Wybuczano agenta Tomka

Data: 2011-11-08 14:55:40
Autor: Przemysław W
Wybuczano agenta Tomka
W Sejmie zakończyło się pierwsze inauguracyjne posiedzenie. Wszyscy posłowie złożyli już ¶lubowanie. Podczas składania przysi±g doszło do drobnego incydentu. Gdy przyszła kolej na jej złożenie przez nowego posła Prawa i Sprawiedliwo¶ci Tomasza Kaczmarka, znanego bardziej jako agent Tomek, czę¶ć sali zaczęła buczeć.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/inauguracja-sejmu-vii-kadencji-nowi-poslowie-zlozy,1,4901470,wiadomosc.html

Nie ma się czemu dziwić. Tylko taka sekta jak pic mogła wprowadzić do Sejmu kogo¶ takiego. Tfu!

Przemek

--

"Fundusz Ko¶cielny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. My¶lałem, że skoro Ko¶ciół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-11-08 06:53:09
Autor: Antenka
Wybuczano agenta Tomka
On 8 Lis, 14:55, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:

W Sejmie zakończyło się pierwsze inauguracyjne posiedzenie. Wszyscy posłowie złożyli już ¶lubowanie<.

Przemek=Pipek<

A to wszystko z zazdro¶ci o tę jego przystojno¶ć i o¶lepiaj±cy blask
równiutkich białych z±bków, których na ten przykład brakuje
sepleni±cej większo¶ci POlszewickiej szajki! I tu jest pies, albo
spalony_kot pogrzebany ooooo! :-P

Antenka

Data: 2011-11-08 16:51:26
Autor: Leprechaun
Wybuczano agenta Tomka

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c9e4b36f-a226-433a-9f76-f41250bd8c43n6g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

Podoba ci się ten kole¶? Dałaby¶/dałby¶ mu pomiętolić podbrzusze? ;)

BomBel

Data: 2011-11-08 08:01:27
Autor: Antenka
Wybuczano agenta Tomka
On 8 Lis, 16:51, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:c9e4b36f-a226-433a-9f76-f41250bd8c43n6g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

>równiutkich białych z±bków, których na ten przykład brakuje
>sepleni±cej większo¶ci POlszewickiej szajki! I tu jest pies, albo

Podoba ci się ten kole¶?<

W moim typie nie jest, bo ja preferuję brunetów o oczach piwnych lub
czarnych jak węgiel.

Dałałby¶ mu pomiętolić podbrzusze? ;)<

Głupiutki kapu¶ciany gł±b...Czy ja jestem Beat± Cieleb±k ? To do niej
z tym pytaniem. Tylko uważaj, bo może się rozpłakać. Utrata "miło¶ci"
Tomka była bardzo bolesna. :-o))

Antenka

Data: 2011-11-08 17:21:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Wybuczano agenta Tomka

[...]

===================================

Masz rację. W PiS bardzo pozytywnie wyróżnia się także prezes Jarosław Kaczyński. Nie można wprost się napatrzyć na o¶lepiaj±cy blask równiutkich białych z±bków, jakie prezentuje prezes.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-11-09 09:06:25
Autor: stevep
Wybuczano agenta Tomka

==================================>
Masz rację. W PiS bardzo pozytywnie wyróżnia się także prezes Jarosław  Kaczyński. Nie można wprost się napatrzyć na o¶lepiaj±cy blask  równiutkich białych z±bków, jakie prezentuje prezes.

No i ten uroczy u¶miech jakby po butelce octu.

--
stevep

Data: 2011-11-08 15:41:57
Autor: jadrys
Wybuczano agenta Tomka
W dniu 2011-11-08 14:55, Przemysław W pisze:
W Sejmie zakończyło się pierwsze inauguracyjne posiedzenie. Wszyscy posłowie złożyli już ślubowanie. Podczas składania przysiąg doszło do drobnego incydentu. Gdy przyszła kolej na jej złożenie przez nowego posła Prawa i Sprawiedliwości Tomasza Kaczmarka, znanego bardziej jako agent Tomek, część sali zaczęła buczeć.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/inauguracja-sejmu-vii-kadencji-nowi-poslowie-zlozy,1,4901470,wiadomosc.html Nie ma się czemu dziwić. Tylko taka sekta jak pic mogła wprowadzić do Sejmu kogoś takiego. Tfu!

