Wycieczka w góry

Data: 2010-10-29 04:35:58
Autor: Anka16
Wycieczka w góry
Na ferie zimowe chciałabym pojechać w góry, będę tam pierwszy raz..
Czy moglibyście polecić mi jakieś miejsca do zwiedzania?
I jeszcze co będzie mi najpotrzebniejsze na takiej wycieczce?

Data: 2010-10-29 05:52:14
Autor: Mat
Wycieczka w góry
On 29 Paź, 13:35, Anka16 <axx...@wp.pl> wrote:
Na ferie zimowe chciałabym pojechać w góry, będę tam pierwszy raz.
Czy moglibyście polecić mi jakieś miejsca do zwiedzania?
I jeszcze co będzie mi najpotrzebniejsze na takiej wycieczce?

Jakie góry ?

Mat

Data: 2010-10-29 13:40:25
Autor: bans
Wycieczka w góry
W dniu 2010-10-29 13:35, Anka16 pisze:

Na ferie zimowe chciałabym pojechać w góry, będę tam pierwszy raz.
Czy moglibyście polecić mi jakieś miejsca do zwiedzania?
I jeszcze co będzie mi najpotrzebniejsze na takiej wycieczce?

Powiedz panu z informatyki, że jest osłem.

--
bans

Data: 2010-10-29 14:21:52
Autor: Mateo
Wycieczka w góry
W dniu 2010-10-29 13:40, bans pisze:
[...]

jestes niezwykle uprzejmy i niezwykle pomocny

--
Mateo

Data: 2010-10-29 14:56:33
Autor: bans
Wycieczka w góry
W dniu 2010-10-29 14:21, Mateo pisze:

jestes niezwykle uprzejmy i niezwykle pomocny

Przeżyjesz kilka inwazji gimnazjalistów, których dosięgnął temat "korzystanie z usenetu" na lekcjach informatyki to też ci się odechce odpowiadać. A teraz jest właśnie ten czas, kiedy atakują ze wzmożoną siłą na kilku grupach, które subskrybuję.

Oni są tak charakterystyczni, że nie da się tego z niczym innym pomylić. A nauczyciel, który nie wytłumaczył im, że od prób i testów jest grupa pl.test jest albo osłem, albo arogantem.

--
bans

Data: 2010-10-29 15:29:19
Autor: Mateo
Wycieczka w góry
W dniu 2010-10-29 14:56, bans pisze:
[...]

ale to albo trzeba ominac
albo zapytac jak Mat - ktore gory

zreszta w zalewie roznych "madrosci" na grupie to rzuty uczniow to pikus ;)

--
Mateo

Data: 2010-10-29 19:18:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wycieczka w góry
bans, Fri, 29 Oct 2010 13:40:25 +0200, pl.rec.gory:
[...]

A teraz zostaniesz zjedzony.
Czy ktoś z grupowiczów życzy sobie jakieś przyprawy?

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-10-29 16:43:04
Autor: Grzegorz
Wycieczka w góry
Hello Anka16 !:

Na ferie zimowe chciałabym pojechać w góry, będę tam pierwszy raz.

No tak, Bartoszyce nie leżą w górach ;-)

Czy moglibyście polecić mi jakieś miejsca do zwiedzania?

Zdecydowanie nic :-D !

I jeszcze co będzie mi najpotrzebniejsze na takiej wycieczce?

Pogoda i dobry humor :-D !

BTW faktycznie nauczyciel to osioł niesamowity .... Ciekawe, która to szkółka w Bartoszycach ????

pzdrw.
--
Grzegorz

Wycieczka w góry