Wybuczano agenta Tomka

Data: 2011-11-08 06:53:09
Autor: Antenka
Wybuczano agenta Tomka
On 8 Lis, 14:55, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:

W Sejmie zakończyło się pierwsze inauguracyjne posiedzenie. Wszyscy posłowie złożyli już ślubowanie<.

Przemek=Pipek<

A to wszystko z zazdrości o tę jego przystojność i oślepiający blask
równiutkich białych ząbków, których na ten przykład brakuje
sepleniącej większości POlszewickiej szajki! I tu jest pies, albo
spalony_kot pogrzebany ooooo! :-P

Antenka

Data: 2011-11-08 16:51:26
Autor: Leprechaun
Wybuczano agenta Tomka

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c9e4b36f-a226-433a-9f76-f41250bd8c43n6g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

Podoba ci się ten koleś? Dałabyś/dałbyś mu pomiętolić podbrzusze? ;)

BomBel

Data: 2011-11-08 08:01:27
Autor: Antenka
Wybuczano agenta Tomka
On 8 Lis, 16:51, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:c9e4b36f-a226-433a-9f76-f41250bd8c43n6g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

>równiutkich białych ząbków, których na ten przykład brakuje
>sepleniącej większości POlszewickiej szajki! I tu jest pies, albo

Podoba ci się ten koleś?<

W moim typie nie jest, bo ja preferuję brunetów o oczach piwnych lub
czarnych jak węgiel.

Dałałbyś mu pomiętolić podbrzusze? ;)<

Głupiutki kapuściany głąb...Czy ja jestem Beatą Cielebąk ? To do niej
z tym pytaniem. Tylko uważaj, bo może się rozpłakać. Utrata "miłości"
Tomka była bardzo bolesna. :-o))

Antenka

Data: 2011-11-08 17:21:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Wybuczano agenta Tomka

[...]

===================================

Masz rację. W PiS bardzo pozytywnie wyróżnia się także prezes Jarosław Kaczyński. Nie można wprost się napatrzyć na oślepiający blask równiutkich białych ząbków, jakie prezentuje prezes.

Data: 2011-11-09 09:06:25
Autor: stevep
Wybuczano agenta Tomka

Masz rację. W PiS bardzo pozytywnie wyróżnia się także prezes Jarosław  Kaczyński. Nie można wprost się napatrzyć na oślepiający blask  równiutkich białych ząbków, jakie prezentuje prezes.

No i ten uroczy uśmiech jakby po butelce octu.

--
stevep

Wybuczano agenta Tomka