Wycieczka do Gruzju, Azerbejdżanu, Armenii i Turcji

Data: 2013-10-10 20:28:33
Autor: Jacek Maciejewski
Wycieczka do Gruzju, Azerbejdżanu, Armenii i Turcji
Cześć
Wróciłem dziś z takiej wycieczki jak w temacie. Trwała 4,5 miesiąca i
przejechałem 9,5 tys. km. Jeśli ktoś zamierza się tam wybrać  w przyszłym
roku to może zdołałbym udzielić paru rad.
--
Jacek

Data: 2013-10-10 18:49:36
Autor: Iguan_007
On Friday, October 11, 2013 4:28:33 AM UTC+10, Jacek Maciejewski wrote:
Wróciłem dziś z takiej wycieczki jak w temacie. Trwała 4,5 miesiąca i

przejechałem 9,5 tys. km.

No to narobiles apetytu a tutaj ani opisu ani zdjec :)

Pozdrawiam,   Iguan   --
Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia

Data: 2013-10-11 13:00:08
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 10 Oct 2013 18:49:36 -0700 (PDT), Iguan_007 napisał(a):

No to narobiles apetytu a tutaj ani opisu ani zdjec :)

Internet jest pełem zdjęć stamtąd. Co, mam publikować jeszcze takie z moją
facjatą na tle krajobrazu? :) A opis każdy sobie może zrobić po powrocie z
własnej wycieczki :) Gruzja jest fajna, wino tanie, Azerbejdżan nudny. Niezłe rzeczy w Armenii
ale wkoło Sevan trzeba się najeździć żeby znaleźć fajne i ciche miejsce do
kąpieli, a w Turcji przymusowy odwyk po Gruzji i Armenii i oprócz alkoholu
brak tam egzotyki :) W Gruzji nie rozmawiać o Osetii a w Azerbejdżanie i
Armenii o Karabachu bo będzie źle :) A ludzie jak zwykle i  wszędzie - mili
:)
--
Jacek

Data: 2013-10-11 12:34:42
Autor: Ignac
W dniu piątek, 11 października 2013 13:00:08 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
Dnia Thu, 10 Oct 2013 18:49:36 -0700 (PDT), Iguan_007 napisał(a):
 > No to narobiles apetytu a tutaj ani opisu ani zdjec :)

 Co, mam publikować jeszcze takie z moją facjatą na tle krajobrazu? :)

No dokładnie,bo nie zamieszczając zdjęć profanujesz fajną świecką
tradycję jednak ich umieszczania i dowodzisz,że tam jednak byłeś.   Krótko mówiąc,czuj się przywołanym do porządku i napraw swój błąd,
przecież nie pójdziesz z tym na grupę gotowanie na gazie :-)

Data: 2013-10-12 00:06:48
Autor: Gotfryd Smolik news
Wycieczka do Gruzju, Azerbejdżanu, Armenii i Turcji
On Fri, 11 Oct 2013, Jacek Maciejewski wrote:

Azerbejdżan nudny.

  Dobrze pamiętam, że to ten "drugi kraj obok Niemiec"? ;)
(bez Vmax na autostradach)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-11 12:26:48
Autor: kawoN
W dniu 10.10.2013 20:28, Jacek Maciejewski pisze:

Wróciłem dziś z takiej wycieczki jak w temacie. Trwała 4,5 miesiąca i
przejechałem 9,5 tys. km.

Brzmi fajnie, a mówią że polscy emeryci mają nieklawe życie ;)

pozdr.
kawoN

Data: 2013-10-11 13:02:09
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 11 Oct 2013 12:26:48 +0200, kawoN napisał(a):

[...]

Hehe, popodróżuj sobie za 8 euro/dzień to prędko zrzucisz wszelką emerycką
nadwagę :)
--
Jacek

Data: 2013-10-11 21:20:31
Autor: kawoN
W dniu 11.10.2013 13:02, Jacek Maciejewski pisze:

Hehe, popodróżuj sobie za 8 euro/dzień to prędko zrzucisz wszelką emerycką
nadwagę :)

Jak byłem młodszy to chyba nawet mniej potrafiłem zużyć,
a tamte wyprawy wspominam do dziś jako najciekawsze w życiu.
Grunt to się nie poddawać i chcieć coś zrobić :)

Wycieczka do Gruzju, Azerbejdżanu, Armenii i Turcji