Wybuchlo auto z gazem

Data: 2017-12-21 08:27:43
Autor: Bolko
Wybuchlo auto z gazem

Właściciel BMW zaczął tankować gaz.

bycie właścicielem BMW to jest kurwa stan świadomości

Data: 2017-12-22 07:38:27
Autor: RadoslawF
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2017-12-21 o 17:27, Bolko pisze:

Właściciel BMW zaczął tankować gaz.

bycie właścicielem BMW to jest kurwa stan świadomości

To jakiś kretyn który dla zaoszczędzenia sześćdziesięciu czy
siedemdziesięciu złotych na koszcie badania technicznego sam
zdemontował butlę od gazu.

Pozdrawiam

Data: 2017-12-22 07:54:23
Autor: Lewis
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2017-12-22 o 07:38, RadoslawF pisze:
[...]

Nie to prawdziwy polak, przeżerający zasiłek i wychodzący z założenia że mu się nie opłaca pracować.

A swoją drogą, nie trzeba adnotacji w DR o wykreśleniu LPG żeby przejść badanie z wynikiem pozytywnym i za niższą kwotę?

Lewis

Data: 2017-12-22 09:26:53
Autor: J.F.
Wybuchlo auto z gazem
Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p1ia73$1ku$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Nie trzeba ... jesli go tam nie ma.
Bo po co przeplacac :-)

J.

Data: 2017-12-22 09:48:50
Autor: tck
Wybuchlo auto z gazem

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:p1i99r$k6e$1node1.news.atman.pl...
[...]

wydaje mi się, że skończył się resurs butli i bez tego przeglądu by nie przeszedł- zamiast wymieniać butlę to ją zdemontował.... i zamontować już nie zdążył;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-12-22 01:03:19
Autor: Kris
Wybuchlo auto z gazem
W dniu piątek, 22 grudnia 2017 09:48:47 UTC+1 użytkownik tck napisał:

> [...]

wydaje mi się, że skończył się resurs butli i bez tego przeglądu by nie przeszedł- zamiast wymieniać butlę to ją zdemontował.... i zamontować już nie zdążył;)
To i tak miałby wpis w dowodzie który diagnosta by zauważył na pewno.
Podejrzewam ze sobie do tej bmw gaz domontował "na czarno" bez bawienia się w jakieś wpisy w dowodzie, resursy itp.
Więc auto oficjalnie było benzynowe;)

Data: 2017-12-23 20:19:32
Autor: Janusz
Wybuchlo auto z gazem
W dniu 2017-12-22 o 10:03, Kris pisze:
[...]

To gamoń podwójny ale co 21-latka wymagać, jak nie miał gazu wbitego w dowód to diagnosta do bagażnika i tak by mu nie zaglądał.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-12-22 09:28:18
Autor: J.F.
Wybuchlo auto z gazem
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości
Właściciel BMW zaczął tankować gaz.
bycie właścicielem BMW to jest kurwa stan świadomości

Cos w tym jest, ale nie znajac szczegolow nie potepialjmy w ciemno.
Nigdy wam sie nie zdarzylo o czyms zapomniec ? :-)

J.

Data: 2017-12-22 01:20:04
Autor: Bolko
Wybuchlo auto z gazem
W dniu piątek, 22 grudnia 2017 09:28:24 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
>bycie właścicielem BMW to jest kurwa stan świadomości

Cos w tym jest, ale nie znajac szczegolow nie potepialjmy w ciemno.
Nigdy wam sie nie zdarzylo o czyms zapomniec ? :-)

Oczywiście że każdemu zdarza się coś zapomnieć.

Idą świeta. Małżonka pojechała na zakupy.
Kolejka do miejsc parkingowych.
Dwa auta stoją przed nią wiec i ona grzecznie czeka.
Zwalnia się miejsce i ktoś się wciął???
BMW oczywiście.

I to nie pierwsza historia...
Kierowców BMW to ona potępia w ciemno.

Data: 2017-12-28 03:42:50
Autor: PiteR
Wybuchlo auto z gazem
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

Właściciel BMW zaczął tankować gaz.
bycie właścicielem BMW to jest kurwa stan świadomości

Cos w tym jest, ale nie znajac szczegolow nie potepialjmy w ciemno.
Nigdy wam sie nie zdarzylo o czyms zapomniec ? :-)

Oczywiście. Zostawiliśmy też i na biegu, bez skrzyni ;)

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Wybuchlo auto z gazem