Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta

Data: 2011-01-08 12:49:23
Autor: u2
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta
W dniu 2011-01-08 12:37, Faraon pisze:
Ale kto w zamian?

Nie ma nikogo.

Wszyscy juz sie umoczyli.

Należy wybierać osoby kompetentne, a nie nieuków typu Tusk, Komorowski
którzy do władzy dążą po trupach Polaków tak jak Jeruzel.

Data: 2011-01-08 13:22:08
Autor: pluton
> [...]

Należy wybierać osoby kompetentne, a nie nieuków typu Tusk, Komorowski
którzy do władzy dążą po trupach Polaków tak jak Jeruzel.

jakies nazwiska ?

Nullification

Data: 2011-01-08 13:43:36
Autor: u2
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta
W dniu 2011-01-08 13:22, pluton pisze:
NaleÂży wybieraĂŚ osoby kompetentne, a nie nieukĂłw typu Tusk, Komorowski
> którzy do w³adzy d¹¿¹ po trupach Polaków tak jak Jeruzel.

jakies nazwiska ?

Przecież podałem, Tusk, Komorowski, Jeruzel. Triumwirat zdrajców.

Data: 2011-01-08 16:36:19
Autor: pluton
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta

> jakies nazwiska ?

Przecież podałem, Tusk, Komorowski, Jeruzel. Triumwirat zdrajców.

Tak, nieuków już podałeś. Teraz pytam o nazwiska osób kompetentnych.

Nullification

Data: 2011-01-09 10:46:44
Autor: cyc
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta

Przecież podałem, Tusk, Komorowski, Jeruzel. Triumwirat zdrajców.

Chwilczeke !! czegos tu nie rozumiem !.
Czy to Tusk lub Komorowski odznaczal medalami Jaruzelskiego ? , czy Kaczynski " najwiekszy prezydent w historii swiata " ? .
Czy to Tusk lub Komorowski , czy jarkacz wychwalal Gierka i tamte czasy ? .
Odpowiedzi na zadane pytania sa jednoznaczne i nie budzace zadnych watpliwosci skad wiec na Twojej liscie zdrajcow znalezli sie aktualny a nie byly prezydent i premier ? .
Psychiatra ze diagnozowaniem Twoich dolegliwosci nie mialby zadnych problemow .

cyc

Data: 2011-01-09 10:49:10
Autor: u2
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta
W dniu 2011-01-08 16:36, pluton pisze:
PrzecieÂż podaÂłem, Tusk, Komorowski, Jeruzel. Triumwirat zdrajcĂłw.
Tak, nieukĂłw juÂż podaÂłeÂś. Teraz pytam o nazwiska osĂłb kompetentnych.

Skoro nie potrafisz odróżnić osoby kompetentne od nieuków to dlatego
teraz rządzi nocna zmiana z nadania bolka.

Data: 2011-01-09 11:18:33
Autor: pluton
> [...]

Skoro nie potrafisz odróżnić osoby kompetentne od nieuków to dlatego
teraz rządzi nocna zmiana z nadania bolka.

No wlasnie nie potrafie, i dlatego chcialem, zebys mnie oswiecil.

Nullification

Data: 2011-01-09 15:40:35
Autor: u2
W dniu 2011-01-09 11:18, pluton pisze:
No wlasnie nie potrafie, i dlatego chcialem, zebys mnie oswiecil.

Nie można ciebie oświecić, boś niereformowalny pedał.

Data: 2011-01-09 19:20:39
Autor: pluton
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta
> No wlasnie nie potrafie, i dlatego chcialem, zebys mnie oswiecil.

Nie można ciebie oświecić, boś niereformowalny pedał.

Czyli moje miejsce jest w więzieniu ?

Nullification

Data: 2011-01-08 14:01:31
Autor: zinek
Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci news:ig9ks1$bsf$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Należy wybierać osoby kompetentne, a nie nieuków typu Tusk, Komorowski
którzy do władzy dążą po trupach Polaków tak jak Jeruzel.

jedny ktory wprowadzi terror dla skurwysynow.
znam takiego.
a to jedyna skuteczna bron ze skala skurwienia w PL.

Wybory wkrotce - wiadomo ze PO trzeba odrabac od koryta