Wycena wykopków

Data: 2010-06-29 21:27:46
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Wycena wykopków
PeJot pisze:
Czołem.

Znalazłem w przydasiach 2 kasety XT 8 rzędowe, 11-28 oraz 11-30 w stanie *fabrycznie nowym*. Na ile to można wycenić ? Na Alledrogo.pl nie ma od jakiegoś czasu.

Marek Cynamoon ostatnio poszukiwał takowych :-) Uderzaj do niego:-)
Seco

Data: 2010-06-30 06:57:25
Autor: PeJot
Wycena wykopków
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
PeJot pisze:
[...]

Aka Cynamoon ? Wyślę mu ofertę a on zrobi ze mnie top-spamera :) Jeśli zainteresowany niech się odezwie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-06-30 09:19:33
Autor: Alfer_z_pracy
Wycena wykopków
PeJot napisał:
Aka Cynamoon ? Wyślę mu ofertę a on zrobi ze mnie top-spamera :) Jeśli zainteresowany niech się odezwie.

A ja wysłałem na priva zapytanie wczoraj i cisza... czyżbym wpadł do spamu?

A.

Data: 2010-06-30 09:49:41
Autor: Jam Łasica
Wycena wykopków

A ja wysłałem na priva zapytanie wczoraj i cisza... czyżbym wpadł do spamu?

Ja podobnie :)

Data: 2010-06-30 10:15:26
Autor: Alfer_z_pracy
Wycena wykopków
Jam Łasica napisał:
Ja podobnie :)

Ale ja byłem pierwszy! Przysięgam!

:-)

Data: 2010-06-30 11:10:15
Autor: Titus Atomicus
Wycena wykopków
In article <4c2afd26$0$17089$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

Jam Łasica napisał:
> Ja podobnie :)

Ale ja byłem pierwszy! Przysięgam!

:-)

No, w sumie to ja bylem pierwszy.

TA

Data: 2010-06-30 12:07:45
Autor: Alfer_z_pracy
Wycena wykopków
Titus napisał:
No, w sumie to ja bylem pierwszy.

Hm... Cytuję:
"> W sumie to moze sprawilbym sobie cos takiego."

"> Zainteresowany ?
E, tylko sie zastanawiam."

No i tyle w temacie :)

Data: 2010-06-30 12:44:24
Autor: Titus Atomicus
Wycena wykopków
In article <4c2b1779$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>,

Titus napisał:
> No, w sumie to ja bylem pierwszy.

Hm... Cytuję:
"> W sumie to moze sprawilbym sobie cos takiego."

"> Zainteresowany ?
> E, tylko sie zastanawiam."

No i tyle w temacie :)

Wciaz sie zastanawiam.
Co nie zmienia faktu, ze bylem pierwszy.

TA

Data: 2010-06-30 13:07:07
Autor: Alfer_z_pracy
Wycena wykopków
Titus_Atomicus napisał:
Wciaz sie zastanawiam.

Noo, nawet to sobie wyobrażam:
http://tinyurl.com/tituszastanawiasie

Data: 2010-06-30 13:33:25
Autor: Titus Atomicus
Wycena wykopków
In article <4c2b2564$0$19184$65785112@news.neostrada.pl>,

Titus_Atomicus napisał:
> Wciaz sie zastanawiam.

Noo, nawet to sobie wyobrażam:
http://tinyurl.com/tituszastanawiasie

Mhm. Choc to raczj Tytus frasobliwy jest,

TA

Data: 2010-06-30 10:31:50
Autor: PeJot
Wycena wykopków
Alfer_z_pracy pisze:
PeJot napisał:
Aka Cynamoon ? Wyślę mu ofertę a on zrobi ze mnie top-spamera :) Jeśli zainteresowany niech się odezwie.

A ja wysłałem na priva zapytanie wczoraj i cisza... czyżbym wpadł do spamu?

Raczej do czarnej dziury :) Odezwę się z domu.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-07-01 23:20:45
Autor: Jam Łasica
Wycena wykopków

Raczej do czarnej dziury :) Odezwę się z domu.

--

O rany :) Gdzie mieszkasz że jeszcze żadnego info nie ma, żadnej odpowiedzi? Chcę łyknąć obie... odezwij sie

Data: 2010-07-02 07:14:00
Autor: PeJot
Wycena wykopków
Jam Łasica pisze:

Raczej do czarnej dziury :) Odezwę się z domu.

--

O rany :) Gdzie mieszkasz że jeszcze żadnego info nie ma, żadnej odpowiedzi? Chcę łyknąć obie... odezwij sie

No się odzywam a tu odbija. Twój adres to też czarna dziura ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-07-03 00:09:37
Autor: Jam Łasica
Wycena wykopków

[...]

Próbuję i nic. wielokrotnie. Odpisz proszę na erwu_ogonMAŁPAonet.eu ... może tym sposobem pójdzie...

Data: 2010-07-03 19:38:54
Autor: Titus Atomicus
Wycena wykopków
In article <i0lo2s$53e$1@news.onet.pl>,
 Jam Łasica <erwu_ogon@poczta.onet.pl> wrote:

> No się odzywam a tu odbija. Twój adres to też czarna dziura ?
>

> -- Próbuję i nic. wielokrotnie. Odpisz proszę na erwu_ogonMAŁPAonet.eu ... może tym sposobem pójdzie...

E, widze, ze wam nie idzie.
To moze w miedzczyczasie ktos mi wyjasni ile kosztuje w koncu ta kaseta i dlaczego powinienem ja kupic.

TA

Data: 2010-07-05 09:42:18
Autor: Alfer_z_pracy
Wycena wykopków
Titus napisał:
E, widze, ze wam nie idzie.
To moze w miedzczyczasie ktos mi wyjasni ile kosztuje w koncu ta kaseta
i dlaczego powinienem ja kupic.

Niech ktoś wyjaśni Titusowi, koniecznie.

A pan listonosz przyniósł mi dzisiaj piękną, nowiutką kasetkę od PeJota. Aż żal zakładać... może w gablotkę i halogeny punktowe? :-)

Pzdr
A.

Data: 2010-07-05 10:20:52
Autor: PeJot
Wycena wykopków
Alfer_z_pracy pisze:
Titus napisał:
[...]

Się PP postarała, to w szybko paczka poszła.

Aż żal zakładać... może w gablotkę i halogeny punktowe? :-)

I koniecznie atmosfera gazu ochronnego :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-07-06 20:23:20
Autor: Titus Atomicus
Wycena wykopków
In article <4c318ce7$0$2596$65785112@news.neostrada.pl>,

Titus napisał:
> E, widze, ze wam nie idzie.
> To moze w miedzczyczasie ktos mi wyjasni ile kosztuje w koncu ta kaseta
> i dlaczego powinienem ja kupic.

Niech ktoś wyjaśni Titusowi, koniecznie.

:-( Chyba posty nie dochodza...

A pan listonosz przyniósł mi dzisiaj piękną, nowiutką kasetkę od PeJota. Aż żal zakładać... może w gablotkę i halogeny punktowe? :-)

A co z ta druga kasetka?

TA

Data: 2010-07-06 21:20:01
Autor: PeJot
Wycena wykopków

A co z ta druga kasetka?

Sprzedana.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-06-30 14:52:10
Autor: cynamoon
Wycena wykopków
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

> Seco

Aka Cynamoon ? Wyślę mu ofertę a on zrobi ze mnie top-spamera :) Jeśli zainteresowany niech się odezwie.

widzę, że się spóźniłem ale co szkodzi się odezwać? OK, jestem gotów zapłacić za te dwie kasety  2 stówki
Marek

-- P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

--