Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Na łęczów-> Ryki-> Warszawa

Data: 2009-11-19 12:20:27
Autor: Tobiasz
Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Na łęczów-> Ryki-> Warszawa
Grupa Irys & sp. b. o. zapraszają chętnych motomaniaków, w tą sobotę
na moto-wycieczkę.
Jeżeli pogoda pozwoli (niech tylko spróbuje być inaczej!!) to lecimy
na trasę:

Wwa (start z McD w Wilanowie ~11:00) -> Góra Kalwaria -> Czersk
(zwiedzamy Zamek oraz jeżeli się uda Muzeum Starych Moto) -> Puławy ->
Kazimierz Dolny (zwiedzamy co się da w miarę możliwości) -> Nałęczów
(pałacyk, tężnie) -> Kurów -> Ryki -> Stężyca -> Maciejowice -> Wilga -
Józefów -> Most Siekierkowski.

Trasa opracowana przy pomocy wybitnych motocyklistów, trasa z
Kazimierza podobno bogata w winkle, natomiast trasa ze Stężycy do Wawy
nad samą Wisłą (o tej porze podobno genialne widoki).

Ilość km: ~320.
20:23:02
http://maps.google.pl/maps/ms?ie=UTF8&hl=pl&msa=0&msid=109035996582690303601.000478b6bc0cc22ebc8a3&z=9
20:23:08
Wszelkie pytania proszę kierować do Irys

GG: 2915404

Data: 2009-11-19 12:22:00
Autor: Tobiasz
Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny- > Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
Jazda rekreacyjna a nie na piłowanie na  maxa

Data: 2009-11-19 22:13:15
Autor: Wojciech G.
Użytkownik "Tobiasz" napisał :
Jazda rekreacyjna a nie na piłowanie na  maxa

A to znaczy ?
Jakie prędkości wchodzą w grę, bo może bym się przyłączył ?
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-11-19 13:16:43
Autor: Tobiasz
Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny- > Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
Na ładnej prostej, pustej drodze 120-130 mam nadzieje

Data: 2009-11-19 13:26:40
Autor: AZ
On 19 Lis, 22:16, Tobiasz <golw1...@gmail.com> wrote:
Na ładnej prostej, pustej drodze 120-130 mam nadzieje
Uooo panie to wy na rano wrócicie... ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-20 13:30:27
Autor: Kuczu
Tobiasz pisze:
Na ładnej prostej, pustej drodze 120-130 mam nadzieje

Ale przeciez nie pisales ze rowerami jedziecie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-11-19 20:55:52
Autor: Glub
Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
Tobiasz <golw1987@gmail.com> wrote:

Wwa (start z McD w Wilanowie ~11:00) -> GĂłra Kalwaria -> Czersk
(zwiedzamy Zamek oraz jeżeli się uda Muzeum Starych Moto) -> Puławy ->
Kazimierz Dolny (zwiedzamy co się da w miarę możliwości) -> Nałęczów

Jadąc z Kazimierza do Nałeczowa, jeśli  będziecie jechać przez
Wąwolnice, pozdrowcie wioche ode mnie. Kiedyś Siedziba Rodowa:).

--
Glub

Data: 2009-11-19 21:27:27
Autor: Monster
Tobiasz pisze:

Wwa (start z McD w Wilanowie ~11:00) -> Góra Kalwaria -> Czersk
Nie żebym się czepiał,ale jak na tę porę roku to chyba trzeba wcześniej startować?
Połowę trasy będziecie robić po nocy:-/

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-11-19 12:36:53
Autor: Tobiasz
Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny- > Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
Też jestem za Tym ale niestety nie ja to organizuje, może uda się
przesunąć wyjazd na 10 choćby.

Data: 2009-11-19 23:00:01
Autor: Koczis
Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
Wwa (start z McD w Wilanowie ~11:00)

Witam.
Tak tylko zapytam, bo i tak pewnie nici,ale... Czy nie chcecie przelozyc tego na
niedziele, bo bym sie chetnie zabral z Wami, a w sobote do 16 pracuje :(

Pozdrawiam
Koczis
R1

Data: 2009-11-20 02:53:39
Autor: robertbig
On 19 Lis, 21:20, Tobiasz <golw1...@gmail.com> wrote:
> [...]

