Wycieczka do Peru za 10 mln

Data: 2011-07-23 22:10:14
Autor: u2
Wycieczka do Peru za 10 mln
... ktos wie o jakichs efektach poza zwiekszona lysina Pana Premiera Tuska ?

Data: 2011-07-23 22:17:31
Autor: pluton
Wycieczka do Peru za 10 mln
.. ktos wie o jakichs efektach poza zwiekszona lysina Pana Premiera Tuska
?

No wlasnie, ciekawy jest temat wycieczek.

Czy Zimny Lech przywiozl z Mongolii cos oprocz mongolskiego kapelusika i
ponczo ?

Nullification

Data: 2011-07-23 23:05:17
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
Wycieczka do Peru za 10 mln
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał

No wlasnie, ciekawy jest temat wycieczek.

Czy Zimny Lech przywiozl z Mongolii cos oprocz mongolskiego kapelusika i
ponczo ?

Lech przynajmniej nie rozwalil polskiej gospodarki.

A tak dzieki cudotworcy z "Makciu Pikciu" mamy system
fiskalny, podatkowy w rozsypce.

Data: 2011-07-23 23:38:52
Autor: u2
Wycieczka do Peru za 10 mln
W dniu 2011-07-23 23:05, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
UÂżytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisaÂł

[...]

W tym szalenstwie jest metoda. Tusk specjalnie rozwala polska
gospodarke, bo cuda Tuska to de facto plagi Tuska. Niestety ma wymowke,
bo to jest niekompetentny nieuk.

Data: 2011-07-24 03:39:01
Autor: stevep
Wycieczka do Peru za 10 mln
Dnia 23-07-2011 o 23:38:52 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Rzekł pantentowany idiota u2.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-24 10:21:34
Autor: CeSaR
Wycieczka do Peru za 10 mln
bo to jest niekompetentny nieuk.

Lepiej by bylo gdyby byl komprtentnym nieukiem?

Data: 2011-07-24 00:33:01
Autor: pluton
Wycieczka do Peru za 10 mln
> [...]
> ponczo ?

Lech przynajmniej nie rozwalil polskiej gospodarki.

A tak dzieki cudotworcy z "Makciu Pikciu" mamy system

To na pewno efekt wycieczki do Pcimia.

Nullification

Data: 2011-07-24 03:38:13
Autor: stevep
Wycieczka do Peru za 10 mln
Dnia 23-07-2011 o 23:05:17 Ireneusz 'Neko' Miler <miglce@_bez_spamu.wp.pl>  napisał(a):

[...]

Ale w największej rozsypce jest twój rozum.

Data: 2011-07-24 01:21:38
Autor: Antenka
Wycieczka do Peru za 10 mln
On 23 Lip, 22:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. ktos wie o jakichs efektach poza zwiekszona lysina Pana Premiera Tuska ?

Kominiarz doznał duchowego uniesienia. I nikt mu tego nie obierze,
nawet ty YouTwo :-o))) hłe hłe hłe

Antenka

Data: 2011-07-24 11:04:30
Autor: u2
Wycieczka do Peru za 10 mln
W dniu 2011-07-24 10:21, Antenka pisze:
On 23 Lip, 22:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. ktos wie o jakichs efektach poza zwiekszona lysina Pana Premiera Tuska ?

Kominiarz doznał duchowego uniesienia. I nikt mu tego nie obierze,
nawet ty YouTwo :-o))) hłe hłe hłe

Antenka

A ja mu nie chce obierac, ale chce mu zabrac te jego przywileje, czyli
podroze zycia na koszt podatnikow.

Data: 2011-07-24 08:19:06
Autor: Antenka
Wycieczka do Peru za 10 mln
On 24 Lip, 11:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:

a mu nie chce obierac, ale chce mu zabrac te jego przywileje, czyli
 podroze zycia na koszt podatnikow.<

Złośliwa bestia, z ciebie wiesz? Nawet do literówki się przyczepiasz
- oczywiście odbierze! :-P

Antenka

Data: 2011-07-24 19:05:50
Autor: u2
Wycieczka do Peru za 10 mln
W dniu 2011-07-24 17:19, Antenka pisze:
Złośliwa bestia, z ciebie wiesz? Nawet do literówki się przyczepiasz
- oczywiście odbierze!

Oczywiscie odbierze sie w koncu.

Data: 2011-07-24 12:06:31
Autor: pluton
Wycieczka do Peru za 10 mln
A ja mu nie chce obierac, ale chce mu zabrac te jego przywileje, czyli
podroze zycia na koszt podatnikow.

No wlasnie, jakby skasowac te wycieczki 100-osobowe do Smolenska,
to podatnicy by odetchneli.

Nullification

Data: 2011-07-24 11:43:45
Autor: raff
Wycieczka do Peru za 10 mln

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e2b2aaa$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
.. ktos wie o jakichs efektach poza zwiekszona lysina Pana Premiera Tuska ?

Rejsowym lecial ???

R.

Data: 2011-07-24 15:27:21
Autor: u2
Wycieczka do Peru za 10 mln
W dniu 2011-07-24 11:43, raff pisze:

[...]

Stad ta peruwianska czapeczka w ktorej tam paradowal :)

Wycieczka do Peru za 10 mln