Wyciąg z Polbanku za styczeń- dzisi aj

Data: 2010-03-09 02:24:56
Autor: Animka
Wyciąg z Polbanku za styczeń- dzisi aj
Dzisiaj (tj. 8 marca) dostałam wyciąg z Polbanku. Za styczeń. Wystawiony/przesłany 3-go marca.
Napisane na nim: Termin płatnosci do 8 marca. Włos zjezył mi sie na głowie, ale przypomniałam sobie, że płatności na kredyt bezpieczny dokonałam oprócz stycznia jeszcze po 24 lutego i chyba Polbankowi nie powinno się pomerdać, że czegoś w terminie nie zapłacilam?
W załączeniu była jeszcze nowa tabela opłat i prowizji ważna od lutego (przesłana 3-go marca).

--
animka

Wyciąg z Polbanku za styczeń- dzisi aj