20:23:08
Wszelkie pytania proszę kierować do Irys

To jest niejako moja okolica. Bardziej niz Qulfona (pozdrowienia).
Mapa pokazuje że wracacie "lubelska" przez Ryki -Garwolin.
Ty mówisz ,że z Ryk??!! ( bez sensu +mega marne połaczenie z
"nadwislanka") Do Stężycy ?
W sumie myslę ,że ze wzgledu na zmeczenie i brak czasu .
Ciachniecie z Nałęczowa do Wa-wy własnie przez Garwolin.
A nie jakieś chore kombinacje z Ryk do Stężycy ? !!! ( tam praktycznie
nie ma drogi)

Proponuje więc wariant z Czerska w strone Kozienic i....Albo w
Świerżach koło elektrowni przepływacie promem na wsch brzeg i do
Maciejowic ( fajnie wspomnienia zostaną na 100%)
Trzeba skręcic w lewo tuż za wiaduktem nad torami ,obok  elektrowni.
Do Świerzy.
I tam skręt do promu w lewo zaraz po wiejzdzie do tej malutkiej
osady.
..
W Maciejowicach jest Muzeum Kościuszki na Rynku w zabytkowej
Karczmie .
 Polecam też okazała i tania restauracje na rynku za skwerem , 200m od
muzeum.

2 km od rynku jest Podzamcze i Pałac Zamojskich z parkiem.
To raczej odpada ze wzgledu na bardziej priorytetowe obiekty i miejsca
na trasie.
Ale tak dla waszej swiadomości pisze.

Dalej z Maciejowic  do Stęzycy /Deblina i KONICZNIE Deblin -Puławy. Ze
względu na ładne widoki na Wisłę i pare fajnych , bezpiecznych winkli
przed Puławami.
Qulfon równiez to poleca.

Co do wbicia się na ten odcinek. To mozna dojechać tez przez Kozienice
i dalej  w Słowikach do Deblina.
Fakt jest tam sporo zakretów.
Ale droga głowna jest zrujnowana. A ta w strone Deblina w lepszyn
stanie. Ale zakrety trudne technicznie i dosyc niebezpieczne . Pola
obok (błoto) i fatalne profile. Niezbyt ciekawe widoki.

Polecam prom :D
Facet taka grupe przewiezie w dowolnej porze . Poza rozkładem kursów.
Bo mu sie opłaci.
Info 603917638

Potem Puławy ( co tam chcecie )

W samym Kaziku polecam zwiedzenie zamku i wdrapanie sie na zamkową
basztę. Widok na przełom Wisły cacy,cacy.
To jest 200 m ,za tym kościołem górującym nad rynkiem Kazimierskim.
Po rynku sobie połazicie i wokoło . To sztampa.
Wyjazd z Kazika w stronę Nałęczowa .Proponuję zrobic ulica Kwaskowa
Góra i Dalej Doły.
Na wylosie z Kazika bedzie osobliwość przyrodnicza Korzeniowy Dół. Po
lewej stronie. Trzeba b.uważać.
To b.głeboki sztuczny ( powstały od ruchu ludzi i pojazdów) wąwóz .
Niemal zamkniety od góry wiszącymi nad nim korzeniami i drzewami.
(zakaz ruchu ) zwiedzanie free
Dalej juz jest bardzo fajny wylocik z Kazika do trasy 824 biegnacej od
wsch. strony K.
Dojeżdżacie drogi do 824 iii....

Albo skręcacie w lewo. Dojedziecie górska droga do trasy na Nałęczów.
Tam dalej tez jest kawałek dosyc fajny. Jak w górach :)))

Albo ( wariant jeszcze bardziej górski/podkręcony) skręcacie na 824 w
prawo kierunku na Opole Lubelske .

!!!!!  Po ~1km na skrzyzowaniu w lewo .
i dalej po ~1km !!!   W lewo do Rzeczycy i przez WITOSZYN  ,wylecicie
w Celejowie na drogę główną na Nałeczowa.
Raczej nie ma szans ,że nie spodoba sie wam :D

Wszystko to sa puste drogi , dla przyjemnej turystyki po winklach,
wzgórzach i dolinach. Nie do mega zapierdalania. Żeby było jasne.

Podsumowując.

Polecam bardzo wybranie jednego z moich sposobów łapania kierunku   z
Kazimierza D. na Nałęczów .
Bedzie 2 lub3x ciekawiej niz cofac sie  do Bochotnicy i tam skręcac na
Nałeczów.

