Wyci膮gniecie danych z bazy policyjnej i udostepnienie jej osobom trzecim - prosze o pomoc

Data: 2012-07-11 10:16:05
Autor: jerzy.n
Wyci膮gniecie danych z bazy policyjnej i udostepnienie jej osobom trzecim - prosze o pomoc

U偶ytkownik "NEURON" <2neuron@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
Witam,

mam taki oto problem,
Pewien policjant, na pro艣b臋 osoby "zainteresowanej" wyci膮gna艂 z bazy
policyjnej informacje o mnie i udostepni艂 jej. Do tego osoba
zainteresowana za moimi plecami wyciagnela z mojego portfela m贸j dow贸d
osobisty, spisala wszystkie dane, aby ten policjant mogl mnie sprawdzi膰.
Napisz skarg臋 na takie dzialania policji, kazdy policjant chc膮cy dotrze膰 do
bazy danych musi sie zindetyfikowac  i poda膰 pow贸d tej "ciekawo艣ci". Mo偶na
tez zg艂osi膰 ten "numer" do prokuratury ...
pozdr贸w.

Data: 2012-07-11 14:46:18
Autor: NEURON
[...]

a co z reszta? zdobycie i podanie bez mojej wiedzy moich danych osobowych, pomowienia.
pozdr
NEURON

Wyci膮gniecie danych z bazy policyjnej i udostepnienie jej osobom trzecim - prosze o pomoc