Wybrałam przykład mamy pana Kaczyńskiego, ponieważ dla mnie jest on kontrowersyjny

Data: 2017-06-06 16:31:36
Autor: Lepudruk
Wybrałam przykład mamy pana Kaczyńskiego, ponieważ dla mnie jest on kontrowersyjny
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Dlaczego akurat wybrałaś temat nazewnictwa ulic i podałaś przykład matki
Jarosława Kaczyńskiego?

No własnie! Przecież można nazwać ulice w każdym mieście imieniem Rajmunda
Kaczyńskiego. To zasłużony dla PRL patriota!

http://www.fakt.pl/rajmund-kaczynski

--
Lepudruk

Wybrałam przykład mamy pana Kaczyńskiego, ponieważ dla mnie jest on kontrowersyjny