Wycena wykopków

Data: 2010-06-29 13:34:14
Autor: Dominik Mirowski
Wycena wykopków
Użytkownik "PeJot" <Pejot@o2.pl> napisał w wiadomości news:i0clkm$b3l$1news.onet.pl...

Znalazłem w przydasiach 2 kasety XT 8 rzędowe, 11-28 oraz 11-30 w stanie *fabrycznie nowym*. Na ile to można wycenić ? Na Alledrogo.pl nie ma od jakiegoś czasu.

Sprzedadzą się po ok 160-200 zł.

Dominik

Data: 2010-06-29 13:41:55
Autor: W
Wycena wykopk�w
W dniu 2010-06-29 13:34, Dominik Mirowski pisze:
Uďż˝ytkownik "PeJot"<Pejot@o2.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

Znalaz�em w przydasiach 2 kasety XT 8 rz�dowe, 11-28 oraz 11-30 w stanie
*fabrycznie nowym*. Na ile to mo�na wyceni� ? Na Alledrogo.pl nie ma od
jakiegoďż˝ czasu.

Sprzedadzďż˝ siďż˝ po ok 160-200 zďż˝.

pozdrawiam

Nową 9 rzędowy kasete XT mozna kupic na 160zl. Wiec stary fabrycznie nowy 8 rzedowy raczej taniej. No chyba ze ktos antyki kolekcjonuje :)

Data: 2010-06-29 14:19:14
Autor: Titus Atomicus
Wycena wykopk?w
In article <i0cm64$bd7$1@inews.gazeta.pl>, W <w@o2.pl> wrote:

> [...]

Nową 9 rzędowy kasete XT mozna kupic na 160zl. Wiec stary fabrycznie nowy 8 rzedowy raczej taniej. No chyba ze ktos antyki kolekcjonuje :)

To ile w koncu?
W sumie to moze sprawilbym sobie cos takiego.

TA

Data: 2010-06-29 14:33:30
Autor: Dominik Mirowski
Wycena wykopk?w
Użytkownik <Titus_Atomicus napisał w wiadomości :

To ile w koncu?
W sumie to moze sprawilbym sobie cos takiego.

Na allegro - nie przewidzisz :). Ja mam odłożoną jeszcze jedną i ze dwa IG90 na zapas, ale planuje przejście na 9 od przyszłego sezonu.

pozdrawiam
Dominik

Data: 2010-06-29 14:37:21
Autor: ...::QRT::...
Wycena wykopk?w
Dnia Tue, 29 Jun 2010 14:33:30 +0200, Dominik Mirowski napisał(a):

na zapas, ale planuje przejście na 9 od przyszłego sezonu.

no właśnie - jak już alivio zrobili na 9 biegów też sie zaczełem nad tym
zastanawiać :)

Data: 2010-06-29 14:34:20
Autor: PeJot
Wycena wykopk?w

To ile w koncu?
W sumie to moze sprawilbym sobie cos takiego.

Zainteresowany ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-06-29 15:27:10
Autor: Titus Atomicus
Wycena wykopków
In article <i0cp8c$l7f$1@news.onet.pl>, PeJot <Pejot@o2.pl> wrote:

> To ile w koncu?
> W sumie to moze sprawilbym sobie cos takiego.

Zainteresowany ?

E, tylko sie zastanawiam.
Od kilku lat uzywam HG50 (kaseta, lancuch, przod chyba tez - stare alivio). I co daloby mi przejscie na XT? Poza tym, ze musialbym dokupic 2 razy drozszy osprzet i szukac odpowiedniej korby?

TA

Data: 2010-06-29 17:42:15
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wycena wykopków
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
I co daloby mi przejscie na XT? Poza tym, ze musialbym dokupic 2 razy drozszy osprzet i szukac odpowiedniej korby?

Wtf?
Co Ty pieprzysz?

Data: 2010-06-29 17:56:54
Autor: Titus Atomicus
Wycena wykopków
In article <1qt5344j9p3co.dlg@pedaluje.ile.moze>,
 Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić): > I co daloby mi przejscie na XT? Poza tym, ze musialbym dokupic > 2 razy drozszy osprzet i szukac odpowiedniej korby?

Wtf?
Co Ty pieprzysz?

?????
Jak ty sie znowu wyrazasz. Pogielo cie?
No przeciez napisalem.
Mam kasete, lancuch i przednia zebatke HG-50 (przednia zebatka z korba - stare pieciopunktowe Alivio).
Jak zmienie kasete na XT, to bede musial zmienic i reszte.
A co mi da ta kaseta XT?

TA

Data: 2010-06-29 20:12:45
Autor: Fabian
Wycena wykopków
W dniu 29.06.2010 17:56, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

A czym myślisz różni się kaset XT od kasety Alivio?
No ...
I co Ci to może dać? ;)

Fabian.

Data: 2010-06-29 20:45:51
Autor: Titus Atomicus
Wycena wykopków
In article <i0dd2q$rfr$1@news.task.gda.pl>,
 Fabian <fabian@niematakiegoadresu.pl> wrote:

> [...]
> A co mi da ta kaseta XT?

A czym myślisz różni się kaset XT od kasety Alivio?
No wlasnie - poza twardoscia zapewne i cena - nie wiem. Bo roznica w trwalosci i wadze (mowie o komplecie - kaseta, lancuch, korba) pewnie pomijalna.

I co Ci to może dać? ;)

No powaznie nie mam pojecia.
TA

Data: 2010-06-30 02:01:16
[...]