Przemek

Podejrzewam że dla tych buczących agent Tomek to wróg. To za jego sprawą zaczęli trząść portkami i spódnicami. Ale nigdy bym nie przypuszczał że ten swój strach zamanifestują publicznie.
I rozumiem że te twoje "Tfu" to na dla tych złodziei, ew. kandydatów na złodziei?

Data: 2011-11-08 06:48:36
Autor: Antenka
Wybuczano agenta Tomka
On 8 Lis, 15:41, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

>http://wiadomosci.onet.pl/kraj/inauguracja-sejmu-vii-kadencji-nowi-po...

> Nie ma się czemu dziwić. Tylko taka sekta jak pic mogła wprowadzić do

Podejrzewam że dla tych bucz±cych agent Tomek to wróg. To za jego spraw±
zaczęli trz±¶ć portkami i spódnicami. Ale nigdy bym nie przypuszczał że
ten swój strach zamanifestuj± publicznie.
I rozumiem że te twoje "Tfu" to na dla tych złodziei, ew. kandydatów na
złodziei?

Bardzo trafnie spostrzeżenie Jadrysiu :-). Ale że¶ się odszczekn±ł
temu Gówno_gazecianemu imbecylowi hihihihihi :-o))
Brawo!

Antenka

Data: 2011-11-08 16:04:27
Autor: jadrys
Wybuczano agenta Tomka
W dniu 2011-11-08 15:48, Antenka pisze:
[...]

Sejmu kogoĹ› takiego. Tfu!
Przemek
Podejrzewam ĹĽe dla tych buczÄ…cych agent Tomek to wrĂłg. To za jego sprawÄ…
zaczęli trząść portkami i spódnicami. Ale nigdy bym nie przypuszczał że
ten swĂłj strach zamanifestujÄ… publicznie.
I rozumiem że te twoje "Tfu" to na dla tych złodziei, ew. kandydatów na
złodziei?

Bardzo trafnie spostrzeĹĽenie Jadrysiu :-). Ale ĹĽeĹ› siÄ™ odszczeknÄ…Ĺ‚
temu GĂłwno_gazecianemu imbecylowi hihihihihi :-o))
Brawo!

Antenka

No, tak do końca to ja nie wiemm czy to był typowy odszczek (?:-D ) Może Jacka intencji były takie same jak moje - może on też nie lubi łapówkarzy.. ;-) :-\

Data: 2011-11-08 17:09:55
Autor: stevep
Wybuczano agenta Tomka
Dnia 08-11-2011 o 15:41:57 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

No proszę, nie pomyliłem się.

--
stevep

Data: 2011-11-08 18:27:41
Autor: Przemysław W
Wybuczano agenta Tomka

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Podejrzewam że dla tych buczących agent Tomek to wróg. To za jego sprawą zaczęli trząść portkami i spódnicami. Ale nigdy bym nie przypuszczał że ten swój strach zamanifestują publicznie.

Twierdzisz, że buczenie jest manifestacją strachu? No to rozumiem dlaczego została wybuczana Gronkiewicz - Waltz, prezydent Komorowski, były prezydent Lech Wałęsa i im podobni. Po prostu propicowska hołota publicznie manifestowała strach.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-11-08 20:49:14
Autor: jadrys
Wybuczano agenta Tomka
W dniu 2011-11-08 18:27, Przemysław W pisze:

[...]

Zwróć szanowna uwagę na to że ci wymienieni przez ciebie to ważne persony, z dorobkiem wielu niegodnych zachowań.. Nie mówię tego w złym kontekście na ludzi władzy zawsze ktoś będzie buczał. A to mamy sytuacje gdy obuczanego faceta który próbował złodziei przy ryju trzymać.

Data: 2011-11-08 20:58:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Wybuczano agenta Tomka

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j9c122$qgq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jesteś w błędzie. Ten pan tworzył złodziei będąc agentem CBA.

Data: 2011-11-08 21:13:05
Autor: Przemysław W
Wybuczano agenta Tomka

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

 A to mamy sytuacje
gdy obuczanego faceta który próbował złodziei przy ryju trzymać.

Bredzisz Jadrys. Ten facet produkował złodziei tak jak ojciec Kaczyńskich, komunistów.

