Wybranie Moto

Data: 2015-06-08 09:51:53
Autor: adineki
Wybranie Moto
Witam serdecznie :) W dniu dzisiejszym po godzinie 16 wyjeżdżam na oględziny dwóch motocykli.

Pierwszy z nich to GB Street 125
http://olx.pl/oferta/gb-street-125-50-cena-do-uzgodnienia-CID5-IDa9MCx.html#1fea1915e8

Drugi To Barton 125

http://olx.pl/oferta/barton-stan-bdb-125-zarejstrowany-na-50-CID5-IDafHuf.html#bcb610b278

Wiem że oba to Chińczyki więc jestem świadomy różnych ,, niespodzianek " , lecz niestety mój budżet to tylko 2000 zł, który niestety nie wzrośnie :d Więc proszę bardzo o opinię, pomoc :)

Data: 2015-06-08 21:00:38
Autor: Jacek
Wybranie Moto
W dniu 2015-06-08 o 11:51, adineki pisze:
Witam serdecznie :) W dniu dzisiejszym po godzinie 16 wyjeżdżam na
oględziny dwóch motocykli.
Nie daj się wrobić w "125/ zarejestrowany na 50".
W razie wypadku będzie z tego wielki smród. Kilka lat temu młody chłopak z mojej miejscowości potrącił pijanego faceta i motocykl poszedł do badania, mimo, że kierujący był trzeźwy, a tamten ewidentnie wlazł mu na jezdnię. Oczywiście znaleźli przeróbkę (w tym przypadku 80/50). Nie wiem, jak się sprawa skończyła, ale trwała co najmniej 2 lata.
Jacek

Wybranie Moto