Wybuchlo auto z gazem

Data: 2017-12-21 14:11:37
Autor: J.F.
Wybuchlo auto z gazem
https://www.tvn24.pl/krakow,50/podkarpacie-kierowca-zatankowal-gaz-mimo-ze-wymontowal-butle,800212.html

.... bo kierowca zapomnial, ze wymontowal butle i pojechal zatankowac :-)

"Kierowca chciał w ten sposób obniżyć koszty badania technicznego pojazdu. Po wykonaniu badań, zbiornik miał ponownie trafić na swoje miejsce.

Właściciel BMW zaczął tankować gaz. Po pewnym czasie zorientował się, że w pojeździe nie ma butli, więc zatankował do baku benzynę.

Następnie podróżujący odjechali w kierunku Rzeszowa. Pomimo wyczuwalnej w samochodzie woni gazu, jeden z pasażerów chcąc odpalić papierosa zapalił zapalniczkę. To spowodowało wybuch"

Zaoszczedzil :-)

J.

Data: 2017-12-21 08:27:43
Autor: Bolko
Wybuchlo auto z gazem

Właściciel BMW zaczął tankować gaz.

bycie właścicielem BMW to jest kurwa stan świadomości

Data: 2017-12-22 07:38:27
Autor: RadoslawF
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2017-12-21 o 17:27, Bolko pisze:

Właściciel BMW zaczął tankować gaz.

bycie właścicielem BMW to jest kurwa stan świadomości

To jakiś kretyn który dla zaoszczędzenia sześćdziesięciu czy
siedemdziesięciu złotych na koszcie badania technicznego sam
zdemontował butlę od gazu.

Pozdrawiam

Data: 2017-12-22 07:54:23
Autor: Lewis
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2017-12-22 o 07:38, RadoslawF pisze:
[...]

Nie to prawdziwy polak, przeżerający zasiłek i wychodzący z założenia że mu się nie opłaca pracować.

A swoją drogą, nie trzeba adnotacji w DR o wykreśleniu LPG żeby przejść badanie z wynikiem pozytywnym i za niższą kwotę?

Lewis

Data: 2017-12-22 09:26:53
Autor: J.F.
Wybuchlo auto z gazem
Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p1ia73$1ku$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Nie trzeba ... jesli go tam nie ma.
Bo po co przeplacac :-)

J.

Data: 2017-12-22 09:48:50
Autor: tck
Wybuchlo auto z gazem

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:p1i99r$k6e$1node1.news.atman.pl...
[...]

wydaje mi się, że skończył się resurs butli i bez tego przeglądu by nie przeszedł- zamiast wymieniać butlę to ją zdemontował.... i zamontować już nie zdążył;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-12-22 01:03:19
Autor: Kris
Wybuchlo auto z gazem
W dniu piątek, 22 grudnia 2017 09:48:47 UTC+1 użytkownik tck napisał:

> [...]

wydaje mi się, że skończył się resurs butli i bez tego przeglądu by nie przeszedł- zamiast wymieniać butlę to ją zdemontował.... i zamontować już nie zdążył;)
To i tak miałby wpis w dowodzie który diagnosta by zauważył na pewno.
Podejrzewam ze sobie do tej bmw gaz domontował "na czarno" bez bawienia się w jakieś wpisy w dowodzie, resursy itp.
Więc auto oficjalnie było benzynowe;)

Data: 2017-12-23 20:19:32
Autor: Janusz
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2017-12-22 o 10:03, Kris pisze:
[...]

To gamoń podwójny ale co 21-latka wymagać, jak nie miał gazu wbitego w dowód to diagnosta do bagażnika i tak by mu nie zaglądał.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-12-22 09:28:18
Autor: J.F.
Wybuchlo auto z gazem
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości
Właściciel BMW zaczął tankować gaz.
bycie właścicielem BMW to jest kurwa stan świadomości

Cos w tym jest, ale nie znajac szczegolow nie potepialjmy w ciemno.
Nigdy wam sie nie zdarzylo o czyms zapomniec ? :-)

J.

Data: 2017-12-22 01:20:04
Autor: Bolko
Wybuchlo auto z gazem
W dniu piątek, 22 grudnia 2017 09:28:24 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
>bycie właścicielem BMW to jest kurwa stan świadomości

Cos w tym jest, ale nie znajac szczegolow nie potepialjmy w ciemno.
Nigdy wam sie nie zdarzylo o czyms zapomniec ? :-)

Oczywiście że każdemu zdarza się coś zapomnieć.

