Wybuch wulkanu a katastrofa smolenska

Data: 2012-10-25 12:12:02
Autor: Swiatopelk Borkowski
> [...]
>W Salonie24 pojawi艂a si臋 nowa teoria. Wybuch wulkanu w kwietniu 2010 roku by艂 艣ci艣le zwi膮zany z katastrof膮 w Smole艅sku. Okazuje si臋 , 偶e to Amerykanie " odpalili" wulkan, po to by by艂 czas na rokowania z Rosj膮 . 艢wiat by艂 na kraw臋dzi wojny atomowej o Smole艅sk, ale Obama stch贸rzy艂. W czasie tych kilku dni dogada艂 si臋 z Ruskimi. Amerykanie wyznaczyli kar臋 za spowodowanie 艣mierci polskiego Prezydenta. Kar膮 by艂y po偶ary w okolicy Moskwy w sierpniu 2010. Amerykanie s膮 wi臋c zblatowani z Ruskimi i napewno nie dadz膮 nam zdj臋膰 satelitarnych na kt贸rych wida膰 ca艂膮 straszn膮 prawd臋. Oczyw艣cie ,偶e w czasie tajnych rokowa艅, sobowt贸r Obamy udawa艂 偶e gra w golfa a prawdziwy Obama obejmowa艂 si臋 z Putinem i na艣miewa艂 z Polak贸w ( wtedy  w艂a艣nie Putin podsun膮艂 mu pomys艂 z polskimi obozami 艣mierci).
Kto艣 zwr贸ci艂 uwag臋 , 偶e wybuch wulkanu by艂 16.04 ,a wi臋c kilka dni po katastrofie. Na to jest te偶 odpowied藕. Przygotowanie wybuchu wulkanu trwa kilka dni. Trzeba  zgromadzic law臋, odpowiednio podgrzac wulkaniczne gazy. Teoria wcale ciekawa , niczym nie r贸偶ni膮ca si臋 od innych w Salonie24. Czekam te偶 na konferencj臋 naukow膮 na temat aktywowania wulkanu na Islandii.

http://oranje.salon24.pl/457622,zyski-z-zamachu-p-skwiecinskiemu#comment_6766025
http://rosja.salon24.pl/457679,teoria-wulkanu-kompletne-zidiocenie-salonu24

Ciekawa dyskusja ponizej. Bylem i jestem nadal zwolennikiem opcji udzialu UFO.

sb.
--
Es gibt viel Dummheit, Engstirnigkeit und Ignoranz in der Welt -
bek盲mpfen wir sie mit noch mehr Dummheit, Engstirnigkeit und Ignoranz :)!

Data: 2012-10-25 12:28:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Wybuch wulkanu a katastrofa smolenska

U偶ytkownik "Swiatopelk Borkowski" <ka6900-666@invalid.invalid> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k6b39i$8f3$1online.de...
> [...]

Ciekawa dyskusja ponizej. Bylem i jestem nadal zwolennikiem opcji udzialu UFO.

Ufff!!!! Jestem wstrz膮艣niety, nie zmieszany, po tej pouczaj膮cej lekturze!!!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Wybuch wulkanu a katastrofa smolenska