Wybuch³a BOMBA !!

Data: 2012-06-26 23:21:29
Autor: MH
Wybuch³a BOMBA !!
Hiperbaryczna, sztuczna mg³a, rozpylony HEL, tu154 z³apany w liny przez
helikopter, itd., itp...  Co jeszcze popisdzieñcy wykombinujecie ???

MH

P.S. NASSRANE we ³bach macie na amen !!

Data: 2012-06-26 21:52:58
Autor: HaMMeR
Wybuch³a BOMBA !!
On 27 Cze, 01:21, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Milcz ruski pacholku, wasz czas, scierwa zdradliwe, juz sie konczy na
szczescie!

Data: 2012-06-27 08:16:49
Autor: milosierny
Wybuch³a BOMBA !!
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisa³(a):
On 27 Cze, 01:21, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> Hiperbaryczna, sztuczna mg=B3a, rozpylony HEL, tu154 z=B3apany w liny
prz=
ez
> helikopter, itd., itp... =A0Co jeszcze popisdzie=F1cy wykombinujecie ???
>
> MH
>
> P.S. NASSRANE we =B3bach macie na amen !!
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -
http://www.gazeta.pl/use=
net/

Milcz ruski pacholku, wasz czas, scierwa zdradliwe, juz sie konczy na
szczescie!

One tez ludzie. Daj im trocha pozyc! Zwlaszcza ze piszesz o swoich ;P

Data: 2012-06-27 11:08:31
Autor: HaMMeR
Wybuch³a BOMBA !!
On 27 Cze, 10:16, "milosierny" <kie...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
HaMMeR <k...@tranzac.pl> napisa³(a):

> [...]

> szczescie!

One tez ludzie. Daj im trocha pozyc! Zwlaszcza ze piszesz o swoich ;P

Od kiedy to TWOI sa moimi?!! Rwa.., wszedzie pelno agentury, a w
najlepszym
razie, pozytecznych debili, czego jestes sliskim przykladem!

Data: 2012-06-27 22:23:54
Autor: mamwsio
Wybuch³a BOMBA !!
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisa³(a):
On 27 Cze, 10:16, "milosierny" <kie...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> HaMMeR <k...@tranzac.pl> napisa=B3(a):

=
liny
> prz=3D
wykombinuje=
cie ???

> [...]

najlepszym
razie, pozytecznych debili, czego jestes sliskim przykladem!

boisz sie zebys sie na tej mojej sliskosci pozytywnie nie przejechal? ;P
to nie moi sa twoimi ale twoi moimi bo nie masz argumentow zeby ich utrzymac przy sobie. Ciebie ten pozyteczny debil tez zwerbuje ;P
Chcesz sprobowac sie zmierzyc na argumenta? ;)

Data: 2012-06-26 23:27:46
Autor: milosierny
Wybuch³a BOMBA !!
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³(a):
Hiperbaryczna, sztuczna mg³a, rozpylony HEL, tu154 z³apany w liny przez
helikopter, itd., itp...  Co jeszcze popisdzieñcy wykombinujecie ???

Ja ci tam wykombinuje np ladunki zapalajace na zbiornikach paliwa w skrzydlach tutki uruchamiane hiperbarycznie. A co zabronisz kombinowac? ;)

P.S. NASSRANE we ³bach macie na amen !!

Nie irytuj sie tak bo ci zylka w mozgu peknie ;P

Data: 2012-06-26 23:35:38
Autor: MH
Wybuch³a BOMBA !!
milosierny <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³(a): > Hiperbaryczna, sztuczna mg³a, rozpylony HEL, tu154 z³apany w liny przez
> [...]
> Nie irytuj sie tak bo ci zylka w mozgu peknie ;P

================

Daleko mi do irytacji. Ja tak tutaj , hmmm..., no tego, tak dla jaj !!
A czy¿by¶ Ty poczu³ siê poirytowany z faktu, i¿ ja siê napiertego z pisiorów??
No bo poniek±d jest z czego..

MH

Data: 2012-06-26 23:44:45
Autor: sru
Wybuch³a BOMBA !!
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):
milosierny <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a): >  MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³(a): > > > Hiperbaryczna, sztuczna mg³a, rozpylony HEL, tu154 z³apany w liny przez
> ================

Daleko mi do irytacji.

Eeee tam. Juz i tak wszyscy zobaczyli jak ci do niej daleko...ale nie krepuj sie...zawsze masz prawo do wyparcia sie wlasnych emocji.... ;P

Ja tak tutaj , hmmm..., no tego, tak dla jaj !!
A czy¿by¶ Ty poczu³ siê poirytowany z faktu, i¿ ja siê napiertego z
pisiorów??
No bo poniek±d jest z czego..

