"Wybrańcy" narodu

Data: 2017-11-09 13:03:36
Autor: Totalna Opozycja
"Wybrańcy" narodu
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/14,114884,22621584.html#Czolka3Img

"Na sali nadal pustki, Błaszczak grzmi do garstki ludzi."

Po raz kolejny pytam - po jakiego grzyba w Sejmie i Senacie tylu darmozjadów?!!!

CL

Data: 2017-11-09 08:17:16
Autor: Zenek Kapelinder
"Wybrańcy" narodu
Tez uwazam ze pelo i nowosmiena mozna by z sejmu eksmitowac. Od razu by sie luzniej zrobilo.

Data: 2017-11-09 09:23:46
Autor: Bytomir Kwasigroch
"Wybrańcy" narodu
użytkownik Totalna Opozycja napisał:

Po raz kolejny pytam - po jakiego grzyba w Sejmie i Senacie tylu darmozjadów?!!!

CL

Czy któraś partia proponowało likwidację np. 30-50% ław poselskich?

Jakoś sobie nie przypominam, no być może Korwin coś tam brzdąkał.

Data: 2017-11-09 14:12:57
Autor: jacekbialy80
"Wybrańcy" narodu
Korwin brzdąkał, ja skromnie dopowiem - liczbę posłów maksymalnie zredukować, a Sejm sprywatyzować.

Data: 2017-11-10 07:38:09
Autor: Totalna Opozycja
"Wybrańcy" narodu

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:08225edd-e4eb-4bd0-8217-ef191a49b961googlegroups.com...
[...]

PO zgłosiła swego czasu wniosek by partie nie żyły na garnuszku społeczeństwa tylko samofinasowały się. Jak sądzisz, PiS był za czy przeciw? Dlaczego mając teraz większość nie zrobi radykalnych cięć?

CL

Data: 2017-11-10 02:59:27
Autor: jacekbialy80
"Wybrańcy" narodu
No pewnie...
Ja bym również odebrał sądom państwową kasę. Sądy powinny mieć prywatnych sponsorów, a sędzia skoro taki mądry, to niech se dorabia sam ;-))
Na Ukrainie przed majdanem policjant prawie nic nie zarabiał. Tyle ile zabrał bandytom to było jego. I nic dziwnego, że tego Majdanu nie rozgonili - po prostu brak motywacji.

Data: 2017-11-10 06:18:17
Autor: Bytomir Kwasigroch
"Wybrańcy" narodu
użytkownik Totalna Opozycja napisał:

PO zgłosiła swego czasu wniosek by partie nie żyły na garnuszku społeczeństwa tylko samofinasowały się.

No ale peło jest finansowana przez niemca już od samego poczatku.

od 3 minuty:
https://youtu.be/z-Z3JbtHaIE

I peło sobie poradzi, nie wiem czy lud zrobi zrzutkę na pisiorstwo.

Jeżeli pozbawić rząd środków, czemu tego samego nie zrobić z sądami,
policją prokuraturą?  Jak widzisz pajdaczku, głupie masz pomysły.

Po wprowadzeniu twojego modelu w PL wyrośnie jeszcze większa oligarchia.

Data: 2017-11-10 06:45:09
Autor: japanizer
"Wybrańcy" narodu
On Friday, November 10, 2017 at 11:18:18 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
użytkownik Totalna Opozycja napisał:

> PO zgłosiła swego czasu wniosek by partie nie żyły na garnuszku > społeczeństwa tylko samofinasowały się. No ale peło jest finansowana przez niemca już od samego poczatku.

od 3 minuty:
https://youtu.be/z-Z3JbtHaIE

Buehuehue, TVPiS i w trzeciej minucie propagandzista, tzn. "publicysta" wSieci.

Mogłeś od razu napisać, że link do kabaretu wlepiasz.

Data: 2017-11-10 11:13:45
Autor: Bytomir Kwasigroch
"Wybrańcy" narodu
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> od 3 minuty:
> https://youtu.be/z-Z3JbtHaIE

Buehuehue, TVPiS i w trzeciej minucie propagandzista, tzn. "publicysta" wSieci.

Mogłeś od razu napisać, że link do kabaretu wlepiasz.

Może dysonansa żeś załapał?

Przeca Piskorski (ten od panama paper) też gadał o kasce płynącej od niemca do peło.
A tera i Olechoski.

Olechowski potwierdza finansowanie partii Tuska przez CDU.
Na początku zaprzeczali, a teraz inaczej pieją, tzn. że wszystko było
ok i jasne i przejrzyste i wszyscy wiedzieli:)

"Wybrańcy" narodu