"Wyciek"

Data: 2010-09-15 08:20:04
Autor: jadrys
"Wyciek"

filmu o "bolku":

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Film-o-TW-- Bolku-wyciekl-do-sieci,wid,12667206,wiadomosc_prasa.html

Zastanawiające jest dla mnie dlaczego ten facet tak się broni przed prawdą. Przed tą swoja patriotyczną postawą?

Data: 2010-09-15 08:50:28
Autor: crawshank
"Wyciek"
W dniu 2010-09-15 08:20, jadrys pisze:

[...]

niestety juz zablokowali i strone, i film... jedyna nadzieja, ze ktos kto zdazyl sciagnac wrzuci na jakis serwis zagranica ... dlugotrwale robienie klaki platformie pozwalalo od dawna przypuszczac, ze problem jest glebszy i siega czasow PRL-u ... teraz pewnie "wyciszy sie" sladami wachowskiego, moczulskiego, staniszewskiej i dziesiatkow innych, ktorzy z sobie wiadomych powodow unikaja juz splendorow zycia publicznego ... jedyna nadzieja, ze ta prawda co wyplywa jak oliwa moze oslabi chociaz troche proces zawlaszczania solidarnosci i sierpnia przez rozmaite krzyworyje ... moze wreszcie dowiemy sie czy koniak i "urlop" w arłamowie to zwykla kara dla dysydenta czy przywileje za zaslugi ... ale czy sa jeszcze jacys niezalezni historycy ? ale czy sa jeszcze jakies wolne media ? czy Telewizja Trwam odwazy sie pokazac taki
film ?

Data: 2010-09-15 09:29:21
Autor: jadrys
"Wyciek"
  W dniu 2010-09-15 08:50, crawshank pisze:
[...]

Podobno ten film podzielony na kilka części jest dostępny na YT, jednak mi się nie udało nic znaleźć.

Oczywiście że są niezależni historycy, ale tacy nie są dopuszczani do głosu, do szerszego odbiorcy poprzez media czy publikacje.
Myślę że nawet "Trwam" ma pewne nieprzekraczalne granice.

Data: 2010-09-15 09:38:30
Autor: dK
"Wyciek"

Użytkownik "crawshank" <crawshank@o2.pl> napisał w wiadomości news:i6pqbj$htt$1node1.news.atman.pl...
[...]

Z treści artykułu wynika, ze film jest własnością TVN i na dodatek nie przygotowany do emisji.
Chęć obejrzenia kolejnej "sensacji" jest zrozumiała, ale uszanujmy prawo - zwłaszcza autorskie.

dK

Data: 2010-09-15 10:17:57
Autor: Miglanc
"Wyciek"

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6pos8$8s3$1news.onet.pl...

[...]

 Powiedz no człowieku co ty robiłeś w tamtych czasach? Byłeś w PZPR czy nie?

--

Zahir

Data: 2010-09-15 11:01:14
Autor: jadrys
"Wyciek"
  W dniu 2010-09-15 10:17, Miglanc pisze:

[...]

Pracowałem zawodowo. Polityką wcale się nie interesowałem. A ze względu na pewne ułatwienia chciałem się zapisać do PZPR, niestety mimo ze składałem wnioski o przyjęcie do partii kilkakrotnie to zawsze dostawałem odmowę.. Tak nawiasem - to wierutna bzdura o tym micie jakoby to ludzie byli zmuszani  do wstępowania  do PZPR.

Data: 2010-09-15 03:12:34
Autor: zbig
"Wyciek"
On 15 Wrz, 11:01, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
[...]

