Wycieczka zagraniczna - odstąpienie od umowy

Data: 2009-09-03 00:49:58
Autor: Manuel
Wycieczka zagraniczna - odstąpienie od umowy
Witam !

Czy jeżeli zakupiłem wycieczkę przez Internet (zamówienie przez
Internet, podpisanie dokumentów i odesłanie faxem do biura) to
przysługuje mi również w tym przypadku odstąpienie od zawartej umowy w
terminie 10 dni ?

Co z zapisami umowy, którą podpisałem ? Że w przypadku kiedy klient
odstępuje od umowy na mniej niż 30 dni to traci 95 % wpłaconej kwoty ?

Pozdrawiam !

Wycieczka zagraniczna - odstąpienie od umowy