Wybrakowany prezydent

Data: 2010-07-20 08:28:55
Autor: Pistacjusz
Wybrakowany prezydent
http://media.wp.pl/kat,1022941,wid,12491751,wiadomosc.html

PO wcisneło połowie Polaków wybrakowany towar. Nie dość, że maniery i
aparycja sołtysa z Budy Ruskiej to jeszcze nie wiadomo czy dożyje do
wyborów parlamentarnych.

Data: 2010-07-20 08:32:31
Autor: D.J.MC Donald Musk
Wybrakowany prezydent
On 20 Lip, 17:28, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
[...]

To trzeba go koniecznie usunac a najlepiej jak sie sam poda do
dymisji...

Data: 2010-07-20 08:36:02
Autor: Pistacjusz
Wybrakowany prezydent
On 20 Lip, 17:32, "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote:
> [...]

> wyborów parlamentarnych.

To trzeba go koniecznie usunac a najlepiej jak sie sam poda do

Nie trzeba, ta choroba ma fatalne rokowania. Można już zamówić jakąś
ładną ruską trumnę i zaczekać.

Data: 2010-07-20 08:42:31
Autor: D.J.MC Donald Musk
Wybrakowany prezydent
On 20 Lip, 17:36, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:

> To trzeba go koniecznie usunac a najlepiej jak sie sam poda do
> dymisji...

Nie trzeba, ta choroba ma fatalne rokowania. Można już zamówić jakąś
ładną ruską trumnę i zaczekać.

ruskie pewnie maja pare zapasowych w magazynie, co im zostaly po
katastrofie smolenskiej. Przeciez nie wiedzieli, czy czasem jeszcze
przed odlotem sie ktos nie przysiadzie. No i ta przeznaczona dla jarka
jest na pewno...

Data: 2010-07-20 17:39:09
Autor: u2
Wybrakowany prezydent
W dniu 2010-07-20 17:36, Pistacjusz pisze:
[...]

A co na to poseł Janusz P. ? WIdać, że nie interesuje go stan zdrowia
prezydenta-elekta ze spalonych WSI, w przeciwieństwie do ś.p. Lecha
Kaczyńskiego.

Data: 2010-07-20 18:59:49
Autor: Krzysztof
Wybrakowany prezydent

A co na to poseł Janusz P. ? WIdać, że nie interesuje go stan zdrowia
prezydenta-elekta ze spalonych WSI, w przeciwieństwie do ś.p. Lecha
Kaczyńskiego.
Dal sobie spokoj jak kancelaria poprzedniego prezia obiecywala , obiecywala i nic nie pokazala. W koncu po cos te maplki byly, pewnie do odkazania:D

K.

Data: 2010-07-20 08:43:43
Autor: D.J.MC Donald Musk
Wybrakowany prezydent
[...]

tak czyttam o tej jego chorobie i sie zastanawiam czy czasem sadlo
bobrowe tego nie leczy....

Data: 2010-07-20 17:58:13
Autor: u2
Wybrakowany prezydent
W dniu 2010-07-20 17:43, D.J.MC Donald Musk pisze:
tak czyttam o tej jego chorobie i sie zastanawiam czy czasem sadlo
bobrowe tego nie leczy....

Z tego powodu powstała arytmia.

Data: 2010-07-20 16:56:13
Autor:
Wybrakowany prezydent
Pistacjusz <pistacjusz@gmail.com> napisał(a):
http://media.wp.pl/kat,1022941,wid,12491751,wiadomosc.html
PO wcisne=B3o po=B3owie Polak=F3w wybrakowany towar.

Daj mój Boże zdrowie. Marszałkiem był świetnym.

Mógłbyś przynajmniej nie powielać propagandowych metod...
Jakiej połowie Polaków?

http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/W/index.htm

Liczba uprawnionych: 30 833 924
KACZYŃSKI Jarosław Aleksander 7 919 134 głosów (25,63% Uprawnionych)
KOMOROWSKI Bronisław Maria 8 933 887 głosów (28,97% Uprawnionych)

Żaden z nich nie uzyskał powyżej 50% poparcia... a to że 'demokratyczna'
ordynacja wyborcza nie bierze pod uwagę tych Uprawnionych, którzy nie
poszli... cóż. Dla mnie to też GŁOS! Ludzie nie są nauczeni by iść i oddać
nieważny głos.