No i wkomponowanie w trase do Puław (obowiązkowo ) odcinka Deblin -
Puławy.
Nawet możecie zrobic cofke z Czerska na most w Górze K.
I tamta strona polecieć ( szybsza trasa niż po zach brzegu Wisły )

Ale jednak do Elektrowni Kozienice i promem do Maciejowic bedzie
jajcarsko ,że hej.

No chyba ,że za Kozienicami na Deblin.
????
Jak wam sie chce ?

 Szerokiej drogi i uśmiechniętych misek życze.

Ps.
Bardzo ,bardzo namawiam na wczesniejszy start.
9 max 10 punkt wbijacie jedynki i odjazd z miejsca zbiórki.
Bez czekania na kogokolwiek niesubordynowanego.
Oczywiscie wszyscy zatankowani full, najedzeni , wyszczani, opaleni ,
wydzwonieni do żonek itp
Czy ktoś to zrobi przyjażdzając na MD 2 h lub 15 min przed startem
jego sprawa.
Krótki sygnał dowódcy i o 9-10 jednyki i naprzód.

Przeturlacie sie do Czerska. Zwiedzicie zameczek(baszty) . Słonko
akurat ciut przgrzeje i dalej  na spokojnie ( znaczy czasowo na
luzie ) a nie z "nożem pod gardłem" pod presja juz na starcie .
--
Big

Data: 2009-11-20 21:40:24
Autor: Qlfon
robertbig pisze:
To jest niejako moja okolica. Bardziej niz Qulfona (pozdrowienia).
Podziekowal, a kolega skad dokladnie?
[...]

A tu sie nie zgodze - z Ryk jest calkiem fajna traska (waska ale pare winkli jest OK) do Stezycy przez Stawy i Deblin.

[...]
Najgorszy odcinek to Brzeznica i Sieciechow. Poza tym w Mozlicach Duzych czesto stoja...

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2009-11-20 14:21:38
Autor: robertbig
Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny- > Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
On 20 Lis, 21:40, Qlfon <r...@life.pl> wrote:
robertbig pisze:> To jest niejako moja okolica. Bardziej niz Qulfona (pozdrowienia).

Podziekowal, a kolega skad dokladnie?

 Łaskarzew

> [...]

A tu sie nie zgodze - z Ryk jest calkiem fajna traska (waska ale pare
winkli jest OK) do Stezycy przez Stawy i Deblin.

Z Ryk przez Stawy i Deblin jest. Ale czy fajna to bym dyskutował.
Miałem na mysli droge bezposrednio z R do Stęzycy.
Nieciekawa .Chyba że na enduraka.

Niewyobrażam sobie kluczenia po nocy , po nieznanych pacipiach o tej
porze roku.
Dużą grupa.
Jesli nie jada w tej grupie same asy /masochiści.

A  jak spojrzałem na mape to myśle ,ze koledzy chcieli z  Moszczanki
zakrzywiac na Wawe.
Bo to niemal Ryki.
Szkoda ,że nie uścialają.
A ta Stęzyca pojawia sie bo pewnie ktos sie napalił na te dwa zakrety
w niej.
Achtung !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lecąc do W nie da sie zbytnio pociągnąc. Bo za prawym jest o tej porze
mega kałuża na cała szerokość  pasa. No i profil w dól jest do dupy.
W strone Deblina to i owszem można przycisnąć.

Aż musiałem na mape luknąc. Respekt...

--
Big

Data: 2009-11-21 09:36:24
Autor: Qlfon
robertbig pisze:

Najgorszy odcinek to Brzeznica i Sieciechow. Poza tym w Mozlicach Duzych
czesto stoja...

Aż musiałem na mape luknąc. Respekt...

Niestety ostatnimi czasy robilem te trase az za czesto (3-4 razy w miesiacy) samochodem stad to tak znam. A 2002/2003 to 4 razy w tygodniu:) Ale jak jeszcze mialem TDM to i o wszem na moto z tym ze odbijalem na Gore Pulawska, potem palowanie po nowej trasie w strone Pulaw, za mostem na Deblin i mala traska na "po obiedzie jak" znalazl
PS. Laskarzew to faktycznie niedaleko:)
--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-11-20 07:52:39
Autor: Qlfon
Tobiasz pisze:

[...]
Pozwole sobie wrzucic swoje 3 grosze bo to moje strony:
Obecnie trasa z Kazimierza do Puław jest usiana wysepkami "uspakajacymi ruch" i juz wcale tak fajnie nie ma. Miedzy Kazimierzem a naleczowem faktycznie jest fajnie:) Proponowalbym jednak troche inny wariant na trasie Pulawy - Stezyca. Zamiast z Pulaw na Kurow pojechalbym z Pulaw na Deblin (stamtad jestem) a z Deblina przez Stezyce dalej tak jak piszesz. Trasa Pulawy - Kurow - Ryki to nuda, duzy ruch samochodowy i jak bedziecie jechac grupa moze nie zawsze sie to udawac. Natomiast odcinek Pulawy-Deblin nad Wislo to kawaleke caliem fajnych winkli, ladny widok na Wisle a i po drodze bedziecie mieli jedna z bram Twierdzy Deblin przed soba:)
Jest jeszcze wariant przez Kozienice dokad z Deblina trzeba skrecic troche wczesniej w lewo (przy cmentarzu) i przez Zajezierze po fajnych winklach polecicie do Kozienic. Trasa nadwislanska przez Stezyce miejscami ma nieciekawa nawierzchnie...

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2009-11-20 11:34:08
Autor: paweł ACE
Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
Tobiasz <golw1987@gmail.com> napisał(a):
Ilo=B6=E6 km: ~320.

taaaa, mimo ze nie jade pozwole sobie pare groszy dorzucic

od udanego i punktualnego staru (widzial ktos taki kiedys?) do nocy macie raptem 4 - 4,5 godziny do dyspozycji
czyli samo 320 km jazdy w grupie bez jakiegokolwiek zwiedzania, jedzenia i tankowania to za duzo (znajac nasze realia drogowe)

wiec moze to urealnic bardziej, chyba ze zalozenie jest takie ze zrealizowane bedzie 30 % planu w nerwowej atmosferze, a pozniej po nocy powrot do domu z jakiegos punku trasy (a teraz pod wieczor i w nocy wiadomo jak jest mokro, zimno - opony maja slisko, sa zimne itd)

tyle...

pawel ACE
ST i TT

Data: 2009-11-20 04:55:48
Autor: robertbig
On 20 Lis, 12:34, "paweł ACE" <pawel...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Tobiasz <golw1...@gmail.com> napisał(a):

> Ilo=B6=E6 km: ~320.

taaaa, mimo ze nie jade pozwole sobie pare groszy dorzucic

od udanego i punktualnego staru (widzial ktos taki kiedys?) do nocy macie
raptem 4 - 4,5 godziny do dyspozycji

Oj zdziwił bys sie ,zdziwił.
Sa tacy co sie na , nazwijmy ich niesubordynowanych, nie ogladaja.
 Tylko oddychaja z ulga ,że sie bydła pozbyli i robia swoje ,juz bez
przeszkód.
..

[...]

Załózmy od razu z góry ,ża całe przyjmności z widoków ,zakretów i dróg
robimy w tamta stronę , bo z powrotem to po ciemaku i najlepiek prosta
główna droga :

1. Start punkt 10.00    Zostaje 6.5-7h do zmroku .
2. 10.30   Czersk /zamek (parking pod samym  zamkiem troche murów i
baszta widokowa 30minut starczy max. )
3. 11.00   ( tel do kapitana promu) Wyjazd
4. 11.30-12.150  Świerże prom  i dojazd do Maciejowic(załózmy ten
wariant rozrywkowy)
5. 12.30 wyjazd z Maciejowic ( co by tam nie robili lub wczesniej
o12.00 )
6. 13.15 max Puławy ( zwiedzanie ???? niezbyt juz czasowo )
7. 13.00- 13.30 (zalezy od wczesniejszych działań) wióra czym predzej
do Kazika
8. 14.30 punkt wyjazd
9. 15.30 lajtowo w Nałęczowie ( po drodze przystanek 15 minut w
Korzeniowym   Dole)
Troche połazic po parku i wypad w kierunku drogi "lubelskiej" i tamtedy
(  spoko do Warszawy.
Zakładając gdzies jedzenie itp. powinni akurat 16.30 -17.00 być na
drodze Lublin -Wawa. Powinny byc dobre warunki.
Tak ,że jest to realne.
Ale atrakcje tylko w jedna strone przewidywał bym.

