Wybuczany, wygwizdany!

Data: 2017-11-12 14:00:34
Autor: Totalna Opozycja
Wybuczany, wygwizdany!

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ou7f1p$11mj$1gioia.aioe.org...
https://wiadomosci.wp.pl/donald-tusk-wygwizdany-ludzie-buczeli-gdy-polityk-skladal-wieniec-przed-grobem-nieznanego-zolnierza-6186628033554049a

ZielonaGąska @ZielonaGaska

Warszawa przywitała Tuska tak, jak na to zasłużył
13:19 - 11.11.2017

POLO
3 min. temu

Policja i służby więzienne powinny "zaopiekować się TFUskiem jeszcze przed złożeniem wieńca!

qwas
6 min. temu

a powinny polecieć jaja !!!!!!!!!!!!!!!!

zab
7 min. temu

Tusku,powiedz szczerze ,tak od serca niech Polacy poznają ciebie naprawdę ,czy patriotą można nazwać kogoś kto donosi na własny kraj? Czy patriotą można nazwać kogoś kto niszczył i wysprzedawał za bezcen Polski majątek ? Czy patriotą można nazwać kogoś kto mówi że Polskość to nienormalność ? Czy patriotą jest ktoś kto wyśmiewał przez lata Polskich patriotów ,zniechęcał do udziału w marszach niepodległości a dzisiaj ma pretensje że inni otwarcie manifestują swoje przywiązanie do kraju?Postaraj się i odpowiedz szczerze.

Płatne Pachołki PiS!

CL

Data: 2017-11-12 14:45:40
Autor: Bytomir Kwasigroch
Wybuczany, wygwizdany!
W dniu niedziela, 12 listopada 2017 14:07:25 UTC+1 użytkownik Totalna Opozycja napisał:
> [...]
>
> Tusku,powiedz szczerze ,tak od serca niech Polacy poznają ciebie naprawdę > ,czy patriotą można nazwać kogoś kto donosi na własny kraj? Czy patriotą > można nazwać kogoś kto niszczył i wysprzedawał za bezcen Polski majątek ? > Czy patriotą można nazwać kogoś kto mówi że Polskość to nienormalność ? > Czy patriotą jest ktoś kto wyśmiewał przez lata Polskich patriotów > ,zniechęcał do udziału w marszach niepodległości a dzisiaj ma pretensje że > inni otwarcie manifestują swoje przywiązanie do kraju?Postaraj się i > odpowiedz szczerze.

Prócz ciebie nikt tu systematycznie nie wkleja dziennie 6-12 wątków antypisoskich.  Jutu co prawda podchodzi pod płatnego, ale nie jest tak natrętny jak Ty.

Przeca widać że każdy dzień dla ciebie to jak być albo nie być, walczysz i
ciągniesz i szarpiesz za nogawki. Przewietrz główkę, złap wiaterek we włosy,
ogólnie zluzuj pantalony:)

Data: 2017-11-12 19:50:25
Autor: japanizer
Wybuczany, wygwizdany!
On Monday, November 13, 2017 at 7:45:42 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:

Prócz ciebie nikt tu systematycznie nie wkleja dziennie 6-12 wątków antypisoskich.

Znaczy że jak - jak da linka do wiadomości, że jakiś działacz PiS jest zamieszany w korupcję, a inny oskarżony o nepotyzm, to jest to działanie antypisowskie?

Ja naiwny do tej pory myślałem, że to ów skorumpowany działacz robi kupę do gniazda PiS, a nie ktoś, kto ujawnia prawdę. Ale może przed dwoma laty zmieniły się pewne definicje w słowniku języka polskiego.

Wybuczany, wygwizdany!