Chyba, że miałeś na myśli frekwencje (55.31%) i fakt, że blisko połowa Polaków
olała takie niby wybory ciepłym moczem (i o tej połowie myślałeś)?

Data: 2010-07-20 10:01:40
Autor: Pistacjusz
Wybrakowany prezydent
On 20 Lip, 18:56, " " <newsro...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Chyba, że miałeś na myśli frekwencje (55.31%) i fakt, że blisko połowa Polaków
olała takie niby wybory ciepłym moczem (i o tej połowie myślałeś)?

Masz rację, Twoja uwaga jest słuszna.

Data: 2010-07-20 20:08:13
Autor: Marek Czaplicki
Wybrakowany prezydent
  napisał na pl.soc.polityka:
[...]

a jak demokratyczna ordynacja wyborcza ma brać pod uwagę głos tej połowy
społeczeństwa, która na własne życzenie chce pozostać niema? znając
Polaków, zabroniłbym brania udziału w  wyborach. wtedy to dopiero by była
frekwencja :-)

Data: 2010-07-20 20:18:22
Autor: abc
Wybrakowany prezydent
Dawniej, aby w demokracji zdobyć władzę, trzeba było sprytnie podlizywać się
motłochowi, ale swoje oszustwa umiejętnie maskować. Hipokryzja jest ukłonem
występku w stronę cnoty.

Dzisiaj już nie ma takiej potrzeby - można bezwstydnie chwalić się
oszustwami zwanymi z angielska pijarem (PR).  Można otwarcie zachwycać się
skutecznością oszustw i bezczelnie kpić z motłochu, który śpieszy do urn,
aby wskazać, który wizerunek mu się najbardziej podoba.

Homo sapiens nie powinien ulegać owczemu pędowi i dryfować wraz z motłochem.
Trzymajmy się z daleka od tych ich urn.

Data: 2010-07-20 20:26:24
Autor: Marek Czaplicki
Wybrakowany prezydent
abc napisał na pl.soc.polityka:
Dawniej, aby w demokracji zdobyć władzę, trzeba było sprytnie podlizywać
się motłochowi, ale swoje oszustwa umiejętnie maskować. Hipokryzja jest
ukłonem występku w stronę cnoty.
więc społeczeństwo, wypracowane przez nie instytucje i organizacje
pozarządowe są dla Ciebie - motłochem? różnimy się. tam gdzie Ty widzisz
motłoch, ja widzę grupy obywateli, którzy czasami gdy sytuacja tego wymaga
nie oglądają się na państwo, ale biorą się do pracy i jak dają przykład
różni wolontariusze, czasami bez zapłaty. i mam jeszcze jedno pytanie.
skoro na społeczeństwo mówisz - motłoch, to czy na psp zwracasz się do
ludzi też mając ich za członków motłochu?

Data: 2010-07-20 20:29:30
Autor: u2
Wybrakowany prezydent
[...]

Motłoch to n.p. "komandosi" z gwna. Im gorzej dla społeczeństwa, tym
lepiej dla motłochu.

Data: 2010-07-20 20:31:25
Autor: Marek Czaplicki
Wybrakowany prezydent
u2 napisał na pl.soc.polityka:
Motłoch to n.p. "komandosi" z gwna. Im gorzej dla społeczeństwa, tym
lepiej dla motłochu.
każdy wypracowuje sobie taki kąt patrzenia na świat na jaki go stać i jak
został nauczony.

Data: 2010-07-20 20:36:25
Autor: u2
Wybrakowany prezydent
[...]

Sądzisz innych po sobie.

Data: 2010-07-20 20:39:08
Autor: Marek Czaplicki
Wybrakowany prezydent
[...]

a Ty jak osądzasz siebie? mówisz o jakiś
tam "komandosach", "g...wnie", "motłochu". pod jakim kątem patrzysz na
ludzi, którzy mają prawo mieć inne zdanie od Ciebie?

Data: 2010-07-20 20:40:38
Autor: u2
Wybrakowany prezydent
Sądzisz innych po sobie.
a Ty jak osądzasz siebie? mówisz o jakiś
tam "komandosach", "g...wnie", "motłochu". pod jakim kątem patrzysz na
ludzi, którzy mają prawo mieć inne zdanie od Ciebie?