Najlepiej to sie wyjeżdza o ludzkiej 8-9godz.
Tym bardziej , że koledzy nie od razu na trase jadą . Tylko przez W do
Czerska.
To nie zmarzną. raczej sie przypocą   :D

Ewentualnie.
Od 8-9 to spokojnie , bez stresu cała trase aż do domu przejadą.
A nie cwaniakowanie  z rana ,a potem jak sieroty pózno w nocy
zjeżdżać . Niewiele wykonując z planu.

Wczesny wyjazd i dyscypilna. Jakis sensowny przywódca . I nie ma
problemu.
Hasło jest 10.30  za pół godziny odjeżdżamy dalej i wsio jasne.
Takie działania to podstawa.

Ta 11-sta ,troche zle rokuje.
Styknie pojechac do Kazika i z powrotem przez G-K , Maciejowice,
Deblin, Puławy
Ale raczej bez żadnych zatrzymywanek.
--
Big

Data: 2009-11-20 05:00:01
Autor: robertbig
Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny- > Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
On 20 Lis, 13:55, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

8. 14.30 punkt wyjazd

 Z Kazimierza Dolnego .
Bo nie napisałem

Data: 2009-11-20 15:16:58
Autor: Jarek SkĂłrski
Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
robertbig pisze:

4. 11.30-12.150  ŚwierĹźe prom  i dojazd do Maciejowic(załózmy ten
wariant rozrywkowy)

Ta, bo ten prom nie ma rozkładu i będzie sobie grzecznie stał i czekał na wycieczkę z Warszawy.

--
Jarek SkĂłrski
Fazer 600 `02

Data: 2009-11-20 06:41:04
Autor: robertbig
On 20 Lis, 15:16, Jarek Skórski <j...@wm.pl> wrote:
robertbig pisze:

> 4. 11.30-12.150  Świerże prom  i dojazd do Maciejowic(załózmy ten
> wariant rozrywkowy)

Ta, bo ten prom nie ma rozkładu i będzie sobie grzecznie stał i czekał
na wycieczkę z Warszawy.

Tak , bedzia stał i grzecznie czekał .
Zadzwoń jak nie wierzysz ,że mozna sie umówić na przeprawę.

--
Big

Data: 2009-11-20 15:53:24
Autor: Jarek SkĂłrski
robertbig pisze:

[...]

Nie wiem czy bedzia czy nie bedzia. Wiem natomiast, że idea telefonu do gościa nie jest taka, że robi za radio taxi. To, że czasem przypłynie jak ładnie i poprosisz i długo czekasz, nie oznacza IHMO że jest na każde zawołanie.

Data: 2009-11-20 09:31:45
Autor: robertbig
On 20 Lis, 15:53, Jarek Skórski <j...@wm.pl> wrote:
robertbig pisze:

> [...]

gościa nie jest taka, że robi za radio taxi. To, że czasem przypłynie
jak ładnie i poprosisz i długo czekasz, nie oznacza IHMO że jest na

Gościu ty mieszkasz w Olsztynie a ja obok tego promu niemalże.
Podałem nr tel . Gościu sie nazywa Flak :))
Mieszka przystani .Przy elektrowni.
Pływałem tym promem na "zamówienie" .
?????????????????????
Co ty chcesz ,człowieku .
Zadzwoń i finał .
A nie próbujesz coś tam

Data: 2009-11-20 10:26:11
Autor: Tobiasz
Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny- > Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
Bardzo dziękujemy za wszelkie rady, zostały one przekazane
przewodniczce stada i o ew zmianach dowiemy się jutro na miejscu.

Start przełożony na godz 10.00

Data: 2009-11-20 20:59:50
Autor: zbigi
Tobiasz pisze:
Bardzo dziękujemy za wszelkie rady, zostały one przekazane
przewodniczce stada i o ew zmianach dowiemy się jutro na miejscu.
           ^^^^^^^
Noo... To sie nazywa dyskretnie zwiekszyc zainteresowanie impreza ;)

Start przełożony na godz 10.00

Czyli zbiorka od 9:00? :)
Nie to, zebym sie wybieral ale ciekawi mnie, na ile wzieliscie sobie do serca dobre rady drbiga i innych. Przeciez ewentualni maruderzy wiedza, gdzie was szukac (w ktorym kierunku gonic).
--
pozdrrrowienia i... stopka zastepcza ;)
zbigi

Data: 2009-11-21 10:52:17
Autor: Jarek SkĂłrski
robertbig pisze:

[...]

