 23:13:23
Autor: Pisiorowy Escobar
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
w <7cf79c4c-9b6b-47cc-9162-64c35193a78c@googlegroups.com>, Jacek Bialy
<jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

No nie ośmieszaj się!  Na Białorusi leżą tony maseczek - masz firmę, to jedź, odbierz i przywieź.

nasz rząd to przerasta skoro biegają ja kto z pęcherzem za maseczkami ?

Data: 2020-03-27 23:26:07
Autor: Runt
W dniu 2020-03-27 o 23:13, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]
Czyżby PiS-owski geniusz produkujący maseczki nie kupił od Chińczyków wystarczającej ilości do szycia czy też PiS sprowadza z Chin samolotami na koszt podatnika tony maseczek itd by PiS-owskim geniusz mógł okleić je własnym logo i zbić kokosy na ludzkim nieszczęściu?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 03:18:28
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 27 marca 2020 10:21:19 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

-- -- -- -- -

Dzisiaj każdy prawdziwy Polak pomaga walczyć z wirusem. Orlen produkuje dezynfektory.

Podobno już nie produkuje, bo mu linie do rozlewu padły.

Maseczki szybko się zużywaja, więc nie tylko radni PiS, ale nawet siostry w zakonach je szyją.

"Jesteśmy gotowi na epidemię w każdym rozmiarze" (c) min. Dworczyk

--
Bruno

Data: 2020-03-27 18:29:30
Autor: Runt
W dniu 2020-03-27 o 10:21, Jacek Bialy pisze:

Dzisiaj każdy prawdziwy Polak pomaga walczyć z wirusem.

Tylko nie ty. Ty opluwasz kogo się da.

Orlen produkuje dezynfektory.

Których nikt nie widział.

Maseczki szybko się zużywaja,

Co robią? ;-))))

więc nie tylko radni PiS,

Nie radni ale jeden z kolesi.

ale nawet siostry w zakonach je szyją.

Ooooo, i kto je rozprowadza? Ktos z PO? ;-)))

A może za jakąś robotę zabrałyby się lenie z PO?

A konkretnie kto?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-28 18:25:50
Autor: Jacek Bialy
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
ale nawet siostry w zakonach je szyją.

   -- - Ooooo, i kto je rozprowadza? Ktos z PO? ;-)))

Zabrania im ktoś?
JB

Data: 2020-03-27 23:12:52
Autor: Pisiorowy Escobar
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
w <59cbcd9b-c313-4354-9c37-207bef24fe94@googlegroups.com>, Jacek Bialy
[...]

jakie szycie debilu, wygrał i będzie "pośredniczył w imporcie

Data: 2020-03-27 23:29:55
Autor: Runt
W dniu 2020-03-27 o 23:12, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Tak też sądziłem. Rząd sprowadzi na koszt podatnika tony maseczek, zakonnice nakleja na nie logo PiS-owskiego "producenta" i w TVP Info pójdzie hurra-wiadomość, że "Polak POtrafi". Oczywiście winą obciąży się Tuska, PO, UE które "nie dało ani centa" a dumny z siebie i władzy suweren 10 maja pobiegnie do urn.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 15:54:19
Autor: Budzik
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
Użytkownik Jacek Bialy jacekbialy80@gmail.com ...

Orlen produkuje dezynfektory.

Te których na zadnej stacji nie mozna kupic?

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2020-03-29 17:11:13
Autor: japanizer
On Monday, March 30, 2020 at 12:54:21 AM UTC+9, Budzik wrote:
Użytkownik Jacek Bialy jacekbialy80@gmail.com ...

> Orlen produkuje dezynfektory. Te których na zadnej stacji nie mozna kupic?

Płyn do dezynfekcji o nazwie "Yeti".

Data: 2020-03-27 09:11:16
Autor: Runt
W dniu 2020-03-27 o 08:44, pawian Jacek Bialy pisze:

A jakie to ma dla was znaczenie?
Dla was ma. ;-)
Liczycie na drugą falę, która przykryje PiS?
    -- - Dla mnie to wielkiego znaczenia nie ma, (...)
No nie żartuj, tylko mów szczerze, bo inaczej znowu...
Interes z polskimi firmami to tylko kilka %.
I nie strasz bohaterze z PRL-owskiej przeszłości.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 23:15:51
Autor: z
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
A ja kupiłem wagon kamerek internetowych.

Szkoda Ci? ;-)

Data: 2020-03-27 23:21:46
Autor: Runt
W dniu 2020-03-27 o 23:15, z pisze:
A ja kupiłem wagon kamerek internetowych.
Trzeba było kupić wagon kaczych jaj.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 07:26:36
Autor: Runt
W dniu 2020-03-27 o 06:10, Jacek Bialy pisze:

A jakie to ma dla was znaczenie?

Dla was ma. Patrz niżej.

Liczycie na drugą falę, która przykryje PiS?

PiS pójdzie na taczki i zapełni cele w Brzegu.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 06:23:33
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

A o ile przesunie po tych 3 miesiącach?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-26 22:44:25
Autor: Jacek Bialy
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
   -- - A o ile przesunie po tych 3 miesiącach?

W sierpniu i wrześniu nie będzie już takiej zarazy. Najgorszy będzie kwiecień, a oni chcą robić kampanię, rozlepianie plakatów, roznoszenie ulotek po blokowiskach, gdzie wszędzie są windy, sensory... Powinni przenieść na początek września - wakacji i tak nie będzie, bo każdy będzie chciał się odkuć po zastoju,  a nowa fala wirusa jeśli ma nadejść, to dopiero jesienią (jeśli w ogóle..)

JB

Data: 2020-03-27 07:27:47
Autor: Runt
W dniu 2020-03-27 o 06:44, Jacek Bialy pisze:
[...]