A skąd możesz wiedzieć jakie ja mam zdanie oraz jakie zdanie mają inni ?

Data: 2010-07-20 20:54:23
Autor: Marek Czaplicki
Wybrakowany prezydent
[...]

a dlaczego określasz innych mianem "komandosi" i że pracują w "g...wnie",
czy oni nie mają prawa mieć swojego zdania?

Data: 2010-07-20 20:56:39
Autor: u2
Wybrakowany prezydent
A skąd możesz wiedzieć jakie ja mam zdanie oraz jakie zdanie mają inni ?
a dlaczego określasz innych mianem "komandosi" i że pracują w "g...wnie",
czy oni nie mają prawa mieć swojego zdania?

A gdzie wyczytałeś, że piszę o zdaniu motłochu ?

Ja piszę o motłochu i o społeczeństwie.

Data: 2010-07-20 21:24:55
Autor: Marek Czaplicki
Wybrakowany prezydent
[...]

cytat: "Motłoch to n.p. "komandosi" z gwna. Im gorzej dla społeczeństwa, tym
lepiej dla motłochu." ci jak ich nazywasz "komandosi" też są członkami
społeczeństwa, czyli jeśli wg Ciebie są motłochem, społeczeństwo jest
motłochem. nie potrafię inaczej myśleć. jeżeli ktoś nazywa jakąś grupę
ludzi tak jak Ty, to znaczy że nie zauważa osobnych ludzi, ale traktuje ich
tak jak człowiek bardzo oddalony od np lasu. nie widzi pojedynczych drzew
ale tylko niewyraźną smugę na horyzoncie.

Data: 2010-07-20 20:32:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Wybrakowany prezydent

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i24poe$a39$3inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To jest tak: gdyby prezydentem został wybrany Kaczyński społeczeństwo byłoby super doskonałe. Na szczęście wybrano Komorowskiego i dlatego mamy motłoch.

PiS i jego sympatycy przypominają sektę.
Do specyficznych cech wyróżniających sektę można zaliczyć:
Misjonarską gorliwość;
Przywództwo charyzmatyczne;
Prawdę wyłączną;
Nadrzędność grupy;
Ścisłą dyscyplinę;
Dławienie indywidualności;
Odchylenia doktrynalne;
Techniki zniewalania.

I nie spodziewaj się, że twoje przekonywanie i argumenty coś znaczą. Przekonanego nie przekonasz.

Data: 2010-07-20 20:37:11
Autor: Marek Czaplicki
Wybrakowany prezydent
Bogdan Idzikowski napisał na pl.soc.polityka:
I nie spodziewaj się, że twoje przekonywanie i argumenty coś znaczą.
Przekonanego nie przekonasz.
nie chcę nikogo przekonać. ja też nie znam prawdy absolutnej. mam tylko
pytanie: "dlaczego J. Kaczyński tak kochając całą Polskę, nie lubi
pojedynczych ludzi"?

Data: 2010-07-20 20:58:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Wybrakowany prezydent

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i24qcm$a39$5inews.gazeta.pl...
[...]

Bo on kocha tylko siebie!

Data: 2010-07-20 20:52:10
Autor: abc
Wybrakowany prezydent
Na szczęście wybrano Komorowskiego i dlatego mamy motłoch.

Zgodnie z rozkładem Gaussa (krzywa dzwonowa) osoby interesujące, ciekawe,
mądre i wartościowe stanowią margines populacji. Przygniatająca większość to
motłoch i na tym właśnie opiera się demokracja - głos menela lub więżnia
kryminalnego ma tę samą wartość co głos profesora uniwersytetu.

Data: 2010-07-20 21:01:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Wybrakowany prezydent

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c45f064$0$19163$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Żołądki mają takie same. To możesz ich oceniać po żołądkach.

Data: 2010-07-20 21:07:27
Autor: u2
Wybrakowany prezydent
Żołądki mają takie same. To możesz ich oceniać po żołądkach.

Bzdura, żołądki się różnią.

A prezio-elekt ma poważna chorobę.

