Wybrałem ją.

Data: 2015-10-28 07:09:01
Autor: Pablo Eldiablo
Wybrałem ją.
W dniu wtorek, 27 października 2015 15:30:57 UTC+1 użytkownik sta...@gmail.com napisał:
Nie szykujcie KFów, to nie o polityce.
Zdecydowałem się na zakup Lancii Phedry (używanej). Bardziej mi się podoba wyposażenie i ogólnie środek od reszty bliźniaków z Eurovana.
Blisko mam taką która ma >10 lat (za ok15k PLN). Mam obawy właśnie co do wieku auta. Dałbym może i 2x tyle do młodszego ale oferta na rynku jest słaba a to jest blisko i wydaje się pewne.
Czy jest się czego bać kupując auto w takim wieku? Ludzie jeżdżą starszymi i dają radę. Przebieg może jest ok (170tys), to jeszcze do sprawdzenia na ile się da. Ogólnie nie jeżdżę teraz dużo, wyjazdy weekendowe i wakacje. Bałbym się jedynie awarii na wyjeździe, o którą łatwiej ze względu na rocznik.
Przeglądając archiwalne posty czasem ten model się pojawia na grupie, ale jakby ktoś miał coś do powiedzenia odnośnie tego samochodu (pomijając wygląd) to chętnie poczytam.

Żona jeździ (czasem ja też) C8 - bliźniak. W tych samochodach (Lancia, Fiat i PSA) różnic jest bardzo niewiele. Wyposażeniem odstają (w dół) z reguły Fiaty.
Lancie, cytryny i 807 często występują z max wyposażeniem.

Wg wielu opinii to trwałe i bezawaryjne auta, części zamiennych dużo i niedrogie, używane też. Ale np. przednia szyba (zamiennik) to już okolice 2k pln (czujniki deszczu, zmroku itp).

2.0 hdi 136 jest na prawdę wystarczający do tego auta, nieźle się zbiera, na trasie bez problemu można lecieć 160 i rozmawiać bez podnoszenia głosu, spalanie średnie wychodzi w okolicach 8l/100 - więc moim zdaniem na takiego wieloryba bardzo przyzwoicie. Dla porównania w moim L200 jadąc na pusto co najmniej 2l więcej.

pablo

Data: 2015-10-28 07:19:40
Autor: Pablo Eldiablo
Wybrałem ją.
W dniu środa, 28 października 2015 15:09:03 UTC+1 użytkownik Pablo Eldiablo
[...]

OK, poprawiam się, realne spalanie średnie jest w naszym poniżej 9/100, ale nie w okolicach 8, bardziej 8,8.

I przy okazji wada, znana mi już z puga 307 - komputer przekłamuje w dół spalanie, do wskazań spokojnie można dodać 0,5l - co wychodzi przy tankowaniu do pełna.

Z innych wad - mapy w fabrycznej nawigacji nie są już aktualizowane.

pablo

Wybrałem ją.