Wycieraczki Motgum - badziew nie z tej ziemi

Data: 2011-02-18 08:27:15
Autor: Adam Adamaszek
Wycieraczki Motgum - badziew nie z tej ziemi
On 18 Lut, 12:59, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Więc niech mi jeszcze raz ktoś spróbuje na grupie zareklamować wycieraczki
tej tragicznej firmy to..... wyjdę z siebie i stanę obok.

Bo one nie sa dla Ciebie - kup Bosch Aerotwin, na pewno bedziesz
zadowolony!

pozdro
Adam

Data: 2011-02-18 17:45:15
Autor: ąćęłńóśźż
Wycieraczki Motgum - badziew nie z tej ziemi
Nigdy nie wiadomo - od lat "zawsze" mam Boscha i potrafią skakać po szybie, nie mogę dojść, z którym konkretnie płynem do spryskiwaczy (a bo to człowiek pamięta).

-- -- -

kup Bosch Aerotwin, na pewno bedziesz zadowolony!

Data: 2011-02-18 19:20:44
Autor: Cavallino
Użytkownik "Adam Adamaszek" <cabecao1@gmail.com> napisał w wiadomości news:d8e2dc5e-005e-4810-a630-509f03980638k38g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Żeby w jakimś sklepie mieli z pasującym do mojego auta mocowaniem, to bym już dawno kupił.
Ale mają zazwyczaj tylko dla starego typu mocowań (haków).

Data: 2011-02-18 21:43:59
Autor: Dykus
Wycieraczki Motgum - badziew nie z tej ziemi
Witam,

W dniu 2011-02-18 19:20, Cavallino pisze:

Żeby w jakimś sklepie mieli z pasującym do mojego auta mocowaniem, to
bym już dawno kupił.
Ale mają zazwyczaj tylko dla starego typu mocowań (haków).

Nie wiem jakiego typu wycieraczki masz, ale dla informacji podam, że w Auchanie można kupić samą gumę do wycieraczek (a dokładnie to guma z tym metalowym płaskownikiem, który ją trzyma). Przycinasz na wymiar i zastępujesz stare (trzeba poodginać blaszki). Są to chyba dwa odcinki po 70cm, kosztuje z 7zł. ;)
Bo w zasadzie oprócz gumy to nie ma się co w takiej wycieraczce zepsuć, a to dobre rozwiązanie zwłaszcza do nietypowych wycieraczek...

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2011-02-18 22:03:09
Autor: Adam Krawczyk
Dnia Fri, 18 Feb 2011 21:43:59 +0100, użytkowmik Dykus napisał(a):

[...]

Tak, ale, nie do wszystkich stelaży pasuje.

Adam Krawczyk - Ruda Śląska
Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

Data: 2011-02-18 22:47:38
Autor: Cavallino
Użytkownik "Dykus" <dykus.grupy@spamy.wp.pl> napisał w wiadomości news:ijmlmn$3cm$1news.onet.pl...
[...]

Płaskie.

ale dla informacji podam, że w Auchanie można kupić samą gumę do wycieraczek (a dokładnie to guma z tym metalowym płaskownikiem, który ją trzyma). Przycinasz na wymiar i zastępujesz stare (trzeba poodginać blaszki).

Niestety, mocowania nie da się założyc do pióra nie będąc ślusarzem, a przynajmniej przekracza to moje możliwości.

Są to chyba dwa odcinki po 70cm, kosztuje z 7zł. ;)

Gumę już mam od tych co mi przysłałi spieprzone.
Obiecali wysłac następną.

BTW: kolejny babol to konstrukcja tej wycieraczki, te co miałem do tej pory były na zewnątrz tylko z gumy (może w środku coś metalowego było, ale tego nie było widać), a w wersji z Motgum to kawałek gumki wetkniętej między dwie blachy.
Nic dziwnego że za coś takiego liczą sobie dużo taniej, szkoda że nie jest to warte tego co sobie liczą.

Data: 2011-02-18 21:56:20
Autor: Adam Krawczyk
Dnia Fri, 18 Feb 2011 19:20:44 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

Żeby w jakimś sklepie mieli z pasującym do mojego auta mocowaniem, to bym już dawno kupił.
Ale mają zazwyczaj tylko dla starego typu mocowań (haków).

Do Ceeda?
Cavallino, przepraszam, w jakim to sklepie nie mogą dobrać wycieraczek?
Aerotwin nr: 3 397 007 187 (A 187 S).

IMHO w Ceed nie było innego mocowania jak w/w.

Toż to nie jakiś rarytas.

Data: 2011-02-18 22:48:37
Autor: Cavallino
Użytkownik "Adam Krawczyk" <adam-krawczyk@aspam.secretkey.eu> napisał w wiadomości news:136qqee5ohgfw.dlgsecretkey.eu...
[...]

Markety, Norauto, tam gdzie może być taniej.

Aerotwin nr: 3 397 007 187 (A 187 S).

IMHO w Ceed nie było innego mocowania jak w/w.

W Ceedzie były przynajmniej dwa mocowania, po FL jest inne niż przed.

Data: 2011-02-19 01:04:34
Autor: ALGI
Dnia Fri, 18 Feb 2011 19:20:44 +0100, Cavallino napisał(a):

[...]

Że co?
Aerotwin W2A7187B - 600/450 mocowanie: OE Bosch
Silencio Xtrm - W2VM441V a teraz jeszcze są przecież W1AM450B aerotwin multiclip
W1AM600B aerotwin multiclip

Od cholery tego jest.... chyba że już zmieniłeś Ceeda na coś innego....

Data: 2011-02-19 10:43:05
Autor: Cavallino
Użytkownik "ALGI" <asssik@NOSPAM.o2.pl> napisał w wiadomości news:137a0egwmxuxs.1k4rufg357l2g$.dlg40tude.net...
[...]

Ano to.
Ja nie twierdzę, że ich się nie produkuje, tylko że markety wszelkiej maści ich nie mają.

[...]

Nie myl rzeczywistości wirtualnej (czyli tego co jest dostępne w necie) z faktyczną.
W żadnym sklepie w którym byłem nie było ani jednej wycieraczki pasującej do mojego Ceeda.
A jak zobaczyłem w cenniku Norauto ile taki zestaw by kosztował (170 zł) gdyby był, to odpuściłem dalsze sprawdzanie.

Data: 2011-02-19 16:32:56
Autor: V-Tec
Wycieraczki Motgum - badziew nie z tej ziemi
W dniu 2011-02-19 10:43, Cavallino pisze:
[..]

A jak zobaczyłem w cenniku Norauto ile taki zestaw by kosztował (170 zł)
gdyby był, to odpuściłem dalsze sprawdzanie.

a nie chcesz po prostu w ASO kupić oryginałów? Znowu na 4 lata miałbyś spokój.

--
pozdrawiam,
W.

Data: 2011-02-19 21:02:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "V-Tec" <v_tec@zatega.pl> napisał w wiadomości news:ijonr8$2ep$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jest taka opcja, bo w ASO Fiata kosztowałyby by mniej niż ta propozycja w Norauto.
Ale lubię wiedzieć jak zachowują się alternatywy, na tapecie był więc Bosch i ten Motgum.

Znowu na 4 lata miałbyś spokój.

Tak dobrze to nie ma, 2 lata temu zmieniałem na fiatowskie.
Ale już się zużyły do tego stopnia, że okazało się że ta 4 letnia jest lepsza.

Wycieraczki Motgum - badziew nie z tej ziemi