Wyciągać aku czy nie?

Data: 2012-12-09 08:31:25
Autor: :D@w!d J@$
Wyciągać aku czy nie?
Witam.
Śmigam w delegacje i prywatna Corsa B będzie stała pod blokiem prawie tydzień. Wyciągać akumulator na ten czas gdy temp. teraz oscylują w granicach -5...-10C? Przedłużam tym samym żywotność sprzętu czy tylko dodatkowo szukam sobie roboty?

Data: 2012-12-09 09:23:33
Autor: gzk
Wyciągać aku czy nie?

Użytkownik ":D@w!d J@$" <xwindowsmen{wieszCOzTYMzrobic}@gmail.com> napisał w wiadomości news:50c43e3b$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
[...]

...zdecydowanie to drugie!

Data: 2012-12-09 09:32:27
Autor: tÎż
Wyciągać aku czy nie?
:D@w!d J@$ wrote:

Śmigam w delegacje i prywatna Corsa B będzie stała pod blokiem prawie
tydzień. Wyciągać akumulator na ten czas gdy temp. teraz oscylują w
granicach -5...-10C?

Polecam wyciągnąć, dodatkowo zdejmij koła i postaw auto na cegłach, guma zużywa się gdy auto stoi w jednej pozycji.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-09 10:14:22
Autor: J.F.
Wyciągać aku czy nie?
Dnia Sun, 09 Dec 2012 08:31:25 +0100, :D@w!d J@$ napisał(a):
[...]

szukasz sobie roboty.

J.

Data: 2012-12-09 12:57:23
Autor: PiteR
Wyciągać aku czy nie?
na  ** p.m.s **  :D@w!d J@$ pisze tak:

[...]

Prawie tydzień to niedługo. Zależy ile będzie w dzień odpalania ;)
Jeśli -22'C to przyniesionym z domu zapalisz na pewno.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-12-09 17:03:20
Autor: Maciek
Wyciągać aku czy nie?
W dniu 2012-12-09 12:57, PiteR pisze:
Prawie tydzień to niedługo. Zależy ile będzie w dzień odpalania ;)
Jeśli -22'C to przyniesionym z domu zapalisz na pewno.
Na pewno to Kopernik nie żyje. Przy -22 pewnie mu olej tak zgęstnieje,
że rozrusznik nie da rady zakręcić, a zamarznięty płyn chłodzący
rozsadzi blok. Ale jeśli razem z akumulatorem zabierze te płyny do
ciepłego wnętrza ... :->

Maciek

Data: 2012-12-09 19:04:34
Autor: Hinek
Wyciągać aku czy nie?
Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał

Przy -22 pewnie mu olej tak zgęstnieje,
że rozrusznik nie da rady zakręcić, a zamarznięty płyn chłodzący
rozsadzi blok.

Skąd te bzdury?  Sam to wymyśliłeś?

--
Hinek

Data: 2012-12-09 19:05:40
Autor: Maciek
Wyciągać aku czy nie?
W dniu 2012-12-09 19:04, Hinek pisze:
Skąd te bzdury?  Sam to wymyśliłeś?
Nie. W prasie wyczytałem :-P

Maciek

Data: 2012-12-09 21:27:49
Autor: John Kołalsky
Wyciągać aku czy nie?

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl>

Prawie tydzień to niedługo. Zależy ile będzie w dzień odpalania ;)
Jeśli -22'C to przyniesionym z domu zapalisz na pewno.
Na pewno to Kopernik nie żyje.

To nie jest takie pewne http://www.moikrewni.pl/mapa/kompletny/kopernik.html :-)

PS Przepraszam za mimowolną reklamę

Data: 2012-12-10 00:23:29
Autor: PiteR
Wyciągać aku czy nie?
na  ** p.m.s **  Maciek pisze tak:

Przy -22 pewnie mu olej tak zgęstnieje, że rozrusznik nie da rady
zakręcić, a zamarznięty płyn chłodzący rozsadzi blok

Ty tak poważnie czy żartujesz? :)

Nic nie rozsadzi.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-12-09 22:55:41
Autor: Budzik
Wyciągać aku czy nie?
Osobnik posiadający mail D@w napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Przy takich rozmyślaniach stwierdzam, że nie stać nas na nasze samochody :)
Stwierdzam też że ja jestem leniwy bo nie wiem, jak bardzo musiałby się ten aku psuć, aby chciało mi się go wyciągać.
Ba, nawet jak bym na 3 miesiące miał auto zostawić, stwierdziłbym raczej, że najwyżej potem z kabli odpalę. I już.

--
Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2012-12-10 00:24:51
Autor: Lewis
Wyciągać aku czy nie?
W dniu 2012-12-09 23:55, Budzik pisze:
[...]

Mi się zdaje że to kwestia wychowania że należy dbać i szanować a nie za przeproszeniem pierdolić i marnotrawić. Fakt że to czasem trochę sztuka dla sztuki ale jak ktoś ma od zawsze wpojone to i tak już ma...

Lewis

Data: 2012-12-10 01:47:32
Autor: Rafał Grzelak
Wyciągać aku czy nie?
Lewis wrote:

Mi się zdaje że to kwestia wychowania że należy dbać i szanować a nie
za przeproszeniem pierdolić i marnotrawić. Fakt że to czasem trochę
sztuka dla sztuki ale jak ktoś ma od zawsze wpojone to i tak już ma...

To nie jest wielka filozofia, ze jak bedzie zadbane to na dluzej
wystarczy i przez to wyjdzie taniej. Ale z drugiej strony to koszmar
tak byc niewolnikiem wlasnych rzeczy.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-12-10 08:14:59
Autor: Artur Maśląg
Wyciągać aku czy nie?
W dniu 2012-12-10 00:24, Lewis pisze:
[...]

Hmmm, nadal piszesz o wyciąganiu akumulatora i odpalaniu z przewodów
po dłuższym postoju?

Fakt że to czasem trochę sztuka
dla sztuki ale jak ktoś ma od zawsze wpojone to i tak już ma...

Jak widzę już mamy dorabianie ideologii. No tak, niektórzy tak mają
wpojone i tak już mają ;)

Data: 2012-12-10 00:49:13
Autor: PiteR
Wyciągać aku czy nie?
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Stwierdzam też że ja jestem leniwy bo nie wiem, jak bardzo
musiałby się ten aku psuć, aby chciało mi się go wyciągać.

Wszystko jest dla ludzi. Powoli wkraczamy w fazę
o zalał się laptopik piwem po pijaku to jutro cyk do Media Markt po następny. W Angli widziałem laptopy na śmietniku w 2007 roku. Czekam kiedy pojawią się u nas. Zmierzę tym nasze zapóźnienie ;)

Polak nie musi ciągle potrafić. Trochę hamerykańskiego burżujstwa i pizzy za tapczanem też nam się należy od życia.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Wyciągać aku czy nie?