Data: 2010-07-20 21:27:00
Autor: Marek Czaplicki
Wybrakowany prezydent
[...]
a Ty, jeżeli należysz do średniej, należysz do pogardzanego przez siebie
motłochu? ;-0

Data: 2010-07-21 01:58:15
Autor: Jaksa
Wybrakowany prezydent
On Tue, 20 Jul 2010 21:27:00 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

[...]

Przeciez widac ze nie nalezy do sredniej, przynajmniej trzy standardowe
dewiacje po dobrej stronie.

Ty to natomiast przecietna, to sie zgadza.

Jaksa

Data: 2010-07-21 09:32:00
Autor:
Wybrakowany prezydent

To jest tak: gdyby prezydentem został wybrany Kaczyński społeczeństwo byłoby super doskonałe. Na szczęście wybrano Komorowskiego i dlatego mamy motłoch.

W Polsce mamy 'Ludność Polski' i 'Naród Polski'. Mówią złośliwie, że na BK
głosowała niezintegrowana Ludność Polski a na JK Naród Polski ;p

Data: 2010-07-21 09:22:09
Autor:
Wybrakowany prezydent
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
  napisał na pl.soc.polityka:
> [...]

społeczeństwa, która na własne życzenie chce pozostać niema? znając
Polaków, zabroniłbym brania udziału w  wyborach. wtedy to dopiero by była

Po prostu liczyć głosy w stosunku do LICZBY UPRAWNIONYCH. To wszystko ;)
Ci, którzy nie poszli głosować dali d.... na znak protestu. Nie są w
większości nauczeni, że protestem byłoby pójść i oddać nieważny głos  (wchodzi
w statystyki, które widzi świat).

BTW: Nie zdarzyło Ci się usłyszeć, że niektórzy dziennikarze mylili i tak
pojęcia? Liczbę uprawnionych z liczbą oddanych ważnych głosów? Np. "na J.K. zagłosowało 46,99% uprawnionych" A to przecież jawne kłamstwo.]
Oddano 46,99% ważnych głosów a głosowało na niego tylko 25,65% Uprawnionych)

Co do zdrowia Komorowskiego: PO i tak się pięknie zabiezpieczyła. Jeżeli
uznają ważność wyborów i Maria odbierze papierek...(mam nadzieję, że nie) a
potem zrezygnuje (np. ze względu na stan zdrowia), to wykonującym obowiązki
Prezydenta byłby Schedyna... a to gościu, który swoją powagą powinien działać
w cyrku i to nie jako treser a jako klaun.

Data: 2010-07-21 11:34:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Wybrakowany prezydent

Użytkownik <newsroomy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i26e81$6vv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak Schetyna jest klaunem, to dlaczego PiS tak się go panicznie boi?

Data: 2010-07-21 02:00:17
Autor: Jaksa
Wybrakowany prezydent
On Tue, 20 Jul 2010 18:56:13 +0200,   <newsroomy@wytnij.gazeta.pl> wrote:

Pistacjusz <pistacjusz@gmail.com> napisał(a):

http://media.wp.pl/kat,1022941,wid,12491751,wiadomosc.html
PO wcisne=B3o po=B3owie Polak=F3w wybrakowany towar.

Daj mój Boże zdrowie. Marszałkiem był świetnym.

Nie wyglada mi Bobr Katarski zbyt zdrowo, tak jakby
poczatki demencji, bardzo watpie czy dotrzyma do
konca kadencji.

Jaksa

Data: 2010-07-20 21:59:41
Autor: [heÂŽsk]
Wybrakowany prezydent

 jarek juz przebiera nozkami ;o)))

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-20 22:24:07
Autor: Kaczysta
Wybrakowany prezydent

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:833dd820-6d74-4e96-8684-2b94b447c5e5d8g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

No i proszę - przepowiednia jasnowidza, że w Polsce w kwietniu i w lipcu będzie żałoba narodowa coraz bliższa sprawdzeniu się.
AZ

Data: 2010-07-21 11:42:42
Autor: PesTYcyD
Wybrakowany prezydent
W dniu 2010-07-20 17:28, Pistacjusz pisze:
[...]

Może w radiu maryja wezwą wyznawców rydzyka do modłów o zdrowie Prezydenta elekta?

Wybrakowany prezydent