Idą świeta. Małżonka pojechała na zakupy.
Kolejka do miejsc parkingowych.
Dwa auta stoją przed nią wiec i ona grzecznie czeka.
Zwalnia się miejsce i ktoś się wciął???
BMW oczywiście.

I to nie pierwsza historia...
Kierowców BMW to ona potępia w ciemno.

Data: 2017-12-28 03:42:50
Autor: PiteR
Wybuchlo auto z gazem
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

Właściciel BMW zaczął tankować gaz.
bycie właścicielem BMW to jest kurwa stan świadomości

Cos w tym jest, ale nie znajac szczegolow nie potepialjmy w ciemno.
Nigdy wam sie nie zdarzylo o czyms zapomniec ? :-)

Oczywiście. Zostawiliśmy też i na biegu, bez skrzyni ;)

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-12-21 15:21:17
Autor: Robert Wańkowski
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2017-12-21 o 14:11, J.F. pisze:
To spowodowało wybuch"
Ale auto źle nie wygląda. Ognisty podmuch?

Robert

Data: 2017-12-21 15:25:52
Autor: abn140
Wybuchlo auto z gazem

Ognisty podmuch?

Robert
jazda na zimny lokiec, co tam ze zima ,+ umpa umpa z glosnika MUSI byc slyszalne wszedzie, wiec wszystkie szyby na dol.
no to jak yeblo to yeblo dosc 'swobodnie'.
imo...

Data: 2017-12-22 16:00:24
Autor: PiteR
Wybuchlo auto z gazem
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

[...]

"marka zobowiązuje" (c) nieznany

:)

To wszystko wina peło i Tuska. Polska bieda nr 1 zaoszczędzę jeżdżąc na gazie. Polska bieda nr 2 zaoszczędzę na badaniu wyciągając butlę.

Przypomniało mi się o tych co odkręcają kaloryfery na zimę i
znoszą do piwnicy a przykręcają własne bez założonyh liczników ciepła.

Data: 2017-12-27 04:57:32
Autor: WS
Wybuchlo auto z gazem
On Friday, December 22, 2017 at 5:00:35 PM UTC+1, PiteR wrote:

"marka zobowiązuje" (c) nieznany

Merc diesel tez czasem wybucha ;)

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-odkurzaczem-wypompowywal-paliwo-z-auta-spowodowal-wybuch-na-

"19-letni kierowca przyjechał na stację samochodem marki mercedes, z silnikiem diesla, aby zatankować paliwo. Przez pomyłkę nalał do baku benzyny, zamiast oleju napędowego. Gdy zorientował się, że popełnił błąd usiłował wypompować benzynę z baku przy pomocy odkurzacza, znajdującego się na wyposażeniu stacji paliw."

Data: 2017-12-27 15:15:39
Autor: J.F.
Wybuchlo auto z gazem

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-odkurzaczem-wypompowywal-paliwo-z-auta-spowodowal-wybuch-na-,nId,2482395

[...]

W zasadzie logicznie :-)

Poza tym ... spodziewalbym sie tam silnika asynchronicznego, ktory nie
iskrzy, wiec skad ten wybuch ?

Tylko jak mu sie rura zmiescila ? :-)

J.

Data: 2017-12-27 06:49:12
Autor: Kris
Wybuchlo auto z gazem
W dniu środa, 27 grudnia 2017 15:15:50 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Poza tym ... spodziewalbym sie tam silnika asynchronicznego, ktory nie
iskrzy, wiec skad ten wybuch ?

Tylko jak mu sie rura zmiescila ? :-)

W tych skrzynkach do odkurzania na stacjach paliw w środku sa zwykłe odkurzacze domowe/warsztatowe- u mnie Karcher- widziałem jak pracownik skrzynke otwierał
No i oczywiście automat na monety włączający ten odkurzacz

Data: 2017-12-28 03:39:54
Autor: PiteR
Wybuchlo auto z gazem
na  ** p.m.s **  Kris pisze tak:

[...]

da się wbić na 192.168.0.1 admin|admin? ;)

Data: 2017-12-27 19:10:28
Autor: Janusz
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2017-12-27 o 15:15, J.F. pisze:

W zasadzie logicznie :-)

Poza tym ... spodziewalbym sie tam silnika asynchronicznego, ktory nie
iskrzy, wiec skad ten wybuch ?
W żadnym odkurzaczu nie ma silnika asynchronicznego, powód jest banalny, za małe obroty.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-12-27 22:20:41
Autor: J.F.
Wybuchlo auto z gazem
Dnia Wed, 27 Dec 2017 19:10:28 +0100, Janusz napisał(a):
[...]

