Data: 2010-02-24 22:36:18 | |
Autor: frank drebin | |
Wycieczkowiecz [lookniete] | |
looker wrote:
http://www.iplex.pl/vod/p1293-film.html zapomniałe¶ o "product placement" w maksymalnej postaci :) Rzadko (lub wogóle) ogladam tzw. "polskie komedie romantyczne" i zapomniałem o czym¶ takim. Ale przedwczoraj zapodałem sobie, ponownie po kilku latach, "Poranek kojota" i załamka. Na przemian Dojlidy i Nata i to w tak nachalny sposób. Prawie niezauważalnie ;) -- Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy. |
|
Data: 2010-02-24 20:29:30 | |
Autor: rs | |
Wycieczkowiecz [lookniete] | |
On Wed, 24 Feb 2010 22:36:18 +0100, "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl>
wrote: looker wrote: jak chcesz zobaczyc mistrzostwo swiata w produkt placementach to obejrzyj "logorama". krotki film animowany, nominowany w tym roku do oskara. moj faworyt. <rs> |
|
Data: 2010-02-24 23:02:23 | |
Autor: looker | |
Wycieczkowiecz [lookniete] | |
zapomniałe¶ o "product placement" w maksymalnej postaci :) bezrobotni jezdzacy nowy renaultami itp, olej kujawski nad jeziorem itp. Zygac sie chce. Podane w tak debilnej formie ze szok. Wypasione chaty, wszyscy pracujacy w agnecjach reklamowych po 2 godziny dziennie. Brak pomyslu i tyle. A Czeso, Hiszpanie, Franuzi potrafia zrobic cos fajnego. I to bez "k..." i jak widac podobnymi srodkami finansowymi. A u nas bida. moze to wina promocji "miernych ale wiernych". Ale co tu gadac, Olejnik i Krasko tez nie sa z castingu. |
|
Data: 2010-02-25 08:15:43 | |
Autor: Ghost | |
Wycieczkowiecz [lookniete] | |
Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hm47m2$589$1news.onet.pl... zapomniałe¶ o "product placement" w maksymalnej postaci :) Dopoki frajerzy placa za te dziela (biletami i w wypozyczalni) dopoty beda je produkowac, a moze to sie zwraca z reklam TV? Wtedy znaczyloby to, ze sie nigdy nie skonczy. |
|