Wybuczany, wygwizdany!

Data: 2017-11-11 19:20:40
Autor: boukun
Wybuczany, wygwizdany!
https://wiadomosci.wp.pl/donald-tusk-wygwizdany-ludzie-buczeli-gdy-polityk-skladal-wieniec-przed-grobem-nieznanego-zolnierza-6186628033554049a

ZielonaGąska @ZielonaGaska

Warszawa przywitała Tuska tak, jak na to zasłużył
13:19 - 11.11.2017

POLO
3 min. temu

Policja i służby więzienne powinny "zaopiekować się TFUskiem jeszcze przed złożeniem wieńca!

qwas
6 min. temu

a powinny polecieć jaja !!!!!!!!!!!!!!!!

zab
7 min. temu

Tusku,powiedz szczerze ,tak od serca niech Polacy poznają ciebie naprawdę ,czy patriotą można nazwać kogoś kto donosi na własny kraj? Czy patriotą można nazwać kogoś kto niszczył i wysprzedawał za bezcen Polski majątek ? Czy patriotą można nazwać kogoś kto mówi że Polskość to nienormalność ? Czy patriotą jest ktoś kto wyśmiewał przez lata Polskich patriotów ,zniechęcał do udziału w marszach niepodległości a dzisiaj ma pretensje że inni otwarcie manifestują swoje przywiązanie do kraju?Postaraj się i odpowiedz szczerze.

Data: 2017-11-11 10:46:25
Autor: jacekbialy80
Wybuczany, wygwizdany!
Wygwizdali, hę?   A Ziober z kajdankami nie czekał na płycie?
(moherowa sanacja q* mać!)

Data: 2017-11-13 11:26:40
Autor: Presidente de San Escobar
Wybuczany, wygwizdany!
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

Wygwizdali, hę?   A Ziober z kajdankami nie czekał na płycie?
(moherowa sanacja q* mać!)

Jakieś prawackie gówno się przyplątało nad pomnik :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-12 08:25:27
Autor: Lepudruk
Wybuczany, wygwizdany!

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
https://wiadomosci.wp.pl/donald-tusk-wygwizdany-ludzie-buczeli-gdy-polityk-skladal-wieniec-przed-grobem-nieznanego-zolnierza-6186628033554049a

Nie ludzie tylko płatne pachołki PiS. Boicie się Tuska, prawda PiS-owskie
gnidy?

--
Lepudruk

Data: 2017-11-12 04:37:00
Autor: Zenek Kapelinder
Wybuczany, wygwizdany!
Prawda jest taka ze za dwa lata pis wygra wybory i potem nastepne.

Data: 2017-11-12 05:32:14
Autor: jacekbialy80
Wybuczany, wygwizdany!
Wygra, albo i nie wygra... Ale prawda jest taka, że nie wygra ich PO.

Data: 2017-11-12 13:46:27
Autor: A. Filip
Wybuczany, wygwizdany!
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Prawda jest taka ze za dwa lata pis wygra wybory i potem nastepne.

Najbliższe? Raczej tak _według stanu na dziś_ .  Następne?  Ja tego nie obstawiam.

Nawet jeśli PiS najbliższe wybory wygra to nie jest pewne czy będzie
mógł dalej rządzić "samodzielnie" jako PiS+ (PiS + przystawki na liście PiS).

Nadmierna zwycięstwa pewność straszliwych klęsk przyczyną bywa.
Lepiej jest nie być zbyt pewnym.

Data: 2017-11-12 05:07:30
Autor: Zenek Kapelinder
Wybuczany, wygwizdany!
Ale to dopiero za szesc lat beda sie zastanawiali co zrobic zeby wygrac. Szesc lat to duzo czasu a samych trzydziestolatkow wsrod liderow koalicja i opozycja nie ma. Raczej to starzy ludzie. W przeciagu szesciu lat sporo z nich w sposob naturalny zrezygnuje z polityki.

Data: 2017-11-12 17:51:00
Autor: boukun
Wybuczany, wygwizdany!
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> Wrote in message:
[...]

Zależy od tego czy Jarosław będzie jeszcze żył
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-12 18:58:34
Autor: Trefniś
Wybuczany, wygwizdany!
W dniu .11.2017 o 17:51 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A co, opozycja szykuje drugą Łódź?

