Wybrałam przykład mamy pana Kaczyńskiego, ponieważ dla mnie jest on kontrowersyjny

Data: 2017-06-06 15:07:59
Autor: boukun
Wybrałam przykład mamy pana Kaczyńskiego, ponieważ dla mnie jest on kontrowersyjny
Dlaczego akurat wybrałaś temat nazewnictwa ulic i podałaś przykład matki Jarosława Kaczyńskiego?
Nazewnictwo ulic było tematem przewodnim obrad. Wybrałam przykład mamy pana Kaczyńskiego, ponieważ dla mnie jest on kontrowersyjny. Nie znam innego przypadku, z pominięciem oczywiście państw autokratycznych, aby ulicom nadawać imiona rodziców dygnitarzy rządowych. Nie umniejszam absolutnie osiągnięć wychowawczych pani Jadwigi Kaczyńskiej, ale według mnie to nie wystarczający powód do tego, aby jej imieniem nazywać ulice.

Myślisz, że Jarosława Kaczyńskiego i innych polityków interesuje twoje zdanie?
Mam nadzieję, że tak właśnie jest. Przynajmniej tak być powinno. W innym razie Sejm Dzieci i Młodzieży należy rozwiązać. Uważam, że my - dzieci i młodzież także potrafimy spojrzeć obiektywnie na sytuację w kraju, nie należy się dąsać na nasze opinie, pozwólcie nam być w pełni sobą. To także nasza ojczyzna.

https://kobieta.wp.pl/julia-trojanowska-wstrzasnela-sejmem-i-cala-polska-mialam-odwage-powiedziec-to-czego-tysiace-osob-nie-moga-6130638795626113a

Zły Wilk
31 min. temu

Dziecko rzekło prawdę . Wątpliwe zasługi wychowawcze pani Kaczyńskiej są niewystarczającym powodem do tego aby jej imieniem nazwać ulicę .

maria
2 min. temu

Brawo powiedziała prawdę.Przeciwieństwo chłoptasia z ONR drącego flagę Unii.Z jakiej rodziny on pochodzi,strach się bać co z niego wyrośnie.

xyz1954
3 min. temu

Brawo Julcia. Niech w końcu te pisowskie buce wiedzą że nawet dzieciom w Twoim wieku ich złodziejska polityka nie jest na miejscu.

Data: 2017-06-06 16:31:36
Autor: Lepudruk
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Dlaczego akurat wybrałaś temat nazewnictwa ulic i podałaś przykład matki
Jarosława Kaczyńskiego?

No własnie! Przecież można nazwać ulice w każdym mieście imieniem Rajmunda
Kaczyńskiego. To zasłużony dla PRL patriota!

http://www.fakt.pl/rajmund-kaczynski

--
Lepudruk

Wybrałam przykład mamy pana Kaczyńskiego, ponieważ dla mnie jest on kontrowersyjny