Jesteś lekarzem czy wróżbitą?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-26 22:57:40
Autor: japanizer
On Friday, March 27, 2020 at 2:23:41 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> ogłosi w TVPiS po dzienniku telewizyjnym, a przed prognozą pogody:
> słuchamy suwerena, i wybory przesuniemy o 3 miesiące.

Jest jeszcze szansa, że do maja zaraza częściowo ustąpi.. Wtedy kaczelnik wyjdzie z pieczary i jako szeregowy poseł ogłosi w TVPiS po dzienniku telewizyjnym, a przed prognozą pogody: "a nie mówiłem?".

Tak czy tak, jest na wygranej pozycji, tylko opozycja jeszcze tego nie wie.

Data: 2020-03-27 08:05:24
Autor: A. Filip
> [...]

dzienniku telewizyjnym, a przed prognozą pogody: "a nie mówiłem?".

Tak czy tak, jest na wygranej pozycji, tylko opozycja jeszcze tego nie wie.

To ja ci powiem inaczej: IMHO wybory w maju nie są (jeszcze) wykluczone
ale ich odwołanie jest bardziej prawdopodobne.  IMHO jeśli wybory w maju
zostaną odwołane to raczej+ w tym roku wyborów już nie będzie.  Wybory
mogą być najwcześniej 90 dni _po_ zakończonym stanie nadzwyczajnym a
stan nadzwyczajny może/powinien być zniesiony tak ze dwa miesiące po takim
szczycie zachorowań że aż wybory ogólnopolskie trzeba było przesuwać.
Nie po to ma być stan nadzwyczajny by była druga fala zachorowań.

To co robi teraz PiS to w scenariuszu z przesuwania wyborów jest
zabezpieczeniem się przed pierdoleniem jełopozycji po linii
"Duda - prezydent BEZ wyborów" bo będzie
"Duda - prezydent BEZ wyborów *NA ŻĄDANIE* Tuska Euro-Ludowego/PO".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-27 00:33:29
Autor: Jacek Bialy
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
   -- - | Jajko mądrzejsze od kury.

Przecież kura od jajka...

Data: 2020-03-27 07:27:03
Autor: Runt
W dniu 2020-03-27 o 06:23, A. Filip pisze:
[...]

O ile?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-28 19:09:37
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -

Żeby przełożyć wybory, musieliby wprowadzić stan wyjątkowy, co być może uczynią po świętach.  Na razie pozwalają się wykrzyczeć totalniakom, żeby później mogli zmienić zdanie (kaczor - dyktator, 'Adrian' nie chce rozstać się ze stołkiem itd...).

JB

Data: 2020-03-29 07:45:47
Autor: Runt
W dniu 2020-03-29 o 04:09, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

Buuhahhahhhhaaa! Zrobią co im J.Kaczyński każe.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 03:40:11
Autor: Jacek Bialy
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
Żeby przełożyć wybory, musieliby wprowadzić stan wyjątkowy,

    -- - Buuhahhahhhhaaa! Zrobią co im J.Kaczyński każe.

A mówiłem że nie?  Na razie chodzi o to, żeby to było na prośbę totalniaków.

JB

Data: 2020-03-29 11:55:59
Autor: A. Filip
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
Żeby przełożyć wybory, musieliby wprowadzić stan wyjątkowy,

    -- - Buuhahhahhhhaaa! Zrobią co im J.Kaczyński każe.

A mówiłem że nie?  Na razie chodzi o to, żeby to było na prośbę totalniaków.

Na początku (zaraz po wrzucie Tuska "jest zaraza nie ma wyborów") raczej
chodziło znacznie bardziej o to by wybory w maju się odbyły.
Teraz raczej chodzi już bardziej o to by Duda dostał "rok prezydentury ekstra"
na *twarde żądanie* opozycji (pod przewodem Tuska euro-ludowego).

Kaczyński potrafił się tak ustawić że PiS/rząd może (dość) płynnie przejść
od jednego do drugiego.  Ja nie odniosłem wrażenia że PiS się wkopał
nieodwołalnie w majowe wybory.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2020-03-29 14:20:25
Autor: Runt
W dniu 2020-03-29 o 11:55, A. Filip pisze:
[...]

Putin powiedział to samo, tylko J.Kaczyński a z nim poddani idą  w zaparte.

raczej

Raczej powiadasz... ;-)))

chodziło znacznie bardziej o to by wybory w maju się odbyły.

Ty sie bardziej zdecyduj ;-)

Teraz raczej chodzi już bardziej o to by Duda dostał "rok prezydentury ekstra"

Dlaczego tylko rok? Dac mu dwa.

na *twarde żądanie* opozycji (pod przewodem Tuska euro-ludowego).

Przestań bełkotać.

Kaczyński potrafił się tak ustawić że PiS/rząd może (dość) płynnie przejść
od jednego do drugiego.

No to niech przechodzi. Latka mu lecą.

Ja nie odniosłem wrażenia że PiS się wkopał
nieodwołalnie w majowe wybory.

Tylko J.Kaczyński się uparł. Więc po raz kolejny pytam: po cholerę Sejm, Senat, rząd, prezydent skoro w wszystkim decyduje prezes PiS?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 21:20:32
Autor: Pisiorowy Escobar
Wybory w maju całkiem realne w scenariuszu "grypowym"?
w <6f86e43f-304b-4007-8c91-d9b5bbb7df22@googlegroups.com>, Jacek Bialy
> [...]

    -- - Buuhahhahhhhaaa! Zrobią co im J.Kaczyński każe.

A mówiłem że nie?  Na razie chodzi o to, żeby to było na prośbę totalniaków.

i pamiętaj że to twoje zdanie nie ma żadnego znaczenia, jesteś tylko bezpłatnym
klakierem :DDD