Wybuch opony

Data: 2011-06-16 08:24:34
Autor: kowtow
Wybuch opony
Jechałem kiedy¶ za takim tirem i już chciałem go wyprzedzić tylko było delikatne wzniesienie i sie zawachałem i to podejrzewam uratowało mi życie i mojej rodziny bo za kilka sekund strzeliła mu opona z tyłu zewnętrzna z lewej strony akurat na wysoko¶ci naszych głow
Kupa ognia i kurzu i oczywi¶cie tir zacz±ł tańczyć na drodze
Do dzisiaj mi sie to sni po nocach i wyobrażam sobie co by było gdybym faktycznie go wyprzedzał.
Tiry na tory!

Data: 2011-06-16 08:45:48
Autor: Artur\(m\)
Wybuch opony

Użytkownik "kowtow" <kowtowNOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:itc7j5$tia$1news.onet.pl...
[...]

Ten ogień (chyba, że metaforyczny)
i taniec po utracie opony z tyłu (TIR z tyłu - to bliźniaki)
Trochę trąci beletrystyką.
....że huk i porysowanie auta autka, to całkiem realne.

Artur(m)

PS
Obalacze mitów robili eksperymenty z oponą TIR-a
i motocyklistą
- nie udało im się zrobić krzywdy "Busterowi"

Data: 2011-06-16 18:31:13
Autor: J.F
Wybuch opony
Użytkownik "Artur(m)"  napisał w wiadomości Obalacze mitów robili eksperymenty z oponą TIR-a
i motocyklistą - nie udało im się zrobić krzywdy "Busterowi"

Na youtubie jest pare filmikow z policyjnych poscigow, gdzie przestrzeliwuja delikwentowi opony.
I co ? I nic - jedzie dalej nie zwalniajac :-)

J.

Data: 2011-06-16 09:18:42
Autor: Jakub Witkowski
Wybuch opony
W dniu 2011-06-16 08:24, kowtow pisze:

Kupa ognia i kurzu

Ognia powiadasz?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2011-06-16 15:28:36
Autor: radekp@konto.pl
Wybuch opony
Thu, 16 Jun 2011 09:18:42 +0200, w <itcaoh$23f8$1@news2.ipartners.pl>, Jakub
Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał(-a):

W dniu 2011-06-16 08:24, kowtow pisze:

> Kupa ognia i kurzu

Ognia powiadasz?

Pewnie magiczny azot z Norauto...

Data: 2011-06-16 16:21:34
Autor: kowtow
Wybuch opony

:

> Kupa ognia i kurzu

Ognia powiadasz?

Pewnie magiczny azot z Norauto...

Tak ognia wiem co widziałem Pewnie ci±gn±ł felga po asfalcie

Wybuch opony