Wybrane fragmenty kampanii mi³o¶ci wobec prezydenta

Data: 2011-07-25 17:28:24
Autor: obserwator
Wybrane fragmenty kampanii mi³o¶ci wobec prezydenta
....Lecha Kaczynskiego. Trzeba ciagle przypominac, bo pelowcy maja krotka pamiec?

http://www.youtube.com/watch?v=rGMQLZNW8W0&feature=related

Data: 2011-07-25 17:31:51
Autor: obserwator
Wybrane fragmenty kampanii mi³o¶ci wobec prezydenta

...na twarz pana Kaczynskiego patrzec nie mozna bo nie jest tak pelna milosci,
jak twarz tego kolejnego fanatyka partii milosci?

http://www.youtube.com/watch?v=h_zCjqwpfhQ&feature=related

Data: 2011-07-25 17:40:36
Autor: obserwator
PRZYJACIELE KOMOROWSKIEGO
"Poka¿ mi swoich przyjaciól, ja ci powiem, kim jeste¶" B. Komorowski
"Jedno s³owo tu tylko pasuje skurywsyn" Lech Wa³êsa
"ma³y... brzydki... nierozgarniêty... po¶miewisko Europy..." TVN - Szk³o
kontaktowe - G. Miecugow, Tomasz Sianecki
"Jeszcze jedna bitwa, dor¿niemy watahy!" Rados³aw Sikorski
"Mamy durnia za prezydenta" Lech Wa³êsa
"¯yczê Polakom i Polsce, ¿eby Lech Kaczyñski jak najszybciej przesta³ byæ
prezydentem tego kraju, bo ka¿dy dzieñ jego prezydentury przybli¿a nas do
katastrofy takiej czy innej, wewnêtrznej czy zewnêtrznej. Oby siê to jak
najszybciej skoñczy³o." Janusz Palikot

"Zobowi±zujê siê do odgryzienia 1/3 jêzyka je¶li Lech Kaczyñski nie bêdzie
kandydatem PIS w wyborach prezydenckich" Tomasz Lis

"Jaka wizyta, taki zamach, bo z trydziestu metrów nie trafiæ w samochód to
trzeba ¶lepego snajpera" Bronis³aw Komorowski

"Bo Polacy chc± polityki i ¿ycia publicznego wolnego od nienawi¶ci i agresji."
Donald Tusk

http://www.youtube.com/watch?v=Ksv1xzMnnHY

Zgoda buduje:)))

http://www.youtube.com/watch?v=R6ZiIRDDV-A&feature=related

--

Wybrane fragmenty kampanii mi³o¶ci wobec prezydenta