Znów powtarzasz te bajki. Może masz jakiś dowodzik w postaci skanu
dokumentu z odmową. Swoje dane możesz wykasować:) Co do zmuszania, to
rzeczywiście nikt nikogo pod pistoletem nie trzymał. Mnie samego
próbowano zwerbować już w liceum. Były to takie zawoalowane sugestie,
wskazujące raczej na przyszłe z tego profity, niż kłopoty z powodu
odmowy.
Były jednakże sektory, gdzie brak przynależności partyjnej powodował
szykany i mobbing - np. w wojsku. Większość wyższej kadry
zarządzającej też musiała być w partii, inaczej nie otrzymywaliby
takich stanowisk. Tak jak wszędzie były od tych reguł odstępstwa i
zdarzały się wyjątki albo wytrychy typu przynależność do ZSL lub SD.

Data: 2010-09-15 13:26:59
Autor: Bogdan Idzikowski
"Wyciek"

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8c8ded00-fe47-452e-9de3-499792833887k11g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Biedaku! I ty sądzisz, że cokolwiek zmieniło się od tamtych czasów? Nic, a nic. Tyle, że PZPR wypączkował na kilka partii. Jeśli chcesz mieć łatwo - zapisz się do partii.

Data: 2010-09-15 15:21:44
Autor: @ndyk
"Wyciek"

W dniu 2010-09-15 10:17, Miglanc  m.in.pisze:

 "Co do zmuszania, to....
 Mnie samego próbowano zwerbować już w liceum....  "

 nastolatka do PZPR ???????? werbowano.Chyba,że powtarzałeś po kilka razy klasy !!!! Nie zrozumiałeś,partia chciała Ci pomóc chłopie !!!

Data: 2010-09-15 06:55:54
Autor: zbig
"Wyciek"
On 15 Wrz, 15:21, "@ndyk" <aa...@interia.pl> wrote:
> [...]

 nastolatka do PZPR ???????? werbowano.Chyba,że powtarzałeś po kilka razy
klasy !!!! Nie zrozumiałeś,partia chciała Ci pomóc chłopie !!!

Wręcz  przeciwnie. Byłem jednym z najlepszych uczniów, dla tego
chcieli zwerbować właśnie mnie. Kandydatem do partii można było zostać
w wieku 18 lat.

Data: 2010-09-15 15:59:00
Autor: Panslavista
"Wyciek"
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:041d7b4f-a051-4d22-b30c-126cb9dff855h25g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

Wręcz  przeciwnie. Byłem jednym z najlepszych uczniów, dla tego
chcieli zwerbować właśnie mnie. Kandydatem do partii można było zostać

Poznali się na tobie - niby zdolny a podatny...

Data: 2010-09-15 07:03:15
Autor: zbig
"Wyciek"
On 15 Wrz, 15:59, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
wieku 18 lat.

Poznali się na tobie - niby zdolny a podatny...

Chcesz mnie "kąsnąć" Żydu? To włoż najpierw protezkę.

Data: 2010-09-15 17:00:00
Autor: cyc
"Wyciek"

Użytkownik "@ndyk" <aakpl@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c90c86d$0$22803$65785112news.neostrada.pl...

[...]

mysle , ze nawet jesliby powtarzal pare lat klase to i tak nikt nigdy nie namawial go do wstyapienia do partii .
Przyczyna prosta . \Uczniowie mogli nalezec do ZSMS-u , wczesniej do ZMP .
Kariere partyjna mozna bylo realizowac dopiero na studiach lub jako robotnik ..
Mam " swoje " lata i nie slyszalem o przypadku aby uczniow przymuszano do partii , ba , nie pamietam aby ktoregokolwiek przyjeto do niej .
Ludzie opowiadaja rozne bzdury aby sie uwiarygodnic lub aby podkreslic swoje przywiazanie do politycznej poprawnosci . Naleze do tych , ktorzy ponad wszystko szanuja prawde i dla calego szacunku wobec osob majacych zle wspomnienia z czasow komuny , bo i ja takie mam ( byc moze jest to odczucie subiektywne ) , musze oponowac wobec propagandowych klamstw , ktorych jedynym celem jest zohydzanie tego , czego sztucznie nie trzeba zohydzac bo czysta rzeczywistosc byla wystarczajaco ohydna .

cyc

Data: 2010-09-16 00:22:11
Autor: zbig

.
[...]