Twierdzac tak naigrywasz sie nieswiadomie jedynie z wlasnego ograniczenia intelektualnego ale kto ci jest to w stanie uswiadomic?

Data: 2012-06-27 01:31:17
Autor: Grzegorz Z.
Wybuch³a BOMBA !!
milosierny napisa³:

P.S. NASSRANE we ³bach macie na amen !!

Nie irytuj sie tak bo ci zylka w mozgu peknie ;P

Najwa¿niejsze ¿e tobie jeszcze nie pêk³a.

--
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

Data: 2012-06-26 23:33:53
Autor: zjadliwipl
Wybuch³a BOMBA !!
Grzegorz Z. <pyjamarama@speccy.org> napisa³(a):
milosierny napisa³:

Najwa¿niejsze ¿e tobie jeszcze nie pêk³a.

Juz ty sie o to pos(ta)rasz...? ;P

Data: 2012-06-27 10:14:45
Autor: A. Filip
Wybuchła BOMBA ("nieprofesjonalizmu") !!
" MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
Hiperbaryczna, sztuczna mgła, rozpylony HEL, tu154 złapany w liny przez
helikopter, itd., itp...  Co jeszcze popisdzieÅ„cy wykombinujecie ???

MH

P.S. NASSRANE we Å‚bach macie na amen !!

A ty wolałbyś inne konsekwencje braku (okazania/przekonania do)
upierdliwie pedantycznego profesjonalizmu przy badaniu zgonu formalnej i
protokolarnej głowy państwa, najwyższego zwierzchnika sił zbrojnych w
wypadku/"wypadku" na terenie obcego "średnio przyjaznego" państwa?
POmarzyć ci wolno :-)

Ja nie sądzę by to był zamach ale to ni złamanego wuja nie wyklucza
psiego obowiÄ…zku profesjonalnego pedantyzmu w procesie wykluczenia
takiej hipotezy/możliwości w śledztwie przeprowadzanym "nie na
odczepnego". Bo na razie co chwila odnoszę wrażenia postępowania pod już z góry założony wynik, postępowania _nieprzekonywującego_.

Bez starannego sprawdzenia to wierzÄ… frajerzy, ostatni frajerzy.

Data: 2012-06-27 08:19:11
Autor: bombowy
Wybuch³a BOMBA (
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):
> [...]

Bez starannego sprawdzenia to wierzÄ… frajerzy, ostatni frajerzy.

Ale to niestety BYL zamach. A bomb± byla niekompetencja i glupota urzednikow sluzb panstwowych...

Data: 2012-06-27 10:56:53
Autor: A. Filip
Wybuchła BOMBA (konsekwencji braku profesjonalnego i pedantycznego dochodzenia od razu)
"bombowy " <kiepsk@WYTNIJ.gazeta.pl> pisze:
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
> [...]

Bez starannego sprawdzenia to wierzÄ… frajerzy, ostatni frajerzy.

Ale to niestety BYL zamach. A bombÄ… byla niekompetencja i glupota urzednikow sluzb panstwowych...

Masz na to _dowód_? Jak nie masz to nie rób z siebie idioty pisząc inaczej niż coś ala "nie wykluczono należycie zamachu", "to mógł być zamach", "kilka kwestii może wskazywać na zamach".

Rosja jest zbyt wielkim/znaczącym państwem by opłacało się wyskakiwać ze
_stanowczymi_ twierdzeniami bez w miarę solidnych _dowodów_.

Data: 2012-06-27 09:42:19
Autor: wolak
Wybuch³a BOMBA (konsekwencji braku profesjonalnego i pedantycznego dochodzenia od razu)
> [...]

Rosja jest zbyt wielkim/znaczącym państwem by opłacało się wyskakiwać ze
_stanowczymi_ twierdzeniami bez w miarę solidnych _dowodów_.

Ale ja o Wolszcze! Czy tu ci trzeba tez dowodow? ;P

Data: 2012-06-27 10:57:31
Autor: A. Filip

Data: 2012-06-27 13:45:06
Autor: Ikselka
Wybuch³a BOMBA !!
Dnia Tue, 26 Jun 2012 23:21:29 +0000 (UTC), MH napisa³(a):

Hiperbaryczna, sztuczna mg³a, rozpylony HEL, tu154 z³apany w liny przez
helikopter, itd., itp...  Co jeszcze popisdzieñcy wykombinujecie ???

MH

P.S. NASSRANE we ³bach macie na amen !!

Tylko ty. Trzêsiesz siê ze strachu jak dziecko na my¶l o tym, ¿e twój
wyimaginowany ¶wiat przyjació³ mo¿e run±æ.
--
XL

Wybuch³a BOMBA !!