W duzym moga byc male.

Mowicie, ze w tym duzym pudle sa dwa male odkurzacze ?
A nie zuzywalyby sie za szybko ?
Choc prawde mowiac ... w domu odkurzacz juz wiele lat sluzy, suszarke
do wlosow mam jeszcze dluzej ... dobre te szczotki robia :-)

J.

Data: 2017-12-30 22:27:25
Autor: Janusz
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2017-12-27 o 22:20, J.F. pisze:
[...]

Nie, musiałby mieć inną konstrukcję a to są koszty, po co?

Mowicie, ze w tym duzym pudle sa dwa male odkurzacze ?
Pewnie, zwykły przemysłowy odkurzacz.

A nie zuzywalyby sie za szybko ?
Może i tak ale koszt wymiany i tak mniejszy od jakiegoś specjalnego dedykowanego.
Mam odkurzacz centralny gdzie po 7 latach padł mi silnik, przegrzał się, kupiłem na
all..o nówkę sztukę sam silnik z turbiną za 250zł, odkurzacz kosztował ponad 3kzł :(
I co się bardziej opłaca?

Choc prawde mowiac ... w domu odkurzacz juz wiele lat sluzy, suszarke
do wlosow mam jeszcze dluzej ... dobre te szczotki robia :-)
U mnie wirnik padł, dostały uzwojenia przebicia, komutator zrobił się fioletowy.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-12-31 09:29:58
Autor: J.F.
Wybuchlo auto z gazem
Dnia Sat, 30 Dec 2017 22:27:25 +0100, Janusz napisał(a):
[...]

Konstrukcja identyczna, tylko turbina wieksza. Wtedy mniejsze obroty
wystarcza.A i tak musi byc wieksza, skoro wiekszy odkurzacz. Za to
trwalosc zyskujemy.

Mowicie, ze w tym duzym pudle sa dwa male odkurzacze ?
Pewnie, zwykły przemysłowy odkurzacz.

Np taki ?
https://www.kaercher.com/pl/professional/odkurzacze/odkurzacze-przemyslowe/klasa-srednia/iv-60-30-15735000.html

Trzy fazy ... prostownik i szczotki ?

J.

Data: 2018-01-01 17:07:37
Autor: Janusz
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2017-12-31 o 09:29, J.F. pisze:
[...]

Ale wiesz że asynchroniczny to max 3000obr/min a bocznikowe mają
po 30-50kobr/min, wiesz ile razy by musiała być większa?
Pewnie całe pudło odkurzacza byłoby za małe, poza tym odkurzacz to nie tylko przepływ ale głównie siła ssania i ona dla wolnych turbin jest bardzo mała, stąd też
te wysokie obroty.

[...]

Może być, nigdy nie rozbierałem to nie wiem, ale inni twierdzili że tam zwykły przemysłowy odkurzacz jest.

Trzy fazy ... prostownik i szczotki ?
Możliwe, gdyby nie było komutatora to raczej by nie wybuchł, chyba że ma w środku stycznik,
ale po tym co sam słyszę i jak to wyje to wnoszę że to są zwykłe komutatorowe silniki.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-01-01 23:40:09
Autor: J.F.
Wybuchlo auto z gazem
Dnia Mon, 1 Jan 2018 17:07:37 +0100, Janusz napisał(a):
[...]

Troche watpie, aby domowy odkurzacz mial 30-50k obr.
Moze 10-15 ...  juz nie wydaje sie tak duzo wiecej.
Chyba, ze to z kwadratem obrotow ...

[...]

https://www.kaercher.com/pl/professional/odkurzacze/odkurzacze-przemyslowe/odkurzacze-do-strefy-z-22.html

Hm, tylko przy jednym napisali wyraznie ze silnik indukcyjny.
Ma 70 cm szerokosci ...

Inna sprawa, ze w dzisiejszych czasach moze miec falownik i znacznie
wiecej obrotow niz 3000. Aczkolwiek ... moc 1200W - malo jak na 3 fazy
i duzo jak na 1 faze :-)

Na stacjach indukcyjne sie jednak zdarzaja
https://www.cleanea.com.pl/evo-samoobslugowy-odkurzacz-profesjonalny-na-stacje-benzynowa-p-570.html

https://www.cleanea.com.pl/compact-samoobslugowy-odkurzacz-profesjonalny-na-stacje-paliw-p-569.html
a tu wersje komutatorowe i indukcyjne

J.

