Wybuchające iPhony

Data: 2009-08-05 20:15:28
Autor: qwerty
Wybuchające iPhony
Użytkownik "jazdzig" <jazodziogo@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4a789270$1@news.home.net.pl...
http://technowinki.onet.pl/1,356,2020340,1,wiadomosc.html

Jakoś mnie to nie dziwi. Jak pojawił się news o przegrzewaniu się iphona można było to przewidzieć. Widać Apple dalej uważa, że ich sekta przetrwa wszystko.

Data: 2009-08-08 17:36:37
Autor: Titus Atomicus
Wybuchające iPhony
In article <h5ci80$gsj$1@achot.icm.edu.pl>,
 "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote:

> [...]

Jakoś mnie to nie dziwi. Jak pojawił się news o przegrzewaniu się iphona można było to przewidzieć. Widać Apple dalej uważa, że ich sekta przetrwa wszystko.

No, jak na razie firma ma juz ze 30 lat. Miala gorsze i lepsze czasy, ale ma sie wciaz dobrze.

TA

Data: 2009-08-08 17:52:28
Autor: ALEX Przekliniak
Wybuchające iPhony
Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Ale stała już nad przepaścią i to Steve powstrzymał ją przed kompletnym upadkiem.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-08-08 18:35:40
Autor: Titus Atomicus
Wybuchające iPhony
In article <h5k6vu$ald$1@inews.gazeta.pl>,
 "ALEX Przekliniak" <kill@spamers.us> wrote:

> [...]

> ale ma sie wciaz dobrze.

Ale stała już nad przepaścią i to Steve powstrzymał ją przed kompletnym upadkiem.

No, wiele dobrych firm padlo. I czesto nie ma to wiele wspolnego z jakoscia czy innowacyjnoscia ich produktow.

Nie slyszalem natomast zeby duza firma padla tylko dlatego ze jedna/milionowa produktow jest wadliwa.

TA

Data: 2009-08-08 19:30:36
Autor: ALEX Przekliniak
Wybuchające iPhony
[...]

Widziałem te opowieści o iPodzie. Steve brylował tam jakby wymyślił koło albo proch. Pierdolił o jakiejś rewolucji. Ta rewolucja to może jest w USA, ale w Europie te wynalazki się nie przyjmą.

Nie slyszalem natomast zeby duza firma padla tylko dlatego ze
jedna/milionowa produktow jest wadliwa.

Apple nie upadnie jeżeli ma kogoś takiego jak Steve i sektę bezmózgich wyznawców. Wydawało mi się że dno osiągneły mohery. Ale ich głupota przebija nawet moherowe berety.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-08-09 12:49:27
Autor: Jan Strybyszewski
Wybuchające iPhony
ALEX Przekliniak pisze:

Apple nie upadnie jeżeli ma kogoś takiego jak Steve i sektę bezmózgich wyznawców. Wydawało mi się że dno osiągneły mohery. Ale ich głupota przebija nawet moherowe berety.

Buhahah trol nad trole sie odezwał, czy wiesz bendzwale ze 86% posioadaczy iphone nigdy nie mialo wczesniej nic Appla.

Sekte to ma nOkia w postaci takich troli jak ty ktorzy gowno z napisem Nokia lykaja jak mlode pelikany

Data: 2009-08-09 20:10:17
Autor: ALEX Przekliniak
Wybuchające iPhony
Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Z językiem polskim też sobie nie radzisz. Ale to nic dziwnego.

Sekte to ma nOkia w postaci takich troli jak ty ktorzy gowno z napisem
Nokia lykaja jak mlode pelikany

No to jak wytłumaczysz że z czasem przesiąde się na HTC i Windows Mobile?