Wycieczki na koszt państwa

Data: 2012-07-21 19:09:51
Autor: Marek Czaplicki
Wycieczki na koszt państwa
Ustanowienie subsydiarnej odpowiedzialności Skarbu Państwa za pokrycie kosztów powrotu do kraju oraz zwrot wpłat za usługi, które nie dojdą do skutku, w przypadku niewypłacalności biur podróży.
http://sejmometr.pl/projekt/631,projekt-ustawy-o-zmianie-ustawy-o-
uslugach-turystycznych

Chłopcy i dziewczyny z Solidarnej Polski fundują wycieczki na koszt państwa, czyli pan płaci, pani płaci. :-)

Data: 2012-07-21 21:25:33
Autor: jerzy.n
Wycieczki na koszt państwa

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Oczywiście trzeba gnębić emerytów którzy zaufają biurom podroży, które to
biura wała zrobią z podróżnych, a gorzej jak kasy im zabraknie, tym
podróżnym i niech siedzą na lotniskach do usranej śmierci i niech czekają na zbawienie .Państwo musi
bronić swoich obywateli i potem powinno ściągać kasę z przekretów ...

Data: 2012-07-21 19:33:17
Autor: Marek Czaplicki
Wycieczki na koszt państwa
Dnia Sat, 21 Jul 2012 21:25:33 +0200, jerzy.n napisał(a):

UÂżytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
Ustanowienie subsydiarnej odpowiedzialnoÂści Skarbu PaĂąstwa za pokrycie
kosztĂłw powrotu do kraju oraz zwrot wpÂłat za usÂługi, ktĂłre nie dojdÂą
do skutku, w przypadku niewyp³acalnoœci biur podró¿y.
http://sejmometr.pl/projekt/631,projekt-ustawy-o-zmianie-ustawy-o-
uslugach-turystycznych

ChÂłopcy i dziewczyny z Solidarnej Polski fundujÂą wycieczki na koszt
paĂąstwa, czyli pan pÂłaci, pani pÂłaci. :-)

OczywiÂście trzeba gnĂŞbiĂŚ emerytĂłw ktĂłrzy zaufajÂą biurom podroÂży, ktĂłre
to biura wa³a zrobi¹ z podró¿nych, a gorzej jak kasy im zabraknie, tym
podró¿nym i niech siedz¹ na lotniskach do usranej œmierci i niech
czekajÂą na zbawienie .PaĂąstwo musi
broniĂŚ swoich obywateli i potem powinno ÂściÂągaĂŚ kasĂŞ z przekretĂłw ...

Jak tak dalej pójdzie to wrócimy do szczęśliwych czerwonych czasów, gdzie państwo zajmowało się cenami pietruszki i selera. :)

Data: 2012-07-22 06:20:52
Autor: jerzy.n
Wycieczki na koszt panstwa

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juf05t$iit$3inews.gazeta.pl...
..Panstwo musi
bronia swoich obywateli i potem powinno ?ci?gaa kase z przekretów ...

Jak tak dalej pójdzie to wrócimy do szczęśliwych czerwonych czasów, gdzie
państwo zajmowało się cenami pietruszki i selera. :)

Ciekawe jakbyś wył z radości, gdyby z ciebie taki przekreciasz z biura podroży wała zrobił ...

Data: 2012-07-21 21:50:40
Autor: pluton
Wycieczki na koszt państwa
bronić swoich obywateli i potem powinno ściągać kasę z przekretów ...

Samo państwo samo jest największym przekrętem. I kasę œcišga jak ta lala.

Nullification

Data: 2012-07-21 22:15:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Wycieczki na koszt państwa

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juf1hl$6ii$1inews.gazeta.pl...
bronić swoich obywateli i potem powinno ściągać kasę z przekretów ...

Samo państwo samo jest największym przekrętem. I kasę œcišga jak ta lala.

To wynieś się z takiego państwa. Poszukaj takie państwo, które ci odpowiada i tam się przenieś. Lub kup rozpuszczalnik, a w Google znajdziesz instrukcję użycia.

