Wychodzimy na ulicę

Data: 2012-03-21 11:30:00
Autor: boukun
Wychodzimy na ulicę
Polacy wychodzą na ulice? 21 marca "Dniem Gniewu" ?
Czy 21 marca w całej Polsce dojdzie do licznych antysystemowych demonstracji i protestów. Wszystko za sprawą organizowanego "Dnia Gniewu", zrzeszającego przede wszystkim młodych ludzi, którzy dadzą upust swojemu niezadowoleniu, kierowanemu do rządu.

Oto jak opisują swoje przedsięwzięcie organizatorzy "Dnia Gniewu":

Nie reprezentujemy żadnej partii - wyrażamy pogląd znacznej części społeczeństwa, zmęczonej arogancją i niekompetencją obecnej władzy. Mówimy 5 X NIE dla: ACTA, Paktu Fiskalnego, Niszczenia oświaty, Bezprawia ZUS-u i rządu Donalda Tuska!

Wieczorem 21 marca wychodzimy na ulice naszych miast w antyrządowej manifestacji ponad podziałami. Przygotowujemy kukły premiera Tuska i jego ministrów; "marzanny", które spalimy/utopimy życząc sobie, by ten rząd przeminął równie szybko jak zima. Zabieramy flagi narodowe, transparenty, emblematy - ZABRONIONE są szyldy partii politycznych - fundacje, stowarzyszenia, organizacje itp. mają wstęp wolny.

Gabinet PO-PSL to rząd niekompetencji, rząd klęski, chaosu i kłamstwa. Mamy dość pogarszających się warunków życia, łamania kolejnych obietnic wyborczych, oszukiwania społeczeństwa i poddawania Polski pod dyktat niekorzystnych umów międzynarodowych, takich jak ACTA i Pakt Fiskalny. Nie zgadzamy się na kolejną reformę oświaty, doszczętnie niszczącą nasze kształcenie. Żądamy również gruntownej reformy ZUS-u; niewydolnego i niszczącego polskich przedsiębiorców.

5 X NIE

1) Nie dla ACTA!
2) Nie dla Paktu Fiskalnego!
3) Nie dla niszczenia oświaty!
4) Nie dla bezprawia ZUSu!
5) Nie dla rządu Tuska!

http://esanok.pl/2012/polacy-wychodza-na-ulice-21-marca-dniem-gniewu.html

Dziś rozpoczynamy w Polsce wiosnę ludów..., a to dopiero początek...

Moje NIE dla wieku emerytalnego w od 67 lat!

Moje NIE dla elektrowni atomowych w Polsce!

Moje NIE dla wydobycia gazu z łupków!

Moje NIE dla złodziejskiej ustawy o kapitale początkowym!

Moje NIE dla płatnych autostrad!

Moje NIE dla złodziejskich banków i polityki utrzymywania bankierów!

Moje NIE dla antypolskiego rząd7u Tuska!

Tuska dni u władzy, który wdraża tylko obce dyrektywy w Polsce i ciemięży naród polski są już policzone...

boukun

Data: 2012-03-21 04:12:45
Autor: J-23
Wychodzimy na ulicę
On 21 Mar, 11:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

a ty gdzie idziesz w ramach protestu? chętnie cie zobacze

Data: 2012-03-21 12:16:49
Autor: boukun
Wychodzimy na ulicę

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f81e0cac-25dd-44e3-ab9c-25d1e6f0d1b9l14g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ja zorganizuję w Świdnicy, po Euro będzie na to czas i najwyższa konieczność... Wiosna ludów nadchodzi...

boukun

Data: 2012-03-21 04:19:09
Autor: J-23
Wychodzimy na ulicę
On 21 Mar, 12:16, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:f81e0cac-25dd-44e3-ab9c-25d1e6f0d1b9l14g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ja zorganizuję w Świdnicy, po Euro będzie na to czas i najwyższa konieczność...

OK, pokaz pozniej jakies fotki z toba w szeregach protestujacych

Data: 2012-03-21 12:21:15
Autor: boukun
Wychodzimy na ulicę

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5885c570-4c6e-4895-aa59-8d44b00a4007k14g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

Wiosna ludów nadchodzi...

boukun

OK, pokaz pozniej jakies fotki z toba w szeregach protestujacych

Nie będę musiał, będę na przodku, przy błysku fleszy...

boukun

Data: 2012-03-23 19:07:02
Autor: pluton
Wychodzimy na ulic

Nie będę musiał, będę na przodku, przy błysku fleszy...

Chyba na tylku, jako wrzod.

Nullification

Data: 2012-03-22 06:29:18
Autor: stevep
Wychodzimy na ulicę
Dnia 21-03-2012 o 12:19:09 J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Wiosna ludów nadchodzi...

boukun

OK, pokaz pozniej jakies fotki z toba w szeregach protestujacych

Najlepiej jak kroczy w szeregach gejów.  ;)
--
stevep

Data: 2012-03-23 19:06:02
Autor: pluton
Wychodzimy na ulic
a ty gdzie idziesz w ramach protestu? chętnie cie zobacze

boukun bedzie przypalal bengale w kiblu.

Nullification

Data: 2012-03-21 11:34:29
Autor: boukun
Wychodzimy na ulicę

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jkcalb$mhn$1node2.news.atman.pl...
[...]

Więcej na stronie: http://www.facebook.com/pages/Dzie%C5%84-Gniewu/323636367673586

boukun

Data: 2012-03-22 07:07:07
Autor: rAzor
Wychodzimy na ulicę
[...]

Jakoś mało było tych zagniewanych. Paru niedomytych idiotów, których zadawala
trójczyna na dyplomie i kilka staruszek z obrazkami  św. Lecha. Kupa durni!

Data: 2012-03-22 09:33:08
Autor: boukun
Wychodzimy na ulicę

Użytkownik " rAzor" <razoru2raff.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkej2r$l8b$1inews.gazeta.pl...

[...]

To była kulturalna przestroga i zapowiedź co może być w niedalekiej przyszłości z ekipą namiestnika Tuska...

boukun

Wychodzimy na ulicę