Wybuchła BOMBA !!

Data: 2012-06-26 21:52:58
Autor: HaMMeR
Wybuchła BOMBA !!
On 27 Cze, 01:21, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Hiperbaryczna, sztuczna mgła, rozpylony HEL, tu154 złapany w liny przez
helikopter, itd., itp...  Co jeszcze popisdzieńcy wykombinujecie ???

MH

P.S. NASSRANE we łbach macie na amen !!

Milcz ruski pacholku, wasz czas, scierwa zdradliwe, juz sie konczy na
szczescie!

Data: 2012-06-27 08:16:49
Autor: milosierny
Wybuchła BOMBA !!
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
On 27 Cze, 01:21, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> Hiperbaryczna, sztuczna mg=B3a, rozpylony HEL, tu154 z=B3apany w liny
prz=
ez
> helikopter, itd., itp... =A0Co jeszcze popisdzie=F1cy wykombinujecie ???
>
> MH
>
> P.S. NASSRANE we =B3bach macie na amen !!
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -
http://www.gazeta.pl/use=
net/

Milcz ruski pacholku, wasz czas, scierwa zdradliwe, juz sie konczy na
szczescie!

One tez ludzie. Daj im trocha pozyc! Zwlaszcza ze piszesz o swoich ;P

Data: 2012-06-27 11:08:31
Autor: HaMMeR
Wybuchła BOMBA !!
On 27 Cze, 10:16, "milosierny" <kie...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
HaMMeR <k...@tranzac.pl> napisał(a):

>http://www.gazeta.pl/use> > net/

> Milcz ruski pacholku, wasz czas, scierwa zdradliwe, juz sie konczy na
> szczescie!

One tez ludzie. Daj im trocha pozyc! Zwlaszcza ze piszesz o swoich ;P

Od kiedy to TWOI sa moimi?!! Rwa.., wszedzie pelno agentury, a w
najlepszym
razie, pozytecznych debili, czego jestes sliskim przykladem!

Data: 2012-06-27 22:23:54
Autor: mamwsio
Wybuchła BOMBA !!
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
On 27 Cze, 10:16, "milosierny" <kie...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> HaMMeR <k...@tranzac.pl> napisa=B3(a):

=
liny
> prz=3D
wykombinuje=
cie ???

> [...]

najlepszym
razie, pozytecznych debili, czego jestes sliskim przykladem!

boisz sie zebys sie na tej mojej sliskosci pozytywnie nie przejechal? ;P
to nie moi sa twoimi ale twoi moimi bo nie masz argumentow zeby ich utrzymac przy sobie. Ciebie ten pozyteczny debil tez zwerbuje ;P
Chcesz sprobowac sie zmierzyc na argumenta? ;)

--

Wybuchła BOMBA !!