Wybuchające iPhony

Data: 2009-08-04 21:56:07
Autor: jazdzig
Wybuchające iPhony
http://technowinki.onet.pl/1,356,2020340,1,wiadomosc.html

--
jazdzig
(wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

Data: 2009-08-04 22:05:59
Autor: Nex@pl
Wybuchające iPhony
jazdzig pisze:
http://technowinki.onet.pl/1,356,2020340,1,wiadomosc.html

No teraz to przegięli, żeby przynajmniej poczuli się do odpowiedzialności. Ja jednak zostane przy htc, niech by ktoś tę komórkę trzymał przy uchu... :|

Data: 2009-08-05 20:14:07
Autor: qwerty
Wybuchające iPhony
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h5a4u6$g5l$1@nemesis.news.neostrada.pl...
jazdzig pisze:
http://technowinki.onet.pl/1,356,2020340,1,wiadomosc.html

No teraz to przegięli, żeby przynajmniej poczuli się do odpowiedzialności. Ja jednak zostane przy htc, niech by ktoś tę komórkę trzymał przy uchu... :|

It's not a bug, it's a feature.

Teraz jak nie opłacisz abo sieć zdalnie uszkodzi telefon. :)

Data: 2009-08-05 20:42:08
Autor: Piotr M
Wybuchające iPhony
qwerty pisze:

Teraz jak nie opłacisz abo sieć zdalnie uszkodzi telefon. :)

:)
Ale całkiem do wykonania. Jak nazywał się ten hacker z lat 90tych, ten największy.. Ponoć (na tamte czasy) potrafił na odległość spalić kompa. Wpuszczał wirusa co zapętlał jakieś instrukcje i przegrzewał układy...

BTW.
Potrafił ponoć też włamać się do każdego telefonu gsm i np rozmawiać na czyjś koszt..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-08-05 22:56:51
Autor: Sergiusz Rozanski
Wybuchające iPhony
Dnia 05.08.2009 Piotr M <xxx@xxx.pl> napisał/a:
qwerty pisze:

[...]

Lewitował 15m nad bts-em, na śniadanie zjadał modem i popijał elektrolitem z
bateryjki, teleportował się między centralami. Byś poczytał może trochę o
historii hakerstwa, polecam na początek np. "Kukułcze jajo", bo narazie
to pierdoły opowiadasz.

A co do palących  się baterii to chyba kazdemu producentowi się zdarzyło,
w sieci mozna znaleść różne info na ten temat. Wadliwe ogniwo i mamy
nieszczęście. No i raczej nic nie dziwi że producent chce to tuszować.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-08-08 11:19:59
Autor: Atlantis
Wybuchające iPhony
Piotr M pisze:

Ale całkiem do wykonania. Jak nazywał się ten hacker z lat 90tych, ten
największy.. Ponoć (na tamte czasy) potrafił na odległość spalić kompa.
Wpuszczał wirusa co zapętlał jakieś instrukcje i przegrzewał układy...

Kevin Mitnick? Wiesz, że spora część z opowieści odnośnie jego dokonań
to zwykłe bujdy wyssane z dziennikarskiego palca? Koniunktura była
idealna - ludzie pamiętali Wargames, niedawno do kina weszli "Hakerzy" z
Angeliną Jolie, a jak wiadomo takie filmy kształtują społeczną
świadomość. :)
Sam Mitnick po latach z ironią komentował to mówiąc, iż z więzienia nie
pozwolono mu zadzwonić w obawie, iż mógłby wywołać w ten sposób
termonuklearną wojnę światową a możliwości posiadania walkmana mu
odmówiono, aby nie przerobił go na urządzenie podsłuchowe. ;)

BTW.
Potrafił ponoć też włamać się do każdego telefonu gsm i np rozmawiać na
czyjś koszt..

