Wycieraczki do szyb

Data: 2014-11-06 11:48:34
Autor: zhbick
Wycieraczki do szyb
U偶ytkownik "spider"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:545b245d$0$11131$65785112@news.neostrada.pl...

byle by stosunek jako艣膰/cena by艂 sensowny.

w mojej okolicy dost臋pny jest jaki艣 wynalazek marki Champion, kosztuje kilkana艣cie z艂 i przez dobre p贸艂 roku zbiera super a nast臋pne p贸艂 - ca艂kiem zno艣nie (zostaj膮 2-3 pojedyncze linie, ale bez mazania, przeskakiwania na szybie czy innych niespodzianek)

Data: 2014-11-06 18:00:06
Autor: Cavallino
Wycieraczki do szyb

U偶ytkownik "zhbick" <kein@spam.de> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:545b5204$0$18072$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Niemo偶liwe, 偶eby to by艂 Champion - bo to jedne z lepszych i dro偶szych wycieraczek.
Pewnie jaka艣 podr贸ba.

Wycieraczki do szyb