Wycieczka na HD

Data: 2011-12-11 20:25:45
Autor: Arbiter
Wycieczka na HD
Data: 2011-12-11 21:00:15
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-11 20:25, Arbiter pisze:
http://img829.imageshack.us/img829/746/19425949.jpg

Wycieczka oldboj�w na HD

No i ? Ty pewnie w ich wieku bedziesz z rumiencami na twarzy ogladal katalog z najnowszymi chodzikami.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-12-11 21:19:00
Autor: Arbiter
Wycieczka na HD

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:jc324h$1eu$1inews.gazeta.pl...

No i ? Ty pewnie w ich wieku bedziesz z rumiencami na twarzy ogladal katalog z najnowszymi chodzikami.

i po co ta agresja?

Data: 2011-12-11 21:21:33
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-11 21:19, Arbiter pisze:
Uďż˝ytkownik "Kuczu"<qczu666@gmail.com>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

No i ? Ty pewnie w ich wieku bedziesz z rumiencami na twarzy ogladal
katalog z najnowszymi chodzikami.

i po co ta agresja?

gdzie ?

Data: 2011-12-11 22:24:21
Autor: Hinek
Wycieczka na HD
Użytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał

Wycieczka oldbojów na HD

A co w tym zdjęciu tak Cię zaciekawiło, że postanowiłeś
dać tego linka?
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-12-11 21:25:07
Autor: AZ
Wycieczka na HD
On 2011-12-11, Hinek <hinek.nic@tlen.pl> wrote:

Wycieczka oldbojĂłw na HD

A co w tym zdjęciu tak Cię zaciekawiło, że postanowiłeś
dać tego linka?

Bo on mlody i piekny na skuterze :P

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-11 22:32:40
Autor: Hinek
Wycieczka na HD
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał

Bo on mlody i piekny na skuterze :P

No tak. Nie chwyciłem - bo stary już jestem i nie
mam skutera :|
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-12-11 22:41:19
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
On 2011-12-11, Hinek<hinek.nic@tlen.pl>  wrote:

Wycieczka oldbojĂłw na HD

A co w tym zdjęciu tak Cię zaciekawiło, że postanowiłeś
dać tego linka?

Bo on mlody i piekny na skuterze :P

Mlody a mufki se na skutra montuje.

Data: 2011-12-13 22:35:15
Autor: Arbiter
Wycieczka na HD

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:jc3821$mhd$1inews.gazeta.pl...

Mlody a mufki se na skutra montuje.

bo nie chce być powykręcany na starość:)

Kiedy montowałem mufki w garażu, zagadał  do mnie ochroniarz. Mówi ze kiedys za młodu przejechał ze 200 tyś na motocyklach. Pokazał swoje ręce. Każdy palec w inną stronę. Mówi że od motocykla.

Data: 2011-12-13 23:10:06
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-13 22:35, Arbiter pisze:

Mlody a mufki se na skutra montuje.

bo nie chce by� powykr�cany na staro��:)

Kiedy montowaďż˝em mufki w garaďż˝u, zagadaďż˝  do mnie ochroniarz. Mďż˝wi ze kiedys
za m�odu przejecha� ze 200 ty� na motocyklach. Pokaza� swoje r�ce. Ka�dy
palec w inn� stron�. M�wi �e od motocykla.

Jako pierwsze padna Ci kolana.

Data: 2011-12-13 23:20:21
Autor: Arbiter
Wycieczka na HD

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:jc8ig2$8ng$1inews.gazeta.pl...

