Wychowanek Tuska to cyniczny oszust

Data: 2012-05-21 23:51:29
Autor: Przemysław W
Wychowanek Tuska to cyniczny oszust
Michał Majewski i Paweł Reszka z tygodnika "Wprost" odpowiedzieli na kłamliwe ich zdaniem zarzuty, jakie postawił im Janusz Palikot w dzisiejszej rozmowie z Moniką Olejnik. "Łże z zemsty, że odważyliśmy się rozmawiać z jego byłą żoną" - napisali.

"Janusz Palikot to cyniczny oszust. Powiedział, że SDP nadało nam tytuł "hien dziennikarskich". Nigdy czegoś takiego nie było. Mówił, że przegraliśmy z nim wszystkie procesy. Nie przegraliśmy z nim żadnego procesu - co więcej, nawet takiego procesu nie było" - napisali dziennikarze tygodnika "Wprost" Michał Majewski i Paweł Reszka.

"Palikot o tym wie - ale łże z zemsty, że odważyliśmy się rozmawiać z jego byłą żoną - nie o tajemnicach alkowy, ale o jego poglądach politycznych, które zmienia jak rękawiczki. Palikot byłą żonę, która ma go za kanciarza, najchętniej by zakneblował. Jak sama wspominała, chciał zakazać jej notarialnie wypowiedzi na swój temat" - dodali.

Nawiązują tym do dzisiejszej rozmowy Janusza Palikota z Moniką Olejnik w programie "Kropka nad i". Polityk wypowiedział się tam bardzo niepochlebnie o wywiadzie, jaki obaj dziennikarze przeprowadzili z byłą żoną Palikota. - To, co zrobili pani koledzy Majewski i Reszka, już nazwani "hienami roku" przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich, to jest podłość. Wykorzystywać emocje rozwodowe, by ośmieszać matkę moich dzieci. To jest podłość - stwierdził.

Dziennikarze kończą swoje oświadczenie ostrymi słowami: "Pamiętamy, jak Palikot pokazywał kiedyś w kampanii spot atakujący Tuska hasłem "Skończmy z polityczną prostytucją". To zabawne, bo szczerze mówiąc trudno sobie wyobrazić większą polityczną prostytutkę niż sam Palikot. Właśnie dlatego nie wierzymy, że jest w stanie odwołać swoje palikotowe oszczerstwa".

Przemek

Data: 2012-05-21 23:52:41
Autor: Przemysław W
Wychowanek Tuska to cyniczny oszust