Wycena kosztu naprawy

Data: 2009-11-20 14:10:19
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Wycena kosztu naprawy
marjan pisze:
koszt części użytych do naprawy to 1464 zł
błotniki przednie 2 szt
pokrywa silnika
zamek pokrywy silnika
zderzak przedni
wz zderzaka przedniego
belka łącząca podłużnice
poduszka silnika str lewa
reflektory przednie 2 szt
kierunkowskazy przednie
wzm czołowe górne
chłodnica cieczy
płyn chłodniczy
zawiasy pokr przedniej

bardzo przyzwoicie.

Lakierowanie elem uszkodzonych to 1850 zł
błotniki przednie 2 szt
pokrywa silnika
wz czołowe częśc górna
wz belki podłużnic
podłużnicz przednia prawa i lewa
drzwi przednie prawe
cieniowanie drzwi lewych

rowniez bardzo przyzwoicie - masz malowane 5 (w zasadzie 6) elementow....

Naprawa blacharska 1400 zł
rozbrojenie i zbrojenie osprzętu silnika , samochód na ramie naprawczej ,
diagnostyka zawieszenia z ustawieniem
przegląd pokolizyjny

tragedii nie ma...

Data: 2009-11-20 14:24:38
Autor: marjan
Wycena kosztu naprawy
Marcin J. Kowalczyk pisze:
marjan pisze:
[...]

Dziękuję, o to mi chodziło. Nie mam praktycznie żadnego doświadczenia (żadnej wiedzy) w tych tematach, a że nie bardzo chciałbym być "wyruchany" wolałem się zapytać, czy te ceny nie są zawyżone.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-11-20 14:29:43
Autor: krzysiek82
Wycena kosztu naprawy
marjan pisze:
  > Dziękuję, o to mi chodziło. Nie mam praktycznie żadnego doświadczenia
(żadnej wiedzy) w tych tematach, a że nie bardzo chciałbym być "wyruchany" wolałem się zapytać, czy te ceny nie są zawyżone.

ceny są ok, ale pytanie czy się opłaca inwestować? Moim zdaniem nie.

--
krzysiek82

Wycena kosztu naprawy