Jako pierwsze padna Ci kolana.

już mi troche padły, dlatego mam motokoc.
http://moto.arbiter.pl/zdjecie/17805.Ocieplenie.na.skuter

 Odkąd jezdze z nim, zimno i wiatr nie oddziałują na kolana

Data: 2011-12-13 23:24:27
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-13 23:20, Arbiter pisze:
Uďż˝ytkownik "Kuczu"<qczu666@gmail.com>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

Jako pierwsze padna Ci kolana.

ju� mi troche pad�y, dlatego mam motokoc.
http://moto.arbiter.pl/zdjecie/17805.Ocieplenie.na.skuter

  Odkďż˝d jezdze z nim, zimno i wiatr nie oddziaďż˝ujďż˝ na kolana

koc, mufki, szyby, manetki itp. To powoli prowadzi do zbudowania kabiny. Albo rozejrzyj sie za skuterem kabinowym albo porzuc to hobby :)

Data: 2011-12-13 22:28:33
Autor: AZ
Wycieczka na HD
On 2011-12-13, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

koc, mufki, szyby, manetki itp. To powoli prowadzi do zbudowania kabiny. Albo rozejrzyj sie za skuterem kabinowym albo porzuc to hobby :)

Taki jeden sprecla ma i wszyscy sie z niego smiejom. Niedojrz, ze
skuter, to jeszcze z dachem i wycieraczka, juz nie mowiac o tym, ze BMW...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-14 11:43:11
Autor: Magic
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-13 23:28, AZ pisze:
On 2011-12-13, Kuczu<qczu666@gmail.com>  wrote:

[...]

Ale pizze może goracą do domu przywieźć, albo i drukarke do serwisu.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-12-14 10:46:37
Autor: AZ
Wycieczka na HD
On 2011-12-14, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote:

Taki jeden sprecla ma i wszyscy sie z niego smiejom. Niedojrz, ze
skuter, to jeszcze z dachem i wycieraczka, juz nie mowiac o tym, ze BMW...

Ale pizze może goracą do domu przywieźć, albo i drukarke do serwisu.

Eeee tam, pizze zamawiam przed wyjsciem z pracy i jestem przed
pizzamenem a drukarke serwisuje sam.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-13 23:37:42
Autor: Arbiter
Wycieczka na HD

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:jc8jau$bm6$1inews.gazeta.pl...

koc, mufki, szyby, manetki itp. To powoli prowadzi do zbudowania kabiny. Albo rozejrzyj sie za skuterem kabinowym albo porzuc to hobby :)

troche jest tak, że to kabina. Ale jeździ się dobrze w każdą pogodę. mogę jechać  w 0 stopni i właściwie im dłużej jadę tym mi cieplej (ogrzane ręce i z chłodnicy wieje na nogi).

Zimno tylko troche w stopy ale problem zapewne rozwiązałyby buty wyższe.

Ogólnie przy temperaturze 0 stopni mozna moim skuterem wsyskoczyć na miasto w zwyklym ubraniu i nie zmarznać.

Data: 2011-12-28 18:21:34
Autor: Tytus z domQ
Wycieczka na HD
Siemka

***"Arbiter"  Zimno tylko troche w stopy ale problem zapewne rozwiązałyby buty wyższe. Ogólnie przy temperaturze 0 stopni mozna moim skuterem wsyskoczyć na miasto w zwyklym ubraniu i nie zmarznać.

Buty za kostke i skarpety narciarskie - ja jezdze w tych z lidla. Jeansy motocyklowe, polar i kurtka zimowa. Kominarka narciarska i juz
Jak na razie do -4 spoko bo niestety mam kocyk uniwersalny bez nawiewow...
aaa i ja w przeciwienstwie do komentatorow wyjezdzam z garazu.
Robie codzien 60-70 km i luz

Tytus

Data: 2011-12-28 20:52:09
Autor: Monster
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-28 18:21, Tytus z domQ pisze:
bla bla..
już myślałem że Ci Ściągacz złote pióro połamał:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-12-15 19:27:28
Autor: Glub
Wycieczka na HD
On Tue, 13 Dec 2011 23:24:27 +0100, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
> [...]

kabiny.
Albo rozejrzyj sie za skuterem kabinowym albo porzuc to hobby :)

Wiesz jak ciezko jest dostac Bmw C1 w dovrym stanie? i by chcial ją sprzedac?

