Wycięcie komina

Data: 2010-12-27 15:41:11
Autor: Andrzej S.
Wycięcie komina
W dniu 2010-12-27 12:07, Jajek pisze:

Szkoda mi miejsca na ten komin, chciałbym dolną jego część wyburzyć i
zrobić półki na drewno.

U mnie komin stoi na solidnym fundamencie, prowadzonym od samej lawy,
czyli tak jak sciany domu. Jest to potężny komin ceglany.
Proste podcięcie kawałka nie wchodzi w gre, bo reszta sie obwali w dół.

pozdr serd
--
A S

Data: 2010-12-27 20:00:24
Autor: Ikselka
Wycięcie komina
Dnia Mon, 27 Dec 2010 15:41:11 +0100, Andrzej S. napisał(a):

[...]

Dokładnie. Pfrzerażające, jak ludzie nie znają podstaw fizyki i uważają np,
że nacisk słupa na małą powierzchnię to bedłka, a sam słup sie utrzymuje w
powietrzu siłą ich chęci... Równie "dobrze" wyburzyć można ściany nośne.

Wycięcie komina