Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta

Data: 2011-01-08 12:37:06
Autor: Faraon
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta
Ale kto w zamian?

Nie ma nikogo.

Wszyscy juz sie umoczyli.

Tylko nie piszcie mi o tej partii palikota i PiS bis
bo to atrapy stworzone dla zamydlenia oczu.
To sa ciagle ci sami ludzie.
A wiadomo... jak w burdelu robi sie burdel to nie
zmienia sie firanek tylko qurwy.

Data: 2011-01-08 04:04:06
Autor: Hans Kloss
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta
On 8 Sty, 12:37, "Faraon" <far...@egipt.pl> wrote:
Ale kto w zamian?
Nie ma nikogo.
 Jest. To ktoś kto szczerze chce  zgnoić platfonsów za wszystkie
skurwysyństwa jakich się dopuścili w ciągu ostatnich 20 lat. Nawet
jeżeli zrobi to wyłącznie powodowany chęcią osobistej zemsty.
J-23

Data: 2011-01-08 04:20:27
Autor: robertbig
On 8 Sty, 13:04, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

skurwysyństwa jakich się dopuścili w ciągu ostatnich 20 lat. Nawet
jeżeli zrobi to wyłącznie powodowany chęcią osobistej zemsty.

Mysli Ten Ktos ,ze jest orłem co ma szpony.
A przeciez ma tylko łapki z płetwami .Do spawnego dreptania przez
śmierdzace bagienko.
Ot i kaczy los.

Data: 2011-01-08 04:43:05
Autor: Hans Kloss
On 8 Sty, 13:20, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

Mysli Ten Ktos ,ze jest orłem co ma szpony.
A przeciez ma tylko łapki z płetwami
To dlaczego się go tak panicznie boicie? Skąd ta mobilizacja przeciw
niemu wszelkiej  swołoczy jaka żyje w  Rzeczpospolitej? Dlaczego od co
najmniej 4 lat jest on głównym tematem dla wszelkich opluwaczy,
obsrywaczy i palikotów?
J-23

Data: 2011-01-08 13:57:24
Autor: zinek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:d71f471e-96ce-4ad1-9036-905a1472146dm35g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

dokladnie - mobilizacja i nagonka na Jarka jest co najmniej zastanawiajaca :)
nie wynika to przeciez z przyklejonej mu etykietki - ze to szaleniec...
problem polega na tym - ze wszyscy Ci co SRAJA ZE STRACHU - maja POWODY sie bac.
Uczciwi ludzie sie nie musza stresowac.

Data: 2011-01-08 16:37:39
Autor: K.S.
Wyborca Polski (deklaracja programowa)

        Znów wybory - kogo wybrać?
        która partia lepsza jest?
        Nie wiem - ale wyjdzie w praniu -
        życie to najlepszy test.

        Najważniejsze - jak wiadomo -
        by głos nie zmarnował się;
        Muszę trafić w gust większości,
        bo inaczej będzie źle.

        Razem raźniej - no i nowa
        władza nie daruje mi,
        kiedy z twarzy mej wyczyta
        że nie popierałem ich.

        Choć już raz mnie oszukali,
        lecz w sondażach górą są,
        a i w telewizji błyszczą;
        ich wybiorę! - mniejsze zło.

        Wiem ja dobrze. że to szuje -
        każdy napchać chce swój trzos,
        ale może mi coś przy tym
        kapnie - może trafię los.

        Ci co dotąd nie rządzili
        u mnie zawsze są bez szans;
        Wszycy kradną - więc i oni
        wnet w złodziejski wpadną trans.

        Nie wiem, nie chcę - ale muszę -
        więc wybiorę mniejsze zło,
        bo zło mniejsze jest najlepsze -
        każdy mi potwierdzi to.

Data: 2011-01-09 14:14:08
Autor: White Power
Wyborca Polski (deklaracja programowa)
K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał(a):

        Znów wybory - kogo wybrać?
        [...]

Kurwa, ten wierszyk to pranie mózgów, jak się ludziom cały czas daje do zrozumienie ze jedyne co mogą robić to głosować przeciw komuś a nie za kimś to dalej będzie taki sam syf. --

Data: 2011-01-10 23:25:20
Autor: K.S.
Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igcfrg$9la$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywiście wierszyk ten jest ironią (sorry za te wyjaśnienie), ale dość dobrze trafia w mentalność przeciętnego wyborcy.

"Mniejsze zło" i "by głos nie zmarnował się" - to powszechne znane "argumenty".

"Ci co dotąd nie rządzili..."
Propozycja zagłosowania na kogoś mniej znanego (nie brylującego w mediach) spotyka się z odpowiedzią: "Oni wszyscy tacy sami"

"kiedy z twarzy mej wyczyta..."
Dziwne ale zaobserwowałem kilka razy chęć poparcia tych co zwyciężą - i próby dopytania się o powód doprowadziły mnie do wniosku, że to.. ze strachu.
Coś jak "myślozbrodnia" u Orwella, która jak wiadomo wcześniej czy póżniej wyjdzie na jaw.i będzie źle.

Data: 2011-01-08 17:50:08
Autor: pluton
[...]