Wtedy to raczej jeszcze nie GSM a NMT.
A do NMT nie trzeba było się włamywać bo tam nie było ŻADNEGO
szyfrowania. Do słuchania rozmów wystarczył prosty skaner
częstotliwości. W międzyczasie pozostawało rozpracować sterowanie i
skombinować nadajnik na to pasmo. ;)

Coś z podsłuchiwaniem telefonów komórkowych było w filmie "Operation
Takedown" na podstawie książki Shimomury. Nie mam zaufania do żadnego
"faktu" przedstawionego w jednym czy drugim - to typowy przykład pisania
historii przez zwycięzcę. Zresztą autorzy chyba nie spodziewali się, że
Mitnick po wyjściu z więzienia wytoczy im proces o zniesławienie, wygra
go i wymusi w ten sposób zapłacenie odszkodowania. ;)

Data: 2009-08-08 13:08:44
Autor: qwerty
Wybuchające iPhony
Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h5jg3q$556$1@atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A co się dziwić? Przecież stany zjednoczone to najdurniejszy naród na świecie.

Data: 2009-08-09 12:51:38
Autor: Jan Strybyszewski
Wybuchające iPhony
qwerty pisze:

A co się dziwić? Przecież stany zjednoczone to najdurniejszy naród na świecie.

Ot poslki szlachcic... sypnij imk piaskiem w oczy i pomachaj szabelka tyle potrafisz.  Jak bedziesz mial PKB przcietnego amerykanina to pogodamy.  Jakos wszystkei wynalazki toglownie USA ale masz racje sami debile .... nie to co polskie wiesniaki z dysko... mułkami ci to sie na wszystkim znaja normalnie dziwne ze taki  apple jeszcze nie zatrudnil specjalisty z polskiego usentu jak Alex czy qwerty toz to fachowcy

Data: 2009-08-09 15:53:43
Autor: J.F.
Wybuchajšce iPhony
On Sun, 09 Aug 2009 12:51:38 +0200,  Jan Strybyszewski wrote:
qwerty pisze:
[...]

Gdyby niejaki Wozniak, to Apple wcale by nie bylo :-)

J.

Data: 2009-08-09 19:55:25
Autor: ALEX Przekliniak
Wybuchające iPhony
Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Najszybciej będzie jak boski Steve zrozumie że amerykańskie wynalazki nie przyjmą się Europie. Podobnie jak automatyczna skrzynia biegów. Totalny niewypał.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-08-09 19:03:18
Autor: Waldek Godel
Wybuchające iPhony
Dnia Sun, 9 Aug 2009 19:55:25 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Najszybciej będzie jak boski Steve zrozumie że amerykańskie wynalazki nie przyjmą się Europie. Podobnie jak automatyczna skrzynia biegów. Totalny niewypał.

Nie wypowiadaj się o rzeczach o których masz niewielkie pojęcie,  bardzo
cię proszę, dobrze?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-09 20:15:01
Autor: ALEX Przekliniak
Wybuchające iPhony
Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

Jakieś szczegóły?

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-08-09 19:18:54
Autor: Waldek Godel
Wybuchające iPhony
Dnia Sun, 9 Aug 2009 20:15:01 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Nie wypowiadaj się o rzeczach o których masz niewielkie pojęcie,
bardzo cię proszę, dobrze?

Jakieś szczegóły?

Skrzynie automatyczne się już dawno przyjęły i ich sprzedaż radykalnie
rośnie z roku na rok. Są dwa rodzaje użytkowników - ci którzy lubią automaty oraz ci którzy
jeszcze nie mieli okazji jeździć porządnym automatem.
O, przepraszam, jeszcze jest trzeci rodzaj - pryszczersi którzy lubią sie
orcować grzebaniem w okolicy kolana blachary na siedzeniu pasażera w
piętnastoletniej bumie. Ale to w zasadzie nie jest temat na tą grupę, więc jak coś, to zapraszam na
pl.misc.samochody gdybyś chciał kontynuować.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-09 20:44:44
Autor: ALEX Przekliniak
Wybuchające iPhony
[...]

W Europie?

[...]

Prawo jazdy mam 20 lat. Jeździłem i manualnymi i automatami. Te amerykańskie wynalazki nie przyjmują się w Europie.

Data: 2009-08-09 19:52:09
Autor: Waldek Godel
Wybuchające iPhony
Dnia Sun, 9 Aug 2009 20:44:44 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

W Europie?