Data: 2018-01-02 03:07:26
Autor: Kris
Wybuchlo auto z gazem
W dniu poniedziałek, 1 stycznia 2018 23:40:25 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

[...]

Podepne się tutaj jak już o odkurzaczach gadamy
Jak to jest- niby UE zakazała odkurzaczy o mocy większej jak 900w a na a pełno tego w sprzedaży.
https://www.ceneo.pl/Odkurzacze;017P2-1336335P3-1261656-1094537-1094540-1094541-1094542-1094544-1094545-1094546-1261607-1094547-1094548-1094549-1094551-1094552-1094555.htm

Data: 2018-01-02 12:33:58
Autor: J.F.
Wybuchlo auto z gazem
Dnia Tue, 2 Jan 2018 03:07:26 -0800 (PST), Kris napisał(a):
[...]

Glowy nie dam - sprzadazy, czy "wprowadzania do obrotu".
A wtedy te, co w sklepach/hurtowniach juz sa, to moga byc wyprzedane.

Albo tradycyjnie - jest nalepka "nie nadaje sie do uzytku domowego"
:-)

J.

Data: 2018-01-03 08:29:04
Autor: T.
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2018-01-02 o 12:07, Kris pisze:
[...]

Zakazali produkcji, ale nie sprzedaży. To zapasy magazynowe...
T.

Data: 2018-01-03 00:00:58
Autor: Kris
Wybuchlo auto z gazem
W dniu środa, 3 stycznia 2018 08:29:08 UTC+1 użytkownik T. napisał:

Zakazali produkcji, ale nie sprzedaży. To zapasy magazynowe...
T.

Znaczy że przez najbliższe lata można takie odkurzacze sprzedawać sprowadzając je z chińskich "magazynów";)

Data: 2018-01-03 02:26:59
Autor: Kris
Wybuchlo auto z gazem
W dniu środa, 3 stycznia 2018 10:25:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:64a4d840-03f0-44cd-b139-275c01780ff4@googlegroups.com...

>Znaczy że przez najbliższe lata można takie odkurzacze sprzedawać >sprowadzając je z chińskich "magazynów";)

Jak znam zycie, to nie - sprowadzac spoza unii nie mozna.

Taki chiński gearbest ma tez magazyn w Polsce;)

Z ta produkcja to tez bylbym ostrozny - prawdopodobnie na eksport produkowac mozna.

A na "magazyn" można?;)
I później firma "córka" sprzedaje zapasy magazynowe;)

Data: 2018-01-03 12:02:39
Autor: J.F.
Wybuchlo auto z gazem
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:16df2c4d-46ab-43ad-87df-6cc2ab2d3860@googlegroups.com...
> [...]

Jak znam zycie, to nie - sprowadzac spoza unii nie mozna.

Taki chiński gearbest ma tez magazyn w Polsce;)

No i moze jego zawartosc wyprzedac.
Podejrzewam, ze pod warunkiem iz nie jest to sklad konsygancyjny, i moze np zdazyl towar sprzedac Gerbestowi Polska, bo inaczej to bedzie "wprowadzenie do obrotu".

Z ta produkcja to tez bylbym ostrozny - prawdopodobnie na eksport
produkowac mozna.

A na "magazyn" można?;)
I później firma "córka" sprzedaje zapasy magazynowe;)

A potem przychodzi kontrola i naklada milionowa kare :-)

J.

Data: 2018-01-04 22:09:00
Autor: Janusz
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2018-01-01 o 23:40, J.F. pisze:
[...]

Może tak może nie, odkurzacze na stacjach raczej nie są karchera tylko firmy krzak, która robiąc je pakujezwykły przemysłowy, rok wytrzyma a potem to i serwis zarobi.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-01-04 23:01:14
Autor: J.F.
Wybuchlo auto z gazem
Dnia Thu, 4 Jan 2018 22:09:00 +0100, Janusz napisał(a):
[...]

No widzisz - odkurzacze na stacjach to raczej beda jak te powyzej, a jaki silnik - to zalezy jaki model stacja zamowila.

Choc prawde mowiac - takich ladnych to nie widzialem :-)

J.

