Wycena samochodu

Data: 2013-08-15 23:23:01
Autor: asasa
Wycena samochodu
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:kuj91q$7pm$1speranza.aioe.org...
Witam,

pomożecie? :)

Potrzebuję wyceny auta, Mercedes Benz w123 sedan 1980 rok, 2.0 benzyna na gaźniku stromberg, blacharsko bez zarzutu, drobne ogniska na nadkolach od wewnątrz. Przebieg autentyczny 137000km, pierwszy i jedyny właściciel w niemczech, nivo, auto pełen oryginał oprócz wydechu, nowe opony, metalowe kołpaki.

a) spierdalaj

Ktos ma dostęp do eurotaxu, audatexu czy czegoś podobnego co pomoże wskazać wartość?

A jeżeli nie to gdzie uzyskać wycenę takiego pojazdu?

b) kazdy normalny rzeczoznawca zrobi wycene auta, tylko trzeba zaplacic i zapewne tu jest problem, ze szkoda ci po prostu szmalu.

c) z tego co piszesz, jak dla mnie max 1k zł / jeden tysionc peelenów/

d) pewnie wlascicielem jest bezdzietna kobitka, bez nalogow jezdzaca tylko w niedziele na targ po warzywa? albo pan dochtór a ten merol jest dziewiatym autem w rodzinie?

Data: 2013-08-16 14:13:38
Autor: Nex@pl
Wycena samochodu
W dniu 2013-08-15 23:23, asasa pisze:(...)

> b) kazdy normalny rzeczoznawca zrobi wycene auta, tylko trzeba zaplacic i
> zapewne tu jest problem, ze szkoda ci po prostu szmalu.

Tak owszem, byłem już u jednego z PZMOTu i nie wiele mi pomógl, bo auto unikatowe...
Pytam nie z lenistwa. Może ktoś przerabiał tkai temat i ma kogos sprawdzonego.

(...)>

Właścicielem jestem ja, poszkodowanym także.

Wycena samochodu