--
Glub
SW-T400

Data: 2011-12-15 20:34:23
Autor: AZ
Wycieczka na HD
On 2011-12-15, Glub <glubone@gmail.com> wrote:

[...]

Czyli rosnie kolejna legenda zaraz po Harleju i Afryce? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-15 21:46:50
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-15 21:34, AZ pisze:
On 2011-12-15, Glub<glubone@gmail.com>  wrote:

[...]

Zapomniasz ze to beemwu ! Czyli legenda tak czy siak.

Data: 2011-12-15 20:49:20
Autor: AZ
Wycieczka na HD
On 2011-12-15, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Zapomniasz ze to beemwu ! Czyli legenda tak czy siak.

Jeden sie juz skusil na te legende i wrocil do jedynej slusznej marki - KHI.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-16 07:40:14
Autor: Roman Niewiarowski
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-15 21:49, AZ pisze:

Jeden sie juz skusil na te legende i wrocil do jedynej slusznej
marki - KHI.

To Ty nie wiesz ze to ksionc dal mu taka pokute ?

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹźywocie.

Data: 2011-12-16 10:11:00
Autor: Glub
Wycieczka na HD
On 2011-12-15, Glub <glubone@gmail.com> wrote:

> Wiesz jak ciezko jest dostac Bmw C1 w dovrym stanie? i by chcial

> sprzedac?

Czyli rosnie kolejna legenda zaraz po Harleju i Afryce?

Rynek zweryfikuje

--
Glub
SW-T400

Data: 2011-12-16 15:53:57
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
On 2011-12-15, Glub <glubone@gmail.com> wrote:

> [...]
ją
> sprzedac?

Czyli rosnie kolejna legenda zaraz po Harleju i Afryce?

Bzdura. Legenda nie poddaje sie zasadom rynku.

Data: 2011-12-14 11:16:33
Autor: Roman Niewiarowski
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-13 22:35, Arbiter pisze:

Mówi ze kiedys za młodu przejechał ze 200 tyś na motocyklach.
Pokazał swoje ręce. Każdy palec w inną stronę. Mówi że od motocykla.

Henryk VIII Tudor tez musial jezdzic motorem bo tez mial podagre! :)

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-12-11 22:51:39
Autor: Arbiter
Wycieczka na HD

Użytkownik "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4ee51f86$1news.home.net.pl...

A co w tym zdjęciu tak Cię zaciekawiło, że postanowiłeś
dać tego linka?

przegladałem jakies stare fotki z zeszłego roku i to znalazłem. Wycieczka jest ze Szwecji. Troche dziwi mnie że goscie nie mają kasków z szybą albo szyb w motorkach. Czy im wmordewind nie przeszkadza?

A ogolnie spoko ze starzy i jezdzą. Widać to hobby trzyma.

Data: 2011-12-11 22:55:29
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-11 22:51, Arbiter pisze:

Czy im wmordewind nie przeszkadza?

A Tobie przeszkadza ? Jesli tak to proponuje jednak uslugi MZK.

Data: 2011-12-11 22:59:30
Autor: Arbiter
Wycieczka na HD

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:jc38sj$p42$1inews.gazeta.pl...

A Tobie przeszkadza ? Jesli tak to proponuje jednak uslugi MZK.

jesteś jakis dziwny. O wszystko się czepiasz. Zainteresuj się konsultacją u psychoanalityka :)

Data: 2011-12-12 10:21:14
Autor: Tom01
Wycieczka na HD
W dniu 11.12.2011 22:59, Arbiter pisze:
jesteś jakis dziwny. O wszystko się czepiasz. Zainteresuj się konsultacją u
psychoanalityka :)

Się nie przejmuj. Taka grupa. Przypierdala się do wszystkiego.

