Wycieczka Skierniewice - Żyrardów.

Data: 2009-05-04 10:01:12
Autor: Andrzej W.
Wycieczka Skierniewice - Żyrardów.
Córka zapragnęła pojechać na wycieczkę rowerową.
Usiadłem i zacząłem szukać palcem na mapie czegoś w okolicach W-wy.
Wydaje mi się, że dobry dojazd PKP jest do Puszczy Bolimowskiej.
Z mapy widać dużo lasów i trochę wody.
Posługując się tą mapą:
http://www.bolimowskipark.ovh.org/Template.htm
wyznaczyłem taką trasę, ok. 50 km:

Skierniewice, niebieskim rowerowym szlakiem na północ (nie spod stacji PKP) w okolice Starej Wsi (Piaski).
Przeskok na żółty szlak pieszy i traktem Budnickim a Potem Bolimowskim do przeprawy przez Rawkę w Budach Grabskich.
Zielonym szlakiem pieszym najpierw na północ, a potem na wschód do Leśniczówki Guzów (Sucha Żyrardowska), przeskok na czarny szlak pieszy i do PKP Żyrardów.

http://bpa.enetia.pl/rower/Bolimowska1.kml

Nigdy nie byłem w tych okolicach, stąd moje pytania:
Czy ta trasa jest przejezdna dla mało doświadczonego rowerzysty?
Czy szlaki są piaszczyste, czy też raczej twarde i można się na nie wybrać z miejskimi oponami?
Co zmienić by trasa była ciekawsza?
Ma to być mile spędzony dzień na łonie przyrody, nic więcej.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2009-05-04 02:39:57
Autor: RaStro
On 4 Maj, 10:01, "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytn...@wp.pl> wrote:
[...]

Po szlakach Bolimowskiego Parku Krajobrazowego trochę jeździłem po
szlaku zielonym, o ile większość trasy jest po szutrach bocznych
asfaltach to bywały też odcinki piaszczyste i jak jechałem było trochę
jeszcze mokro więc można było trafić na rozjeżdżoną drogę przez łąkę.
Zielony znam tylko z odcinka gdzie łączy się z żółtym rowerowym i
całość t niezła droga szutrowa, dalej kiedy się rozdzielają jest nieco
gorzej, ale raczej bez większych niespodzianek.

Data: 2009-05-06 01:56:07
Autor: Cynio
Wycieczka Skierniewice - Żyrardów.
na swojej stronie http://cyniczny.piaseczno.com.pl umieściłem opis
wycieczki przez Puszczę Bolimowską, pewnie w części może pokryć się z
Twoją trasą

--
Pozdr.
Cynio

Data: 2009-05-11 08:07:42
Autor: Adrian S.
Wycieczka Skierniewice - Żyrardów.
Tam w okolicy jest pozostałość "Olimpijki" - niedokończonej autostrady,
którą kiedyś państwo chciało połączyć chyba Warszawę z Łodzią. Też planuję
się tam wybrać...

--
Adrian S. the Lajt Rider

Wycieczka Skierniewice - Żyrardów.