Wybuchła BOMBA !!

Data: 2012-06-26 23:27:46
Autor: milosierny
Wybuchła BOMBA !!
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Hiperbaryczna, sztuczna mgła, rozpylony HEL, tu154 złapany w liny przez
helikopter, itd., itp...  Co jeszcze popisdzieńcy wykombinujecie ???

Ja ci tam wykombinuje np ladunki zapalajace na zbiornikach paliwa w skrzydlach tutki uruchamiane hiperbarycznie. A co zabronisz kombinowac? ;)

P.S. NASSRANE we łbach macie na amen !!

Nie irytuj sie tak bo ci zylka w mozgu peknie ;P

Data: 2012-06-26 23:35:38
Autor: MH
Wybuchła BOMBA !!
milosierny <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]
> Nie irytuj sie tak bo ci zylka w mozgu peknie ;P

================

Daleko mi do irytacji. Ja tak tutaj , hmmm..., no tego, tak dla jaj !!
A czyżbyś Ty poczuł się poirytowany z faktu, iż ja się napiertego z pisiorów??
No bo poniekąd jest z czego..

MH

Data: 2012-06-26 23:44:45
Autor: sru
Wybuchła BOMBA !!
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
milosierny <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > Hiperbaryczna, sztuczna mgła, rozpylony HEL, tu154 złapany w liny przez
> ================

Daleko mi do irytacji.

Eeee tam. Juz i tak wszyscy zobaczyli jak ci do niej daleko...ale nie krepuj sie...zawsze masz prawo do wyparcia sie wlasnych emocji.... ;P

Ja tak tutaj , hmmm..., no tego, tak dla jaj !!
A czyżbyś Ty poczuł się poirytowany z faktu, iż ja się napiertego z
pisiorów??
No bo poniekąd jest z czego..

Twierdzac tak naigrywasz sie nieswiadomie jedynie z wlasnego ograniczenia intelektualnego ale kto ci jest to w stanie uswiadomic?

Data: 2012-06-27 01:31:17
Autor: Grzegorz Z.
Wybuchła BOMBA !!
milosierny napisał:

P.S. NASSRANE we łbach macie na amen !!

Nie irytuj sie tak bo ci zylka w mozgu peknie ;P

Najważniejsze że tobie jeszcze nie pękła.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-06-26 23:33:53
Autor: zjadliwipl
Wybuchła BOMBA !!
Grzegorz Z. <pyjamarama@speccy.org> napisał(a):
milosierny napisał:

Najważniejsze że tobie jeszcze nie pękła.

Juz ty sie o to pos(ta)rasz...? ;P

--

Wybuchła BOMBA !!