Data: 2018-01-05 20:41:49
Autor: Janusz
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2018-01-04 o 23:01, J.F. pisze:
[...]

No właśnie :)
Dlatego wątpiłem od początku że na ścianie wschodniej montują takie wypasione odkurzacze, nawet u nas na południu takich nie widziałem.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-12-27 11:03:02
Autor: Zenek Kapelinder
Wybuchlo auto z gazem
Nie wybuchlo tylko zostalo podpalone.

Data: 2017-12-30 22:33:27
Autor: Janusz
Wybuchlo auto z gazem
Nie wybuchlo tylko zostalo podpalone.

Jakby nie wybuchło to by nie rozsadziło odkurzacza, a rozpieprzyło go w drobny mak.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-01-01 15:20:19
Autor: Zenek Kapelinder
Wybuchlo auto z gazem
To w tym samochodzie z wymontowanym zbiornikiem na gaz wybuchl odkurzacz?

Data: 2018-01-04 22:12:35
Autor: Janusz
Wybuchlo auto z gazem
To w tym samochodzie z wymontowanym zbiornikiem na gaz wybuchl odkurzacz?

Nie, w innym, to już inne zdarzenie, tutaj 19-latek odpompował ze zbiornika z ON benzynę którą przez pomyłkę zatankował, miał w bagażniku dojście do zbiornika,
tak odsysał że odkurzacz kompletnie rozwaliło.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-12-27 17:47:58
Autor: z
Wybuchlo auto z gazem
Dzisiaj wybuchł odkurzacz z benzyną

Sorry ale nie mogłem się powstrzymać :-)

Data: 2017-12-27 19:12:08
Autor: Janusz
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2017-12-27 o 17:47, z pisze:
Dzisiaj wybuchł odkurzacz z benzyną

Raczej z oparami,
benzyny z baku raczej nie miał szans wyciągnąć.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-12-27 22:30:59
Autor: z
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2017-12-27 o 19:12, Janusz pisze:
W dniu 2017-12-27 o 17:47, z pisze:
Dzisiaj wybuchł odkurzacz z benzyną

Raczej z oparami,
benzyny z baku raczej nie miał szans wyciągnąć.

To każdy gimnazjalista wie ale propagandę niebezpieczeństwa można podsycać w motłochu.
Czy to gazowego czy to benzynowego czy to dieslowego czy to smogowego ;-)

Data: 2017-12-28 08:49:02
Autor: RadoslawF
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2017-12-27 o 19:12, Janusz pisze:

Dzisiaj wybuchł odkurzacz z benzyną

Raczej z oparami,
benzyny z baku raczej nie miał szans wyciągnąć.

Niekoniecznie.
Naśmiewają się z geniusza w lokalnym radiu ale przynajmniej
dorzucili trochę szczegółów. Podobno zassał jednak paliwo
ze zbiornika do którego dostał się przez bagażnik.
Z aut które miałem było to możliwe w dużym fiacie i polonezie,
mercedes ma też taką zabytkową konstrukcję?
Wie ktoś co to za mercedes?
http://spottedlublin.pl/pomylil-paliwo-przy-tankowaniu-postanowil-je-odessac-odkurzaczem/

Pozdrawiam

Data: 2017-12-28 00:06:32
Autor: Kris
Wybuchlo auto z gazem
W dniu czwartek, 28 grudnia 2017 08:49:14 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

[...]
Ford mondeo tez miał w bagażniku dojście do pompy paliwa. Bodajże wystarczyło odkręcić okrągły dekielek aby się dostać do zbiornika.

Data: 2017-12-30 22:32:02
Autor: Janusz
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2017-12-28 o 08:49, RadoslawF pisze:
[...]

Zgadza się, też później to przeczytałem, dziwi mnie jedno, kompletny brak wyobraźni
u tego człowieka, a wystarczyło pojechać do mechanika albo rurką/wężykiem samemu odessać do kanistra.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-01-05 12:28:07
Autor: robot
Wybuchlo auto z gazem
[...]

Czyli rozumiem, że nie miał wpisanego gazu do dowodu rejestracyjnego.

Data: 2018-01-05 20:43:57
Autor: Janusz
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2018-01-05 o 12:28, robot pisze:
[...]

Pewnie nie, dlatego kombinował jak koń pod górę. A diagnosta jak nic nie ma w dowodzie to do bagażnika nie będzie zaglądał, chyba że widać przyłącze do tankowania.

--
Pozdr
Janusz

Wybuchlo auto z gazem