Wyciąg na Mosorny

Data: 2010-07-22 20:53:48
Autor: chalan
Wyciąg na Mosorny
Nie mam co prawda informacji, ale dwa lata temu jechałem tym wyciągiem latem. Było całkiem sporo ludzi na górze. Więc drąż tamat dalej. Ktoś musi wiedzieć jednoznacznie. Na stronie http://www.zawoja-ski.com.pl/wyciag,narciarski,zawoja,ski.html  jest też informacja:

 "Ośrodek jest czynny przez cały rok. Ze szczytu można podziwiać piękny widok na masyw Babiej Góry, Policy, Jałowca a dalej na Beskid Żywiecki, Makowski i Tatry. Teren ten jest doskonały nie tylko do uprawiania sportów zimowych ale i także dla turystyki pieszej, rowerowej i paralotniarstwa."
Pozdrawiam

Witam,
Odpowiedzcie proszę, czy wyciąg na Mosorny Groń jest czynny latem. Sądząc po
głuchych telefonach - domyślam się, że tylko zimą.
Pozdrawiam
adamer

Wyciąg na Mosorny