--
Tom01

Data: 2011-12-12 06:19:26
Autor: grzech
Wycieczka na HD
Się nie przejmuj. Taka grupa. Przypierdala się do wszystkiego.

Ot pora taka - jeździć na kole w kanionach nie można,
to przypierdalania czas nastał. W sezonie wrzuć tego linka a zobaczysz
odzew:)

grzech
pegi

Data: 2011-12-12 07:22:58
Autor: doktorski
Wycieczka na HD
W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2011, 15:19:26 UTC+1 użytkownik grzech napisał:

Ot pora taka - jeździć na kole w kanionach nie można,
Fakt, nie mozna - tyl sie slizga. Ale na dwoch kolach to jak najbardziej sie da. pzdr, dr
14/525/400

Data: 2011-12-12 17:14:12
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-12 10:21, Tom01 pisze:
[...]

Przepierdalaniem sie jest zdjecie ktore wstawil watkotworca. Sobie goscie jada a dla niego to jakas nie lada atrakcja bo maja Harleye i sa starsi. Potem sie wykrecal jakimis kaskami, szybkami itp. A ich po prostu stac i maja fantazje. Ale chlopak na skuterze z mufkami i grzanymi manetkami, zamontowanymi w pocie czola, jakos tego nie ogarnia.

Data: 2011-12-12 17:43:18
Autor: Monster
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-12 17:14, Kuczu pisze:

[...]

szukałem tej fantazji i chyba mam,normalnie trudno uwierzyć ale Harleye są brudne!!
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-12-13 22:43:31
Autor: Arbiter
Wycieczka na HD

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:jc598m$lvm$1inews.gazeta.pl...

prostu stac i maja fantazje. Ale chlopak na skuterze z mufkami i grzanymi manetkami, zamontowanymi w pocie czola, jakos tego nie ogarnia.

ogarniam wszystkich motocyklistów. Również tych na HD. Dlatego zrobiłem im fotkę bo był fajny widok. Mimo że jeżdżę na skuterze.

Wq..ą mnie tylko ci co straszą ludzi jeżdżąc z pustymi rurami zamiast tłumików.

Data: 2011-12-13 23:21:37
Autor: marider
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-13 22:43, Arbiter pisze:
Wq..ą mnie tylko ci co straszą ludzi jeżdżąc z pustymi rurami zamiast
tłumików.

To ten by Ci sie spodobal - 187dB ;)

http://www.youtube.com/watch?v=rCDXH2nMCyk

Pzdr
PS: a z kolanami to racja, nie tylko przez slepe babki padaja ;)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-12-13 22:35:22
Autor: AZ
Wycieczka na HD
On 2011-12-13, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:
Wq..ą mnie tylko ci co straszą ludzi jeżdżąc z pustymi rurami zamiast
tłumików.

To ten by Ci sie spodobal - 187dB ;)

http://www.youtube.com/watch?v=rCDXH2nMCyk

A nic pincet? Watpie zeby tyle bylo.
http://www.youtube.com/watch?v=2iB9U30qUak to pewnie ma ze 130 a slychac
z 4 kilometrow, po 25 minutach nie slychac swoich mysli ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-16 12:11:52
Autor: amos
Wycieczka na HD
On 13 Gru, 23:35, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
.http://www.youtube.com/watch?v=2iB9U30qUakto pewnie ma ze 130 a slychac
z 4 kilometrow, po 25 minutach nie slychac swoich mysli ;-)

hmm, jakas dziwna pozycja. Probowales nad nia popracowac? :)

--
amos

Data: 2011-12-16 20:16:58
Autor: AZ
Wycieczka na HD
Data: 2011-12-16 23:14:35
Autor: amos
Wycieczka na HD
On 16 Gru, 21:16, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

ihttp://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/307855_174443582638144...
moze byc? ;-)

Nie wiem, nie znam sie :P
Po co zrobiles sobie fote z tojtojem? :)