Zartujesz ? To, ze ktos sobie czasem przypomni o wariacie i kopnie
go w zadek, albo wariat sam o sobie przypomni i przy okazji
ktos kopnie go w zadek nie oznacza, ze ktos sie go boi ani ze sie
przeciw niemu mobilizuje.
On sie po prostu stal dyzurnym blaznem, i jak juz nie ma o czym pisac ,
to nim mozna zapelnic troche miejsca w gazetach.
Bac sie nie ma czego, bo on i jego partyjka, ktora pracowicie
rozmontowuje pewnie nie dostanie sie do sejmu. A jak nawet sie dostanie,
to ich zdolnosc koalicyjna jest zerowa.

Nullification

Data: 2011-01-08 12:49:23
Autor: u2
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta
W dniu 2011-01-08 12:37, Faraon pisze:
Ale kto w zamian?

Nie ma nikogo.

Wszyscy juz sie umoczyli.

Należy wybierać osoby kompetentne, a nie nieuków typu Tusk, Komorowski
którzy do władzy dążą po trupach Polaków tak jak Jeruzel.

Data: 2011-01-08 13:22:08
Autor: pluton
> [...]

Należy wybierać osoby kompetentne, a nie nieuków typu Tusk, Komorowski
którzy do władzy dążą po trupach Polaków tak jak Jeruzel.

jakies nazwiska ?

Nullification

Data: 2011-01-08 13:43:36
Autor: u2
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta
W dniu 2011-01-08 13:22, pluton pisze:
NaleÂży wybieraĂŚ osoby kompetentne, a nie nieukĂłw typu Tusk, Komorowski
> którzy do w³adzy d¹¿¹ po trupach Polaków tak jak Jeruzel.

jakies nazwiska ?

Przecież podałem, Tusk, Komorowski, Jeruzel. Triumwirat zdrajców.

Data: 2011-01-08 16:36:19
Autor: pluton
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta

> jakies nazwiska ?

Przecież podałem, Tusk, Komorowski, Jeruzel. Triumwirat zdrajców.

Tak, nieuków już podałeś. Teraz pytam o nazwiska osób kompetentnych.

Nullification

Data: 2011-01-09 10:46:44
Autor: cyc
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta

Przecież podałem, Tusk, Komorowski, Jeruzel. Triumwirat zdrajców.

Chwilczeke !! czegos tu nie rozumiem !.
Czy to Tusk lub Komorowski odznaczal medalami Jaruzelskiego ? , czy Kaczynski " najwiekszy prezydent w historii swiata " ? .
Czy to Tusk lub Komorowski , czy jarkacz wychwalal Gierka i tamte czasy ? .
Odpowiedzi na zadane pytania sa jednoznaczne i nie budzace zadnych watpliwosci skad wiec na Twojej liscie zdrajcow znalezli sie aktualny a nie byly prezydent i premier ? .
Psychiatra ze diagnozowaniem Twoich dolegliwosci nie mialby zadnych problemow .

cyc

Data: 2011-01-09 10:49:10
Autor: u2
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta
W dniu 2011-01-08 16:36, pluton pisze:
PrzecieÂż podaÂłem, Tusk, Komorowski, Jeruzel. Triumwirat zdrajcĂłw.
Tak, nieukĂłw juÂż podaÂłeÂś. Teraz pytam o nazwiska osĂłb kompetentnych.

Skoro nie potrafisz odróżnić osoby kompetentne od nieuków to dlatego
teraz rządzi nocna zmiana z nadania bolka.

Data: 2011-01-09 11:18:33
Autor: pluton
> [...]

Skoro nie potrafisz odróżnić osoby kompetentne od nieuków to dlatego
teraz rządzi nocna zmiana z nadania bolka.

No wlasnie nie potrafie, i dlatego chcialem, zebys mnie oswiecil.

Nullification

Data: 2011-01-09 15:40:35
Autor: u2
W dniu 2011-01-09 11:18, pluton pisze:
No wlasnie nie potrafie, i dlatego chcialem, zebys mnie oswiecil.

Nie można ciebie oświecić, boś niereformowalny pedał.

Data: 2011-01-09 19:20:39
Autor: pluton
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta
> No wlasnie nie potrafie, i dlatego chcialem, zebys mnie oswiecil.

Nie można ciebie oświecić, boś niereformowalny pedał.

Czyli moje miejsce jest w więzieniu ?

Nullification

Data: 2011-01-08 14:01:31
Autor: zinek
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci news:ig9ks1$bsf$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Należy wybierać osoby kompetentne, a nie nieuków typu Tusk, Komorowski
którzy do władzy dążą po trupach Polaków tak jak Jeruzel.

jedny ktory wprowadzi terror dla skurwysynow.
znam takiego.
a to jedyna skuteczna bron ze skala skurwienia w PL.

Data: 2011-01-08 19:56:41
Autor: jadrys
[...]

Nowy, "odmieniony" na dzień wyborów SLD?

Wygląda na to że masz rację - układ okrągłostołowy wypalił scenę polityczną polski na długie lata. Moga się zmieniać nazwy ale i tak przez co najmniej 20 lat będziemy widzieć przy korycie te same ryje sprzedawczyków..

Data: 2011-01-08 22:06:42
Autor: matusm

Użytkownik "Faraon" <faraon@egipt.pl> napisał w wiadomości news:4d284c63$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
[...]

zmienia sie firanek tylko qurwy.bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta