Wyciek oleju z hamulców

Data: 2009-08-01 09:45:14
Autor: PAwel
Wyciek oleju z hamulców
Cześć,

Kupiłem 3 m-ce temu Cube Acid z hamulcami Hayes Stroker Ryde tarczowe
hydrauliczne (180/160mm)
Po jednym maratonie w Szydłowcu, w błocie, deszczu itd przednie
przednie hamulce straciły swoją ostrość. W serwisie powiedzieli, że
jest wyciek oleju z ww.hamulca przedniego.
Czy zdarzyło Wam się coś takiego? - pytanie do użytkowników ww.
hamulców
Co sądzicie o ww.hamulcach?
Jakie hamulce polecacie, aby długo służyły, niezależnie od warunków
jakie panują na niektórych maratonach?

Pozdro,
PAwel.

Data: 2009-08-01 18:49:09
Autor: kml
Wyciek oleju z hamulców

Użytkownik "PAwel" <pawel.skg@gmail.com> napisał w wiadomości news:fe4b824a-d19b-43db-820d-
Czy zdarzyło Wam się coś takiego? - pytanie do użytkowników ww.
hamulców

Nie ma na tej planecie takich hamulców, które choć jednemu użyszkdonikowi nie pociekły nigdy.

Co sądzicie o ww.hamulcach?

A moze Ty byś coś napisał skoro użytkujesz je już 3 miesiące a jeżeli opinia innych jest dla Ciebie kluczowa to rzuć okiem w googlownicę.

Jakie hamulce polecacie, aby długo służyły, niezależnie od warunków
jakie panują na niektórych maratonach?

Ja uważam, że bardzo trwałe i w sumie bezawaryjne są hamulce shimano nie mniej jednak te które ja miałem/mam tzn seria 525/535 to nie były jakoś super mocne ale ja jestem bardzo marudny pod tym względem. Powolutku ostrze sobie zęby na sainta 4 tłoczkowego, ale musi potanieć.

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Wyciek oleju z hamulców