Data: 2009-03-17 10:52:37 | |
Autor: Jakub Danecki | |
Wybrany numer a zmiana operatora | |
SDD wrote:
Mam pytanie - czy ktos z Was testowal, co sie technicznie dzieje w Wszystkio zależy od sposobu zapisania w kodzie tego fragmentu obsługującego taryfę. Z tego co zauważyłem w takim Orange POP 3po3, to numer z listy nie zniknie, bo jej zawartość (przynależność do operatorów) jest weryfikowana tylko w momencie płacenia za usługę. Tutaj w najgorszym przypadku OP straci najwyżej miesiąc opłat, więc nie jest dla niego tak źle. Podejrzewam, że przez pewną część okresu rozliczeniowego osoba będzie rozliczana jak dawniej (promocyjnie) ale okresowo odbywa się weryfikacja, do jakiego operatora należy "rozmówca" - w przypadku prepaid (bo sprawdzanie online przy kazdym połączeniu jest po prostu niemożliwe, bo to trwałoby zbyt długo, a kasa z konta musi zejść natentychmiast). W Abo tego problemu nie ma, weryfikacja może byc wykonana przed wydrukowaniem faktury po prostu, al o nawet rozliczona później (mają na to przecież 24 miesiące zgodnie z KC i PT). rgrds, Jakub |
|
Data: 2009-03-17 13:16:45 | |
Autor: SDD | |
Wybrany numer a zmiana operatora | |
Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:gpnvdk$jib$1inews.gazeta.pl... Wszystkio zależy od sposobu zapisania w kodzie tego fragmentu Dzieki :) Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2009-03-17 14:57:27 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Wybrany numer a zmiana operatora | |
W plusie zniknie z listy dokładnie w chwili deaktywacji w "starej" sieci.
JaC -- -- - Z tego co zauważyłem w takim Orange POP 3po3, to numer z listy nie zniknie, bo jej zawartość jest weryfikowana tylko w momencie płacenia za usługę. |