Wycieraczka ze spoilerem

Data: 2011-12-19 00:32:44
Autor: ptoki
Wycieraczka ze spoilerem
On Dec 18, 9:00 pm, "Deflegmator" <walhal...@Mwp.pl> wrote:
Dlaczego umieszcza się je tylko od strony kierowcy? Wyczytałem nahttp://www.auto-swiat.pl/1-czysty-widok, że

 "Ze względu na sposób, w jaki powietrze opływa przednią szybę, to
rozwiązanie zdaje egzamin wyłącznie na piórach pracujących po
stronie kierowcy. Po stronie pasażera, jak i w przypadku wycieraczek
umocowanych centralnie, spoilery nie zdają egzaminu, a nawet mogą
pogarszać pracę wycieraczek."

To jakoś dla mnie się kupy nie trzyma. Moja szyba jest symetryczna.
:D A poza tym, czy to oznacza, że po przekładce z anglika coś się
zmienia w aerodynamice auta? ;)

Bo wycieraczka jest dluzsza. I jej punkt mocowania jest prawie
centralnie.
I sprezyna nie jest w stanie jej odpowiednio mocno dociskac.

Data: 2011-12-19 11:57:22
Autor: Deflegmator
Wycieraczka ze spoilerem
ptoki wrote:

Bo wycieraczka jest dluzsza. I jej punkt mocowania jest prawie
centralnie.
I sprezyna nie jest w stanie jej odpowiednio mocno dociskac.

Więc dlaczego nie używa się spojlera w samochodach z jedną wycieraczką
z przodu?

--
Deflegmator

Data: 2011-12-19 04:35:29
Autor: ptoki
Wycieraczka ze spoilerem
On Dec 19, 12:57 pm, "Deflegmator" <walhal...@Mwp.pl> wrote:
ptoki wrote:
> [...]
> I sprezyna nie jest w stanie jej odpowiednio mocno dociskac.

Więc dlaczego nie używa się spojlera w samochodach z jedną wycieraczką

Nie znam takiego.
Wszystkie osobowe ktore znam maja spojler albo odpowiednią sprężynę
ktora daje silny docisk.

Moze te ktore masz na mysli maja inny mechanizm docisku gwarantujacy
jego sile.

Wycieraczka ze spoilerem