Przemek

Data: 2011-11-09 10:55:57
Autor: jadrys
Wybuczano agenta Tomka
W dniu 2011-11-08 21:13, Przemysław W pisze:

[...]

Albo nie znasz faktów z przyczyn niezależnych albo świadomie nie chcesz ich znać. Zapewniam cię Jacek że znam temat i łapówkarze naprawdę zaczęli się za siebie oglądać z obawą.

Data: 2011-11-09 11:48:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Wybuczano agenta Tomka

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j9dimj$bl8$2node2.news.atman.pl...
[...]

Nie wierzę na słowo. Przytocz jakieś dane, statystyki. W innym wypadku jest to czysta propaganda, dokładnie taka sama jak konferencje prasowe Ziobro i Kamińskiego.

Data: 2011-11-08 22:06:00
Autor: Przemysław W
Wybuczano agenta Tomka

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Zwróć szanowna uwagę na to że ci wymienieni przez ciebie to ważne persony, z dorobkiem wielu niegodnych zachowań..

Na przykład?

Przemek

Data: 2011-11-09 10:55:49
Autor: jadrys
Wybuczano agenta Tomka
W dniu 2011-11-08 22:06, Przemysław W pisze:

[...]

PrzeĹĽarli prawie caĹ‚y majÄ…tak  ktory Polacy wypracowali przez kilka pokoleĹ„.

Data: 2011-11-08 17:09:14
Autor: stevep
Wybuczano agenta Tomka
Dnia 08-11-2011 o 14:55:40 Przemysław W <brońmy RP przed <pisem@op.pl>  napisał(a):

[...]

Daj spokój, nie dołuj bardziej jadrysa bo to jego wielbiciel.

--
stevep

Data: 2011-11-08 19:30:31
Autor:
Wybuczano agenta Tomka
On Tue, 8 Nov 2011 14:55:40 +0100, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

[...]

 to pokazuje kolejny raz, ze PiS to zbieranina roznej masci  drani i lobuzow, karierowiczow i dewiantow spolecznych.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-08 10:36:37
Autor: Antenka
Wybuczano agenta Tomka
On 8 Lis, 19:30, "<He®Sk>" <2012 uro.bigbred...@interia.pl> wrote:

 to pokazuje kolejny raz, ze PiS to zbieranina roznej masci
  drani i lobuzow, karierowiczow i dewiantow spolecznych.<

Charakteropata i zbok  się odezwał :-o))

Antenka

Data: 2011-11-08 19:46:05
Autor: Grzegorz Z.
Wybuczano agenta Tomka
Antenka napisał:

[...]

Lustro się kłania, trans.

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending

Data: 2011-11-08 10:47:10
Autor: Antenka
Wybuczano agenta Tomka
On 8 Lis, 19:46, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com>

Lustro si k ania, trans.<

Nie wtr±caj się, chamusiaku!
Antenka

Data: 2011-11-08 20:27:52
Autor: Grzegorz Z.
Wybuczano agenta Tomka
Antenka napisał:

On 8 Lis, 19:46, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com>

Lustro si k ania, trans.<

Nie wtr±caj się, chamusiaku!

Nauczysz się w końcu kiedy¶ na czym polega Usenet, trans?

Data: 2011-11-08 11:38:36
Autor: Antenka
Wybuczano agenta Tomka
On 8 Lis, 20:27, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com>

Nauczysz si w ko cu kiedy na czym polega Usenet, trans?<

Na pewno nie na wtr±caniu się do poważnej wymiany zdań między dwoma
dyskutantami, czyli na chamskim wcinaniu się i wciskaniu swoich
"trzech groszy", co  wręcz uwielbiasz, ćmku! Fuck off! :-E

Antenka

Data: 2011-11-08 21:03:36
Autor: Grzegorz Z.
Wybuczano agenta Tomka

http://lmgtfy.com/?q=co+to+jest+usenet

Data: 2011-11-08 21:16:40
Autor: Przemysław W
Wybuczano agenta Tomka

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c76faa25-d2b9-46bd-a14f-42c78ebac1d0n6g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

Co¶ ci się por±bało, trans, Z tob± poważna wymiana zdań jest tak samo możliwa, jak usłyszeć prawdę od kurdupla.

Przemek