--
amos

Data: 2011-12-22 08:36:49
Autor: Michał V-R
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-17 08:14, amos pisze:

Nie wiem, nie znam sie :P
Po co zrobiles sobie fote z tojtojem? :)

o tojtoja to on drze slidery na kolanach :-D

Michal V-R
gg 9409047
Ĺźyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-12-17 13:08:10
Autor: Norbi
Wycieczka na HD
Data: 2011-12-13 23:44:12
Autor: Arbiter
Wycieczka na HD

Użytkownik "marider" <2marider@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jc8j5h$bgi$1inews.gazeta.pl...

To ten by Ci sie spodobal - 187dB ;)

http://www.youtube.com/watch?v=rCDXH2nMCyk

głośne wydechy są dla małych fiutków.

Jako fizyk nie powinieneś pisać o hałasie 187dB

Data: 2011-12-14 06:19:19
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-13 23:21, marider pisze:
W dniu 2011-12-13 22:43, Arbiter pisze:
Wq..ą mnie tylko ci co straszą ludzi jeżdżąc z pustymi rurami zamiast
tłumików.

To ten by Ci sie spodobal - 187dB ;)

Cos Ci sie cyferki jebli chyba.

Data: 2011-12-14 07:36:13
Autor: Jasio
Wycieczka na HD
marider <2marider@gazeta.pl> napisała rzekomo
[...]

Za wiki:

Wartości tu podane należy traktować jako orientacyjne i przybliżone. Ponadto w otwartej przestrzeni natężenie dźwięku ze źródła punktowego maleje z kwadratem odległości, dlatego podane wartości dotyczą poziomu natężenia w pobliżu źródła dźwięku w standardowej (typowej odległości) lub minimalnej ze względu na bezpieczeństwo słuchacza.

10 dB - szmer liści przy łagodnym wietrze
20 dB - szept
30 dB - bardzo spokojna ulica bez ruchu kołowego
40 dB - szmery w mieszkaniu, darcie papieru
50 dB - szum w biurach
60 dB-90 dB - odkurzacz
70 dB - wnętrze głośnej restauracji
80 dB - głośna muzyka w pomieszczeniach, klakson
100 dB - motocykl bez tłumika
120 dB - wirnik helikoptera w odległości 5 m
160 dB - wybuch petardy
190 dB - prom kosmiczny
220 dB - bomba atomowa
300- 350(?) dB (huk był słyszalny z odległości 5000 km) - wybuch wulkanu Krakatau - prawdopodobnie najgłośniejszy w historii wyemitowany dźwięk na Ziemi

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-12-14 09:58:08
Autor: Marcin N
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-14 07:36, Jasio pisze:

[...]

Jako akustyk wtrącę trzy grosze:
80 dB to poziom natężenia KOMFORTOWY dla słuchacza. Gdy regulujemy sobie muzykę, to optymalne odczucia uzyskamy właśnie około 80 dB - nie będzie się wydawać ani za cicho, ani za głośno.

Poziomy z tabeli powyżej wydają się być mierzone w różnych odległościach. Klakson 80 db? Zapewne w odległości kilkudziesięciu metrów. Petarda 160 dB? Zapewne w odl. 1 m.

120 dB to próg graniczny dla człowieka - próg bólu.
200 dB to poziom natężenia, przy którym amplituda ciśnienia jest wielkości ciśnienia atmosferycznego! To oczywiście musi być zabójcze dla ucha.

Policzyłem tu kiedyś, że głośny wydech Kucza jest słyszalny z odległości 300m identycznie, co dopuszczalny wydech z odległości 10m.

Data: 2011-12-14 10:46:05
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-14 09:58, Marcin N pisze:
W dniu 2011-12-14 07:36, Jasio pisze:

Policzyłem tu kiedyś, że głośny wydech Kucza jest słyszalny z odległości
300m identycznie, co dopuszczalny wydech z odległości 10m.

