Wycieraczki - które najlepsze?

Data: 2009-10-11 22:58:12
Autor: Adam Szewczak
Wycieraczki - które najlepsze?

Użytkownik "Marcus" <m.korbecki@wp.pl> napisał w wiadomości news:hatdnu$30a1$1newsread2.aster.pl...
Witajcie!

Wycieraczki przy ruchu w jedną stronę strasznie głośno skrobią mi po szybie i niedokładnie ścierają wodę. Niedawno je wymieniałem. Fakt, że nie na żadne Valeo ani tym podobne. Ale nie sądzę, żeby aż tak były kiepskie. Co może być przyczyną  takiego działania?
Jakie byście polecali na wymianę? Samochód to Nissan Maxima.

Pozdro
Marek

    A na jakie wymieniles.

Ja obstawiam
- badziewna/zlezala guma
- zle skatowanie ramion wycieraczek

prywatnie kupuje tylko i wylacznie Valeo bo przynajmniej na rok mam spokoj
kiedys kupowalem Champion ale chyba juz ich nie ma na rynku

PZDr
Adam

Data: 2009-10-12 00:07:59
Autor: Karol Y
Wycieraczki - które najlepsze?
prywatnie kupuje tylko i wylacznie Valeo bo przynajmniej na rok mam spokoj
kiedys kupowalem Champion ale chyba juz ich nie ma na rynku

Championy są są. Chyba że chodzi o jakieś dalece odbiegające od 20zł/szt.

--
Mateusz Bogusz

Wycieraczki - które najlepsze?