Data: 2012-07-21 22:17:46
Autor: pluton
Wycieczki na koszt państwa
> [...]

odpowiada
i tam się przenieś. Lub kup rozpuszczalnik, a w Google znajdziesz

Ja jestem u siebie. A jak mi sie panstwo nie podoba, to niech panstwo
wypierdala. W podskokach.

Nullification

Data: 2012-07-21 22:31:37
Autor: jerzy.n
Wycieczki na koszt państwa

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juf34j$bmj$1inews.gazeta.pl...

Ja jestem u siebie. A jak mi sie panstwo nie podoba, to niech panstwo
wypierdala. W podskokach.

Ale ktoś wybierał przedstawicieli tego Państwa , A jeśli się tobie Państwo nie podoba to Ty masz szanse spierdalać , głosowałeś to masz co chciałeś.Jeśli nie głosowałeś to dzioba zamknij ...

Data: 2012-07-22 08:52:51
Autor: Trybun
Wycieczki na koszt państwa
W dniu 2012-07-21 22:31, jerzy.n pisze:
[...]

Jakbyś jeszcze nie był świadomy - nikt ich nie wybierał ponieważ nie było wyboru. Nie ma opcji skreślenia kanalii rwącej się do koryta.

Data: 2012-07-22 11:16:48
Autor: jerzy.n
Wycieczki na koszt państwa

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jug81n$ni3$4node2.news.atman.pl...
[...]

To się nie skreśla, tylko się wybiera właściwych , byli na listach różni i było w czym wybierać, z programami gorzej.Trzeba się interesować a nie krzyczeć, był Korwin i dziesiątki podobnych i nikt nie zmuszał na głosowanie na PO ...

Data: 2012-07-22 13:02:03
Autor: u2
Wycieczki na koszt państwa
W dniu 2012-07-22 11:16, jerzy.n pisze:
[...]

Pamietasz referendum po II wojnie swiatowej ? Tam glosowano 3 x NIE a
wyszlo 3 x TAK.

Data: 2012-07-22 13:10:44
Autor: A. Filip
Wycieczki na koszt państwa [Referendum 1946]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Nadmiernie i demagogicznie upraszczasz :-) Poza tym opozycja była przeciw 3xTAK ale tylko jej mniejszość za 3xNIE :-)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Referendum_ludowe
  [1. zniesienie senatu 2. reforma rolna i nacjonalizacja 3. Ziemie "Odzyskane]
  Z materiałów opublikowanych po 1989 roku[4] wynika, Ĺźe na 1. pytanie
  "tak" odpowiedziało 26,9%, "nie" 73,1%, na 2. – "tak" 42,0%, "nie"
  58,0%; na 3. -"tak" 66,9%, "nie" 33,1%. Materiały te, opierające się
  głównie na ocalałych protokołach z terenu Małopolski, trudno uznać za
  w pełni wiarygodne. Trzeba zwrĂłcić uwagę, Ĺźe poparcie dla PPR i PPS na
  terenie Małopolski było niewielkie (ruch socjalistyczny i
  komunistyczny był najsłabszy w kraju), więc dane te trudno uznać za
  reprezentatywne dla całej Polski. Z drugiej jednak strony pełna ocena
  poparcia dla poszczegĂłlnych obozĂłw politycznych w 1946 roku jest
  trudna, a wszelkie przybliĹźenia faktycznych wynikĂłw referendum w
  poszczegĂłlnych rejonach kraju mają, niestety, charakter spekulacji

Data: 2012-07-22 14:46:03
Autor: u2
W dniu 2012-07-22 13:10, A. Filip pisze:
[...]

Opozycja byl caly narod. W Suwalkach karty do glosowania ubecy musieli
wszystkie  wymienic.