Policz sobie wydech Maridera. Bo ja ten glosny wydech sprzedalem rok temu, meczyl mnie.

Data: 2011-12-14 15:13:29
Autor: marider
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-14 10:46, Kuczu pisze:
W dniu 2011-12-14 09:58, Marcin N pisze:
W dniu 2011-12-14 07:36, Jasio pisze:

Brawo, sami spece od natezenia dzwieku z Wikipedii. Wzor choc pamietacie podstawowy z akustyki? Podpowiem - taki z logarytmem... ;)

Policzyłem tu kiedyś, że głośny wydech Kucza jest słyszalny z odległości
300m identycznie, co dopuszczalny wydech z odległości 10m.

Policz sobie wydech Maridera.

Nie musi, ja swoje rurki pomierzylem przy okazji hamowni ale tam sie kreci do odciecia i wtedy na Yoshimurach TRC-D wyszlo cos kolo 120dB o ile dobrze sprzet pomiarowy obslugiwalem. Na Akrapach bylo mniej (bez db-killerow).

Bo ja ten glosny wydech sprzedalem rok temu, meczyl mnie.

W RN19 tez szybko koncowki Devil Master 'a zamienilem na pelnego Akrapa :)

Odnosnie zas 187dB to tyle uslyszalem od goscia ze mu ta R1 tyle wyplula. Nie sprawdzalem osobiscie ale jak ktos jest dociekliwy to niech zrobi wycieczke do Gliwic i zapyta sam o wynik (obserwacja- od tych rur lampe tylna mu wytopilo):

http://www.youtube.com/watch?v=fxu59IoHY-o&feature=player_embedded

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-12-14 14:15:28
Autor: AZ
Wycieczka na HD
On 2011-12-14, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:

[...]

No to moje maja pincet, wierzysz? A ze wytopilo lampe, co w tym
dziwnego?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-14 17:16:49
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-14 15:13, marider pisze:

[...]

120 dB to jednak nie 187. Ja swoj wynik podawalem kiedys w stopce. Bylo baaardzo glosno.

[...]

Uuuu. Decybele topia plastik ? Myslalem ze Celsjusze/Fahrenheity

:

http://www.youtube.com/watch?v=fxu59IoHY-o&feature=player_embedded

Gdyby mial 187 dB to by nie nakrecil tego filmu. Pekly by mu uszy.

Data: 2011-12-14 17:26:32
Autor: Magic
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-14 17:16, Kuczu pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=fxu59IoHY-o&feature=player_embedded

Gdyby mial 187 dB to by nie nakrecil tego filmu. Pekly by mu uszy.

Bo może te dB były w skali Fahrenheita.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-12-15 07:38:03
Autor: Roman Niewiarowski
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-14 17:16, Kuczu pisze:

Uuuu. Decybele topia plastik ? Myslalem ze Celsjusze/Fahrenheity

dzwieki to fale tak? W mikrofalowce tez sa fale, a stopilo mi kiedys plastikowa miske.
No!

pozdr
newrom i lans na mikrofalowke
--
RD07 - doĹźywocie.

Data: 2011-12-15 08:32:12
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-14 17:16, Kuczu pisze:

Uuuu. Decybele topia plastik ? Myslalem ze Celsjusze/Fahrenheity

dzwieki to fale tak? W mikrofalowce tez sa fale, a stopilo mi kiedys
plastikowa miske.

Stopilo Ci od kartefli cos zes je w niej gotowal.

Data: 2011-12-15 08:52:36
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Wycieczka na HD
Kuczu napisał(a):
Stopilo Ci od kartefli cos zes je w niej gotowal.

Newrom nie je kartefli, on jest wegetarianianinem.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-12-15 14:37:35
Autor: Roman Niewiarowski
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-15 08:32, Kuczu pisze:

Stopilo Ci od kartefli cos zes je w niej gotowal.