Tak, w Europie.

Prawo jazdy mam 20 lat. Jeździłem i manualnymi i automatami. Te amerykańskie wynalazki nie przyjmują się w Europie.

Masz rację. Nie przyjmą się. Nie mogą się przyjąć drugi raz

FUT pl.misc.samochody bo jak pisałem, to nie temat na tą grupę
--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-05 20:15:28
Autor: qwerty
Wybuchające iPhony
Użytkownik "jazdzig" <jazodziogo@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4a789270$1@news.home.net.pl...
http://technowinki.onet.pl/1,356,2020340,1,wiadomosc.html

Jakoś mnie to nie dziwi. Jak pojawił się news o przegrzewaniu się iphona można było to przewidzieć. Widać Apple dalej uważa, że ich sekta przetrwa wszystko.

Data: 2009-08-08 17:36:37
Autor: Titus Atomicus
Wybuchające iPhony
In article <h5ci80$gsj$1@achot.icm.edu.pl>,
 "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote:

> [...]

Jakoś mnie to nie dziwi. Jak pojawił się news o przegrzewaniu się iphona można było to przewidzieć. Widać Apple dalej uważa, że ich sekta przetrwa wszystko.

No, jak na razie firma ma juz ze 30 lat. Miala gorsze i lepsze czasy, ale ma sie wciaz dobrze.

TA

Data: 2009-08-08 17:52:28
Autor: ALEX Przekliniak
Wybuchające iPhony
Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Ale stała już nad przepaścią i to Steve powstrzymał ją przed kompletnym upadkiem.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-08-08 18:35:40
Autor: Titus Atomicus
Wybuchające iPhony
In article <h5k6vu$ald$1@inews.gazeta.pl>,
 "ALEX Przekliniak" <kill@spamers.us> wrote:

> [...]

> ale ma sie wciaz dobrze.

Ale stała już nad przepaścią i to Steve powstrzymał ją przed kompletnym upadkiem.

No, wiele dobrych firm padlo. I czesto nie ma to wiele wspolnego z jakoscia czy innowacyjnoscia ich produktow.

Nie slyszalem natomast zeby duza firma padla tylko dlatego ze jedna/milionowa produktow jest wadliwa.

TA

Data: 2009-08-08 19:30:36
Autor: ALEX Przekliniak
Wybuchające iPhony
[...]

Widziałem te opowieści o iPodzie. Steve brylował tam jakby wymyślił koło albo proch. Pierdolił o jakiejś rewolucji. Ta rewolucja to może jest w USA, ale w Europie te wynalazki się nie przyjmą.

Nie slyszalem natomast zeby duza firma padla tylko dlatego ze
jedna/milionowa produktow jest wadliwa.

Apple nie upadnie jeżeli ma kogoś takiego jak Steve i sektę bezmózgich wyznawców. Wydawało mi się że dno osiągneły mohery. Ale ich głupota przebija nawet moherowe berety.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-08-09 12:49:27
Autor: Jan Strybyszewski
Wybuchające iPhony
ALEX Przekliniak pisze:

Apple nie upadnie jeżeli ma kogoś takiego jak Steve i sektę bezmózgich wyznawców. Wydawało mi się że dno osiągneły mohery. Ale ich głupota przebija nawet moherowe berety.

Buhahah trol nad trole sie odezwał, czy wiesz bendzwale ze 86% posioadaczy iphone nigdy nie mialo wczesniej nic Appla.

Sekte to ma nOkia w postaci takich troli jak ty ktorzy gowno z napisem Nokia lykaja jak mlode pelikany

Data: 2009-08-09 20:10:17
Autor: ALEX Przekliniak
Wybuchające iPhony
[...]

Z językiem polskim też sobie nie radzisz. Ale to nic dziwnego.

Sekte to ma nOkia w postaci takich troli jak ty ktorzy gowno z napisem
Nokia lykaja jak mlode pelikany

No to jak wytłumaczysz że z czasem przesiąde się na HTC i Windows Mobile?