Jak zwykle , gdy chodzi o czasy PRL dopada cię demencja starcza.
Wydarzenia o których mówię to ro 1978.. W gdańskich liceach
ogólnokształcących w tych czasach nie było w ogóle organizacji ZMS-
owskich, a własciwie ZSMP-owskich , bo tak się ta organizacja wtedy
nazywała . Takie koła istniały jedynie w szkołach technicznych:
technikach, liceach zawodowych i zawodówkach.
Wyróżniający się uczniowie otrzymywali propozycje, powtarzam bo zdaje
sie , że usiłujesz mi wmówić to czego nie powiedzialem, propozycje
wstąpienia do partii. Jeden z moich kolegów z klasy taką propozycję
przyjął i w nagrodę został wytypowany przez dyrekcję szkoły do
zwolnienia z egzaminów wstępnych na wyższe uczelnie, choć był uczniem
gorszym np. ode mnie. Przyjęcie do partii skladało się z dwóch etapów.
Najpierw zostawało się tzw. kandydatem, niezależnie od wieku a dopiero
po 2-3 latach pełnoprawnym członkiem. Kandydat był traktowany jako
członek partii, dostawał legitymację kandydata PZPR, uczestniczył w
zebraniach POP, pochodach, tzw, działalności partyjnej, nie mógł być
jedynie wybierany do władz.
 I licz się qurwa ze słowami czerwony pająku, bo ja sie na tym forum
kłamstwem nigdy nie splamiłem a pamięć mam wyjątkowo dobrą. Swoje luki
w pamięci i wykształceniu radzę najpierw uzupełnić, co w obecnych
czasach nietrudne, wystarczy poguglać.

Data: 2010-09-16 13:56:39
Autor: cyc
"Wyciek"

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:481554e6-f823-46fb-

..........<
[...]

Wobec takich argumentow , nie spsob skapitulowac !.
Masz jak widze pisowska nature , co ze zdziwieniem konkluduje .

cyc

Data: 2010-09-15 16:46:41
Autor: cirrus
"Wyciek"
[...]

Przytaczałem tu już przyklad swojego znajomego, który w ankiecie do PZPR podał pochodzenie drobnomieszczańskie (rodzice mieli w przeszłości skład węgla)- konsternacja była wielka. ale i tak go przyjeli.

--
stevep

Data: 2010-09-15 21:49:40
Autor: jadrys
"Wyciek"
  W dniu 2010-09-15 12:12, zbig pisze:
[...]

No niestety, nie zachowałem tych listów odmownych.

I co - nie dałeś się zwerbować?

Nie wiem jak to było z oficerami wyższymi, ale wiem na pewno ze nie cała kadra oficerska należała do partii.

Data: 2010-09-15 16:42:43
Autor: cirrus
"Wyciek"
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6q217$14k$1news.onet.pl...
[...]

Kiepska to dla ciebie reklama, że nawet PZPR uznawała cię za ciemniaka.

--
stevep

Data: 2010-09-15 18:21:46
Autor: u2
"Wyciek"
W dniu 2010-09-15 16:42, cirrus pisze:
Kiepska to dla ciebie reklama, że nawet PZPR uznawała cię za ciemniaka.

Jak śmiesz podważać legendę PZPR ? PZPR to elitarna partia robotników,
chłopów oraz inteligencji pracującej. Dla obiboków takich jak Jadryś nie
było tam miejsca. A członków PZPR było zaledwie milion.

Data: 2010-09-15 21:49:22
Autor: jadrys
"Wyciek"
[...]

Ich strata. Za każdym razem motywowali swoją odmowę czym innym, ale ja sądzę że powód był jeden - pochodzenie.

"Wyciek"