Jesli juz to od ziemniakow!

pozdr
newrom z malejpolski.
--
RD07 - doĹźywocie.

Data: 2011-12-15 13:38:32
Autor: AZ
Wycieczka na HD
On 2011-12-15, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Stopilo Ci od kartefli cos zes je w niej gotowal.

Jesli juz to od ziemniakow!

A to nie u was sa pyry?

--
Artur z ziemniakami ze podkarpacia
ZZR 1200

Data: 2011-12-15 14:43:36
Autor: Roman Niewiarowski
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-15 14:38, AZ pisze:

A to nie u was sa pyry?

Pyry sa u PyrusĂłw gupieloku.

pozdr
newrom lajkonik
--
RD07 - doĹźywocie.

Data: 2011-12-15 19:30:04
Autor: Glub
Wycieczka na HD
On 2011-12-15, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

> Jesli juz to od ziemniakow!

A to nie u was sa pyry?

Pyry sa przed Piasecznem:P

--
Glub
SW-T400

Data: 2011-12-15 19:24:27
Autor: Glub
Wycieczka na HD
On Wed, 14 Dec 2011 09:58:08 +0100, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Jako akustyk wtrącę trzy grosze:

Akustyk. Czyli jestes pomiarowcem?

--
Glub
SW-T400

Data: 2011-12-12 11:20:42
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-11 22:59, Arbiter pisze:

A Tobie przeszkadza ? Jesli tak to proponuje jednak uslugi MZK.

jesteďż˝ jakis dziwny. O wszystko siďż˝ czepiasz. Zainteresuj siďż˝ konsultacjďż˝ u
psychoanalityka :)

Ja jestem dziwny ? Nie wiem ile masz lat ale od dawien dawna ludzie jezdzili i jezdza bez szyby i w otwartych kaskach.
Jesli natomiast slysze ze bez integrala i/lub szyby jezdzic sie nie da to wtedy wlasnie proponuje zawsze autobus. W nim jest sucho, bezwietrznie i cieplo.

Data: 2011-12-12 03:30:09
Autor: Monster
Wycieczka na HD
On 12 Gru, 11:20, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

Jesli natomiast slysze ze bez integrala i/lub szyby jezdzic sie nie da
to wtedy wlasnie proponuje zawsze autobus. W nim jest sucho,
bezwietrznie i cieplo.

Chyba jesteś dziwny.Zapytaj Amila jakie warunki panują w Ikarusie.

Tomek.

Data: 2011-12-12 11:32:00
Autor: AZ
Wycieczka na HD
On 2011-12-12, Monster <marameo@op.pl> wrote:
[...]

Jechalem kiedys w zimie, pizdzilo sniegiem w twarz wszystkim z tylu przez dziurawa oslone przegubu, na podlodze lod, szyby skute lodem... Czad.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-13 11:15:23
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Wycieczka na HD
AZ napisał(a):
Jechalem kiedys w zimie, pizdzilo sniegiem w twarz wszystkim z tylu przez dziurawa oslone przegubu, na podlodze lod, szyby skute lodem... Czad.

Nie wiem jak Wy, ale ja do ikarusa wsiadam w integralu i teksach.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-12-13 20:35:47
Autor: Monster
Wycieczka na HD
AZ napisał(a):
[...]

  ale pewnie hardkorowo,bez kamizelki..

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-12-18 16:25:31
Autor: jeDrASS
Wycieczka na HD
On 2011-12-13 20:35, Monster wrote:

ale pewnie hardkorowo,bez kamizelki..

w kamizelce mogliby wziąc za kontrolera.. a wtedy to i integral nie pomoże.. ;-)

--
jeDrASS

Data: 2011-12-12 09:00:48
Autor: Jacot
Wycieczka na HD
"Arbiter" <niemam@hotmail.com> wrote:

przegladałem jakies stare fotki z zeszłego roku i to znalazłem. Wycieczka jest ze Szwecji. Troche dziwi mnie że goscie nie mają kasków z szybą albo szyb w motorkach. Czy im wmordewind nie przeszkadza?