Data: 2012-07-22 16:00:41
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

No wiec cały naród był _różnorodną_ opozycją. Czy ty może sugerujesz że komuchy "z palcem w dupie" (demagogiczna przesada) wygrały ze
zjednoczonym narodem? :-)

Pytanie "3" z referendum 1946 w tłumaczeniu na "real politik" brzmiało:
Sowieci/Ruscy _juĹź_ Kresy Wschodnie sobie zabrali/przyznali z
błogosławieństwem _całej_ Wielkiej Trojki (USA+UK). Są gotowi dać w
zamian to ziemie które zabrali Niemcom (rekompensata _cudzym_ kosztem). Czy chcesz żeby już dokonany zabór ziem wschodnich został _bez_
odszkodowania choćby i takiego wydartego od tych wrednych
Niemców/świeżutko pokonanych okupantów?
Jakoś się mało dziwie że większość (rzeczywista a nie "podrasowana")
była za :-)

A "ziemie odzyskane" to była IMHO całkiem zgrabna polityczna zagrywka
Stalina. Dawał w rekompensacie _cudze_ i wiązał PRL z ZSRR widmem tego
że "bez ZSRR/Rosji przyjdą Niemcy i wam (zaraz) ziemie odzyskane zabiorą" :-)

Data: 2012-07-23 00:39:35
Autor: u2
W dniu 2012-07-22 16:00, A. Filip pisze:
No wiec cały naród był _różnorodną_ opozycją. Czy ty może sugerujesz że komuchy "z palcem w dupie" (demagogiczna przesada) wygrały ze
zjednoczonym narodem? :-)

Z sowieckim palcem w 4 literach.

Data: 2012-07-22 13:14:16
Autor: Chiron
Wycieczki na koszt państwa

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:500bddab$0$26694$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Njwiększy demokrata świata twierdził, że w demokracji nie ważne, jak się głosuje, tylko kto liczy głosy. Coś chyba o tym wiedział, bo w swoim okręgu wyborczym kiedyś dostał ponad 100% głosów wyborców.
:-)

--

Chiron

Data: 2012-07-22 13:25:23
Autor: Trybun
Wycieczki na koszt państwa
[...]

W mojej okolicy jest co najmniej kilkunastu porządnych i uczciwych ludzi. Dlaczego ja nie mogę skreślić władyki wielkopolski - Eugieniusza G. z PSLu i zagłosować na nich? Dlaczego Polakom jest wolno wybierać i oddawać głosy na *tak* dla podsuwanych im pod nos kandydatur? A kto to jest Korwin?  Błazen z mediów.. Kanalie z PO nie różnią się niczym od kanalii z PiS czy PSL.

Data: 2012-07-22 13:53:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Wycieczki na koszt państwa

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jugo0q$3j7$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak ci tak niedobrze - masz dwa wyjścia:
1. wypie***dalaj z kraju;
2. kup rozpuszczalnik.

Data: 2012-07-22 14:31:53
Autor: pluton
Wycieczki na koszt państwa
Jak ci tak niedobrze - masz dwa wyjścia:
1. wypie***dalaj z kraju;
2. kup rozpuszczalnik.

Te wyjscia pozostawiamy tobie. Normalny człowiek jak mu się coś
nie podoba, to zmienia to coś.

Nullification

Data: 2012-07-22 14:53:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Wycieczki na koszt państwa

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jugs6q$na0$1inews.gazeta.pl...
Jak ci tak niedobrze - masz dwa wyjścia:
1. wypie***dalaj z kraju;
2. kup rozpuszczalnik.

Te wyjscia pozostawiamy tobie. Normalny człowiek jak mu się coś
nie podoba, to zmienia to coś.

Normalny - tak. Ale nie taki, który jest komuchem i pragnie powrotu PRL! I zamiast zmieniać to coś, wypłakuje się na PSP! I jeszcze ma wszystkim za złe, że pozbawili go ciepełka jakie miał za PRL, gdy siedział na partyjnej posadce i ukradł coś od czasu do czasu. Trybun, Boukun - pogrążeni w żałobie za utraconym korytem!

Data: 2012-07-21 22:34:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Wycieczki na koszt państwa

> [...]

instrukcję
użycia.

Ja jestem u siebie. A jak mi sie panstwo nie podoba, to niech panstwo

A sprawdziłeś czy pieluszkę masz suchą? A może tabletek nie wziąłeś dzisiaj?

Wycieczki na koszt państwa