Znaczy jak mieszkam w Olsztynie, to nie widziałem tego promu na oczy?
Znaczy nie mogłem próbować zadzwonić kiedy chciałem się przeprawić?
Nie wiedziałem.... Przepraszam....

Data: 2009-11-21 08:39:57
Autor: robertbig
On 21 Lis, 10:52, Jarek Skórski <j...@wm.pl> wrote:
robertbig pisze:

> [...]

Znaczy jak mieszkam w Olsztynie, to nie widziałem tego promu na oczy?
Znaczy nie mogłem próbować zadzwonić kiedy chciałem się przeprawić?

Tak ,tak masz racje ...

Data: 2009-11-21 09:01:27
Autor: Tobiasz
Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny- > Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
Wycieczka zakończona dość szybko. Zwiedziliśmy Czersk po czym kolega
przed Kozienicami zaliczył niefortunnego szlifa. Jemu sie nic
poważnego nie stało natomiast moto wracało już na lawecie.

Data: 2009-11-20 15:42:10
Autor: Kuczu
Jarek SkĂłrski pisze:
robertbig pisze:

4. 11.30-12.150  ŚwierĹźe prom  i dojazd do Maciejowic(załózmy ten
wariant rozrywkowy)

Ta, bo ten prom nie ma rozkładu i będzie sobie grzecznie stał i czekał na wycieczkę z Warszawy.

Mnie bardziej zastanawia jak to jest 12.150

Data: 2009-11-20 06:44:00
Autor: robertbig
On 20 Lis, 15:42, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
Jarek Skórski pisze:

> [...]
> na wycieczkę z Warszawy.

Mnie bardziej zastanawia jak to jest 12.150

a mnie skąd sie biora takie głupie pierdzące kondony ?

Data: 2009-11-20 21:42:35
Autor: Kuczu
robertbig pisze:

a mnie skąd sie biora takie głupie pierdzące kondony ?

A nie wiem. Pewnie Ty mi powiesz bo to raczej z Twoich okolic pewnie :)

Data: 2009-11-20 13:59:52
Autor: Tobiasz
Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny- > Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
Ja najchętniej zebrałbym się o 8,00 o 8,15 wyjechał ale nie ja o
organizuje.Poza tym jeśli braknie czasu to skrócimy trasę bo wycieczka
ma być przyjemnością.

Data: 2009-11-23 11:35:28
Autor: paweł ACE
Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):
Oj zdziwi=B3 bys sie ,zdziwi=B3.
Sa tacy co sie na , nazwijmy ich niesubordynowanych, nie ogladaja.
 Tylko oddychaja z ulga ,=BFe sie byd=B3a pozbyli i robia swoje ,juz bez
przeszk=F3d.

nie dziwie sie bo nigdy nie czekalem gdy grupe prowadzilem (czym mniejsza i bardziej zgrana grupa byla tym bylo latwiej) ale nie jak tutaj z lapanki kto chce

> [...]
,
> zimno - opony maja slisko, sa zimne itd)

Za=B3=F3zmy od razu z g=F3ry ,=BFa ca=B3e przyjmno=B6ci z widok=F3w ,zakret=
=F3w i dr=F3g
robimy w tamta stron=EA , bo z powrotem to po ciemaku i najlepiek prosta
g=B3=F3wna droga :
1. Start punkt 10.00    Zostaje 6.5-7h do zmroku .

zalozenie zle jak na te pore roku, to co opisales dobre jest na ciepla pore roku i gdy dzien dlugi i jak najbardziej realne gdy wszyscy sie zepna i powaznie podejda do tematu, caly dzien jazdy i powrot po ciemaku gdy na 100 % bedzie mokro na jezdni i kolo 3-5 na plusie nie wrozy pomyslnego finalu (tak juz doczytalem jak wyszlo:-(, )

a ciemno sie teraz robi gdy jest sloneczny dzien o 16tej, a normalnie jeszcze wczesniej czyli mieliby jeszcze godzine mniej

tak czy siak pomysl byl dobry na inna pore roku ale realizacja nierealna skoro to miala byc bezpieczna wycieczka i do tego przyjemna

pawel ACE ST i TT

Data: 2009-11-21 18:41:47
Autor: Koczis
Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
Witam.

I jak tam wycieczka? Jakies fotki, spostrzezenie, czy moze druga tura na jutro
sie wybiera?

Koczis
R1

--

Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Na łęczów-> Ryki-> Warszawa