Nie cytaja prelca to nie wiedza, ze bez szyby to nie da sie;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-12-12 17:14:38
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-12 09:00, Jacot pisze:
[...]

I kamizelek nie maja kojoty jedne !

Data: 2011-12-12 17:40:37
Autor: Monster
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-11 22:51, Arbiter pisze:
UÂżytkownik "Hinek"<hinek.nic@tlen.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści

A co w tym zdjĂŞciu tak CiĂŞ zaciekawiÂło, Âże postanowiÂłeÂś
daĂŚ tego linka?

przegladaÂłem jakies stare fotki z zeszÂłego roku i to znalazÂłem. Wycieczka
jest ze Szwecji. Troche dziwi mnie Âże goscie nie majÂą kaskĂłw z szybÂą albo
szyb w motorkach. Czy im wmordewind nie przeszkadza?

Oglądać też trzeba ze zrozumieniem-tylko jeden nie ma kasku z szybą,ale ma okulary.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-12-18 01:32:33
Autor: WIADRO
Wycieczka na HD
W dniu niedziela, 11 grudnia 2011, 22:24:21 UTC+1 użytkownik Hinek napisał:
Użytkownik "Arbiter" <nie...@hotmail.com> napisał

> Wycieczka oldbojów na HD

A co w tym zdjęciu tak Cię zaciekawiło, że postanowiłeś
dać tego linka?

nie powinien być bieżnik odwrotnie na przednich 2 kołach?

Data: 2011-12-18 12:46:24
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-18 10:32, WIADRO pisze:
W dniu niedziela, 11 grudnia 2011, 22:24:21 UTC+1 użytkownik Hinek napisał:
UĹźytkownik "Arbiter"<nie...@hotmail.com>  napisał

Wycieczka oldbojĂłw na HD

A co w tym zdjęciu tak Cię zaciekawiło, że postanowiłeś
dać tego linka?

nie powinien być bieżnik odwrotnie na przednich 2 kołach?

Nie. To Avon Venom X Am41 i tak sie go wlasnie montuje.

Data: 2011-12-18 12:03:38
Autor: AZ
Wycieczka na HD
On 2011-12-18, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

nie powinien być bieżnik odwrotnie na przednich 2 kołach?

Nie. To Avon Venom X Am41 i tak sie go wlasnie montuje.

Przeciez wiele opon motocyklowych ma przedni bieznik tak, ze wyglada jak
zalozony odwrotnie. Na ten przyklad Pilot Roady:

http://static1.tradoro.pl/755/thumbnail/pilot-road-3_336_336.jpg

Metzeler RaceTec podobnie:

http://1.bp.blogspot.com/-aF05QW8U-gU/TaZoQxztNtI/AAAAAAAAAXY/lM7cgqF_U_k/s1600/2011-BMW-S1000RR%2BTopcarseries.jpg

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-18 13:51:44
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-18 13:03, AZ pisze:
On 2011-12-18, Kuczu<qczu666@gmail.com>  wrote:

[...]

Mi nie musisz tlumaczyc

Data: 2011-12-28 18:12:06
Autor: Tytus z domQ
Wycieczka na HD
Siemka

***"Arbiter"
Wycieczka oldbojów na HD

Ale jaka dynamika - jada grupowo chlopaki do serwisu.

Tytus

Data: 2011-12-29 16:19:42
Autor: Kuczu
Wycieczka na HD
W dniu 2011-12-28 18:12, Tytus z domQ pisze:
Siemka

***"Arbiter"
Wycieczka oldbojĂłw na HD

Ale jaka dynamika - jada grupowo chlopaki do serwisu.

Ty to musisz dynamicznie stac na swiatlach. fiu fiu !