--
Trefniś

Data: 2017-11-12 12:11:41
Autor: Zenek Kapelinder
Wybuczany, wygwizdany!
Czlowiek nie zolw i nie zyje sto lat. Chyba ma 68 lat. Malo to nie jest a na dodatek ma nadwage. Na bank ma cukrzyce typu II i nadcisnienie. Artretyzm tez ma ale na to sie nie umiera. Chyba nie pali papierosow i nie pije wodki, to dobrze. Jak mu sie jakies smiertelne chorobsko nie przyplacze to z 10 lat da rade jeszcze w kondycji umozliwiajacej kierowanie duza partia pozyc.. Potem emerytura.

Data: 2017-11-12 21:28:33
Autor: Trefniś
Wybuczany, wygwizdany!
W dniu .11.2017 o 21:11 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Noooo, Tusk robił już z niego alkoholika podobnego Kwaśniewskiemu:
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/tusk-kaczynski-pil-jak-kwasniewski,35097.html

Ależ taboret...

--
Trefniś

Data: 2017-11-13 07:39:12
Autor: Totalna Opozycja
Wybuczany, wygwizdany!
wojtus "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y9lxtveymtaby1tncap.home...
[...]

Coż, prawda jest goła jak małpki obalane przez braciszków.

CL

Data: 2017-11-12 17:49:30
Autor: boukun
Wybuczany, wygwizdany!
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> Wrote in message:

[...]

A tam zaraz boicie gnida została po prostu wygwizdana
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-13 07:37:57
Autor: Totalna Opozycja
Wybuczany, wygwizdany!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ou9u2q$1hs2$1gioia.aioe.org...
[...]

Wiekszej gnidy od ciebie nie ma. Nie dość żeś komuch to jeszcze oszołom PiS-owski.

CL

Data: 2017-11-13 08:26:52
Autor: boukun
Wybuczany, wygwizdany!
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> Wrote in message:

[...]

Nie spinaj się tak Kawecki
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-13 09:05:01
Autor: Totalna Opozycja
Wybuczany, wygwizdany!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:oubhft$1ut5$1gioia.aioe.org...
[...]

Kim jest ten twój Kawecki? To ten co ci żonkę wydymał? ;-)))

CL

Data: 2017-11-12 14:00:34
Autor: Totalna Opozycja
Wybuczany, wygwizdany!

[...]

Płatne Pachołki PiS!

CL

Data: 2017-11-12 14:45:40
Autor: Bytomir Kwasigroch
Wybuczany, wygwizdany!
W dniu niedziela, 12 listopada 2017 14:07:25 UTC+1 użytkownik Totalna Opozycja napisał:
> [...]
>
> Tusku,powiedz szczerze ,tak od serca niech Polacy poznają ciebie naprawdę > ,czy patriotą można nazwać kogoś kto donosi na własny kraj? Czy patriotą > można nazwać kogoś kto niszczył i wysprzedawał za bezcen Polski majątek ? > Czy patriotą można nazwać kogoś kto mówi że Polskość to nienormalność ? > Czy patriotą jest ktoś kto wyśmiewał przez lata Polskich patriotów > ,zniechęcał do udziału w marszach niepodległości a dzisiaj ma pretensje że > inni otwarcie manifestują swoje przywiązanie do kraju?Postaraj się i > odpowiedz szczerze.

Prócz ciebie nikt tu systematycznie nie wkleja dziennie 6-12 wątków antypisoskich.  Jutu co prawda podchodzi pod płatnego, ale nie jest tak natrętny jak Ty.

Przeca widać że każdy dzień dla ciebie to jak być albo nie być, walczysz i
ciągniesz i szarpiesz za nogawki. Przewietrz główkę, złap wiaterek we włosy,
ogólnie zluzuj pantalony:)

Data: 2017-11-12 19:50:25
Autor: japanizer
Wybuczany, wygwizdany!
On Monday, November 13, 2017 at 7:45:42 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:

Prócz ciebie nikt tu systematycznie nie wkleja dziennie 6-12 wątków antypisoskich.

Znaczy że jak - jak da linka do wiadomości, że jakiś działacz PiS jest zamieszany w korupcję, a inny oskarżony o nepotyzm, to jest to działanie antypisowskie?

Ja naiwny do tej pory myślałem, że to ów skorumpowany działacz robi kupę do gniazda PiS, a nie ktoś, kto ujawnia prawdę. Ale może przed dwoma laty zmieniły się pewne definicje w słowniku języka polskiego.

Wybuczany, wygwizdany!